Capitolul 16.

207 19 13
                                    

George pov.

*octombrie 31*

Astăzi este halloweenul, mi-as fii dorit asa de tare sa il am pe Clay langa mine :(

Nici nu știu in ce sa ma costumez sau ce sa fac, de când am plecat de langa Clay, parca nimic nu a mai avut viata, parca tot s-a stins.

A da si maine e si ziua mea. Ce frumos, voi sta iar singur plangand in pat, ca doar asta fac in aproape fiecare zi.

Era ora 22. Inca 2 ore pana la ziua mea. Nu vreau sa vina ziua mea...

Stateam in pat afundandu-ma in gânduri adânci, si fiind intr-o transa. Am stat asa ceva timp pana când la miezul nopții aud ca bate cineva la usa.

Nu m-am ridicat sa deschid, probabil era cineva care voia sa imi faca rau, nu poți știi niciodată.

S-a mai auzit din nou o bătaie la usa. Iar nu am deschis, eram speriat, foarte speriat...

Pana când primesc un apel video, de la clay, nu am mai vorbit asa de des in ultima săptămână, spunea ca are treaba cu munca si ca v-a trebui sa plece undeva, asa ca l-am lăsat.

Am luat telefonul si deschid apelul, fara a ma uita la eran si zic lui clay.

G: clay, imi e frica, e cineva la usa si acum ma ridic din pat ca sa cobor sa vad cine e.

C: de asta te-am sunat.

G: cum adica?

C: deschide usa ca îngheț de frig.

In momentul ala m-am uitat la ecran. Era Clay, in fata casei mele?!?!!?!

Am închis apelul, am aruncat telefonul pe pat si am zburat glonț la usa, deschizând-o.

C: ti-am lipsit?

G: FUCKING DA!!!

am sărit la el in brate sarutand-ul dupa o vreme asa de lunga fără a sta unul lângă altul.

G: probabil ca îți e frig, intra in casa.

Clay intra si inchide usa dupa care se întoarce la mine si zice.

C: da, imi e cam frig, dar de ce nu ma încălzești tu ;)

G: nu știu, poate pentru ca sunt prea cald ~

Mi-a luat barbia sarutandu-ma si ne-am îndreptat către camera mea încet de tot.

Eu m-am lăsat întins pe pat cu clay peste mine care imi tinea mainile deasupra capului, inca sarutandu-ma.

Narator pov.

Clay a întrerupt sărutul, intreband-ul pe George:

C: vrei asta?

G: mhm, te rog~

Blondul incepe sa își dea hainele jos, odată cu hainele lui george si îi pune picioarele lui george pe umerii lui,

Se aliniaza cu george si întreabă :

C: ai mai făcut asta?

G: n-nu...

C: vrei sa te prepar?

G: n-u, doar fii blând...

Clay a intrat in băiatul brunet doar jumătate, acesta scoțând un moan tare galagios.

G: s-și restul~

C: sigur?

G: mhmm~

Clay a intrat de tot in George, astaptand ca acesta sa se ajusteze.

G: te poți misca~

clay a început sa faca mișcări lente inauntru și afara din George, care era deja transpirat tot.

G: nnh~ s-o big ~

C: vrei sa încetinesc?

G: nu ~ doar, fa ce vrei cu mine ~

Clay auzind aceste lucruri a început a se misca din nou afara si inauntru dar mai repede decât de obicei.

C: e-e bine?

G: d-da ~

Dupa cateva minute picioarele lui george au începutul sa tremure, semn ca era aproape.

Clay putea sa spuna asta, si el era aproape.

Dupa nu mult timp ambii își dau drumul in același timp. George pe abdomenul lui si al lui Clay, si clay in George.

C: ti-a plăcut?

G: mhm~

C: ma bucur ~

only you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum