George pov.
Am trimis invitațiile prietenilor mei, defapt, ai noștri, sunt si prietenii lui Clay. Au trecut 5 zile de cand am zis ca nunta va fii duminica, am facut toate pregatirile. Abia aștept sa pot spune ca sunt al lui si doar al lui, sa stim ca suntem legați unul de altul.
*acum 10 zile*
Acum el era plecat la munca, eu făceam ordine prin camera noastra, acum eram la dulap. Aranjam hainele mele si ale lui dupa culori pe umerașe si apoi in dulap.
Am scotocit prin dulap si am găsit poze cu noi, era una de cand am fost la concertul lui Dream, de la petrecere, era o poza cu mine beat cum il sărutam adanc pe dream, parca era o provocare nici nu mai stiu
Erau o tona de poze cu mine si clay sărutându-ne, alta poza in care eram morți de beți in timp ce eu turnam vodka in pahare iar dream se repezea sa imi ia fata, apoi in urmatoarea avea fața mea in maini si in urmatoarea ma saruta, iar in a 4-a eram si eu cu mâinile dupa gatul lui, topindu-ma in sărut.
Dar pe urma am dat de un plic mic, pătrat pe care scria George and Clay only.
Am deschis plicul.
Mai bine nu o făceam.
Erau poze cu mine si cu el
In timp ce faceam sex...
Stiam ca Clay are un aparat cu polaroid si îi place sa fotografieze orice amintire dar nu îmi aduc aminte sa fi fotografiat si asta...
Aud ușa casei cum se deschide, știam ca e Clay
Am încercat sa pun pozele la loc dar nu am reușit.
C: deci, ai găsit pozele.
Il simt cum vine si se așează si el in șezut in spatele meu, luandu-ma cu mainile de talie si lăsându-și capul pe umarul meu.
Deja simțeam erectia in pantaloni, mai stiam si faptul ca Dream nu a observat inca.
Ma ia si ma pune la el in brate. Puteam sa îi simt cheile in buzunar, stiu ca acolo le pune de obicei.
G: poți sa scoți ce ai in buzunare?
C: nu am nimic in buzunare georgie~
3rd person pov.
George se intoarce, stand tot in brate la clay pe podea, sărutând-ul greu si adanc. Un blush extrem de evident apare pe obraji amandorora.
Clay incepe să-și plimbe mainile pe spatele lui george, apoi pe fundul acestuia, dupa care pe coapse, facand aceleași mișcări incontinuu, doar pe coapse si fund.
George îi da sacoul lui Clay jos, iar Clay intrerupe sarutul pentru a-i da tricoul lui george jos.
Clay se pune peste george care e intins pe podea începând sa îi sarute gatul, lasand semne mov-roșiatice. George scoate un moan
C: sexy~
Clay șoptește la urechea lui, iar pe fata lui george apare un blush dens.
George il ajuta pe Clay sa isi dea cămașa si cravata jos. Dupa care Clay incepe sa planteze saruturi mici de pe gatul lui george, pe abdomen, si din ce in ce mai jos pana ajunge la pantaloni.
Desface fermoarul blugilor lui george si îi da jos, lasand-ul pe acesta in boxeri, neatins.
Facand la fel si cu pantalonii lui aruncandu-i pe podea undeva in camera. Il ia pe George in brațe si il pune in pat începând sa il sarute iarăși
In timp ce il saruta, george simte mana lui Clay cum intra in boxerii lui si il apuca de ykyk.
G: mgh~
CITEȘTI
only you
RomantizmGeorge este un student la schimb in florida, oare viata lui va ramane la fel?