Capitolul 22

158 19 3
                                    

Dream pov.

George pare destul de liniștit. Pun pariu ca nu știe sa lupte.

Din ce știu despre el este ca are gandirea rapida si il duce capul.

O sa ne trebuiasca ca sa planificam lucruri.

-

Era undeva pe la 2 dimineața. Gândul meu fiind doar la pandantivul meu cu lucrul pe care l-am iubit cel mai mult. George.

Imi era asa dor de el, dar trebuie sa accept faptul ca au trecut 7 ani, si ca nu se mai intoarce.

As fi putut sa il salvez daca ma duceam cu el.

Dar nu am facut-o....

-

M-am dus la camera principala. Si am dat alarma de intalnire. In curând Au venit toți.

D: deci, după cum știți, avem un nou membru. El e George.

R: hi georgeee, incantat sa te cunosc. Probabil ți-au zis de mine. Si de, ea.

Dx: da, eu, sunt DreamyXD.

D: deci, George, aici este casa de întâlnire, in care stam noi, camerele de dedesubt sunt pentru arme si experimente. Noi avem camere deasupra, fiecare aici are o cabana a lui, dar daca vrei poți sta cu mine.

G: prefer sa stau cu tine.

D: okay, pentru asta v-am chemat. Acum pentru ca răsare soarele, sa facem ceremonia

George pov

Ce ceremonie...

D: dupa asta vei fii unul dintre noi. Si ne vei învață tehnicile de lupta, meșteșuguri si multe altele.

Am văzut cum Dream se duce undeva. După care berry s-a apropiat de mine si mi-a șoptit

B:Vezi semnul asta cu un smiley face?

G: da, de ce arata asa?

B: pentru ca este făcut cu fier incins la 300 de grade celsius.

G: nu cred ca mai are rost sa mai întreb daca o sa doară sau nu...

Clay pov.

Am luat figura de smiley face încinsă si am mers înapoi in camera.

Parca aveam o reținere, parca prezenta printului George de Kinoko era familiara, parca era obișnuită, ma simțeam ca si cum as mai fii trăit langa el candva...

Într-o,,, alta viata...

G: doar, fa-o.

Am apropiat fierul incins de palma lui presand-ul in palma lui.

G: f-uck.... Shhhhhh AAAAUUH

D: știu ca doare....

Am luat fierul încins si l-am pus in apa.

După care am luat bandaje si i-am bandajat mana lui george. Dar a fost diferit fata de ceilalți, parca aveam o reținere...

La willbur nu prea a fost cine știe ce. Dar la george.... Oarca m-a durut pe mine sa îi vad lacrimile pe fata.

D: scuze....

G: nu ai de ce, eu am vrut-o...

-

George pov.

Era seara, petrecerea incepea in curand. Mi-am luat niste colanți negri care aveau legați lanțuri pe ei.

Mi-am mai luat un corset si pe dedesubt o bluza albastru deschis.

Încă ma durea mana de la.... Semn....

Dar nu foarte tare.

M-am uitat in oglinda la colanții negri care imi scoteau formele feminine in evidenta...

Si la tatuajul cu "My Clay" scris mic sub forma fetei, ca sa incerc sa nu plang inainte de petrecere, am acoperit tatuajul cu fond de ten. Si am pus si putin eyeliner, pentru ca arătăm mai feminin si mai cute.

Nu m-am mai distrat asa de când eram cu clay....

In fine, am coborât jos unde era toată lumea venita deja.

C: buna George :D

G: hiiiii

Dx: se pare ca avem un nou membru... PRINDE.

a aruncat o sabie in aer, dar eu in loc sa o prind m-am ferit, dar sabia s-a oprit la o mica distanta de mine.

D: ai grija.

Dx: bineeee. Sa il înveți sa lupte.

W: o sa il invete, nu îți face griji.

Dx: BERRY UNDE DRACU ES- FOR GOD'S SAKE YOU TWO, GET A DAMN ROOM!

D: încearcă sa te obișnuiești.... Oricum, ea nu va locui cu noi. Vino, bea si tu ceva, doar, e o zi importanta pentru tine mai ales.

G: deci, berry, e, încărcat cu Eret?..

D: da, de curând tho... Nu o sa îi tina mult. Presimt asta.

Am mers si am băut si eu ceva, am dat vreo doua shoturi de straight vodka in a gay way ya know.

Am simțit cum mi-se Îngreunează capul asa ca am fugit înspre acoperiș. Probabil era de la lipsa de somn si etc.

M-am așezat pe acoperiș. Dar fix când m-am așezat, a venit Dream.

D: ești bine?

G: de ce te interesează? Ne cunoaștem de mai puțin de 48 de ore...

D: nu știu, ma simt ca si cum te-am mai întâlnit. Ca si cum am mai fost cu tine... Yk..

G: si eu. Sincer, imi aduci aminte de iubitul meu, care știi ce s-a întâmplat cu el...

D: imi pare rau... Si eu am trecut prin asta...

G: e dureros sa vezi pe persoana care o iubeai cel mai mult din lume ca nu mai exista...

D: ei exista, doar te privesc din ceruri si se asigura ca ai tot ce e mai bun pe pământ.

G: pe deoparte, ai dreptate...

D: amândoi vrem sa plangem acum nu?

G: da... Cum zicea el... "o repriza de plâns e mai buna decat o ședință de terapie uneori...

-

M-am trezit, era ora 9, aseară m-am cam îmbătat. Am pus mana dreapta sa ma ridic, dar am uitat ca acolo era semnul.

G: ah fu-

M-am ridicat din pat si m-am dus la baie, inca ma gândeam la un singur lucru, de ce nu își arata Dream toată fata?

only you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum