Dupa ce a mâncat george, am văzut ca nu prea este el in largul lui asa ca l-am luat în brate, si l-am pus in pat învelind-ul cu patura...
M-am dus in bucatarie si i-am încălzit un pahar cu lapte si i-am pus niște biscuiți
Cred ca cel mai bine ar fii sa il las singur o vreme, cred ca are o perioada grea si are nevoie de timp cu el însuși...
Am Intrat in camera si am văzut pe George care gemea de durere cu mainile încrucișate, tinandu-le in dreptul abdomenului...
C: George, GEORGE!
am lăsat tava cu laptele si biscuiții pe birou si m-am așezat repede langa el.
I-am verificat temperatura punându-i mana pe pe obraji și pe frunte.
Avea febra. Am fugit repede in bucatarie si am luat o pastila pentru temperatura crescuta si un pahar cu apa.
Am fugit pana în camera si i-am dat pastila lui george.
C: uite aici, ia pastila asta, te vei simți mai bine...
G: b-bine...
A luat pastila dupa cum i-am zis si s-a pus înapoi in pat.
Am stat umpic lângă el și am auzit niște sunete, semănau cu....
Cu niște suspinaturi....
M-am uitat la fata lui george si el plângea.
C: George, te rog spune sincer, ce te doare....
G: tot c-corpul..... Mhhh imi e rau...
C: imi dau seama pui.. Ai răbdare sa se facă efectul pastilei... Nu am ce sa fac mai mult....
L-am luat si l-am pus la mine in brate, cuddled...
*dupa o jumătate de ora *
C: te simți mai bine pui??
G: mhm...
C: *kisses gogy*
C: stai liniștit pui, o sa treacă...
*dupa o saptamana, luni*
George pov.Era din nou prima zi de școală de dupa vacanta. Woahh
Eu m-am trezit primul, dupa care Clay. Eu mi-am făcut rutina de dimineață, m-am îmbrăcat pentru scoala si am luat antidepresivele.
Dar inainte sa plec Clay m-a intreba
C: gogy, de când iei antidepresive?
G: pai, de vreo cam 2 ani...
C: w-woah...
G: ikr, acum sa ne grăbim sau întârziem.
(deci, in povestea asta george a fost fata dat acum este demi-boy doar ca nu a avut bottom surgery)
Am fugit cu clay pana in clasa de mana, si acolo am așteptat sa vina profesoara.
Eu am simțit acea chestue familiara ca si cun ceva ar-
SHIT SHIT SHIT SHIT FUCK HELL NO
I-am dat mesaj lui Clay cu meet me in the bathroom si eu am fugit la baie.
Clay pov.
"meet me in the bathroom"
"EMERGENCY"Am fugit dupa George care era in baie, nu știam ce se întâmplă...
Cand am ajuns in baie, cyrios fiind am întrebat
C: pui, ce s-a întâmplat??
G: pai, vezi tu.... Eu sunt demi-boy, dar m-am născut fata, si nu am avut bottom surgery inca, si.... Știi tu-
Atunci mi-am dat seama despre ce vorbea.... Shoot...
C: te-ai murdarit? E nevoie sa mergem acasa?
G: cred ca da, m-am cam murdarit si ma cam doare burta si capul :/
C: eu ma duc sa iau ghiozdanele si bluza mea de trening, o vei lega in jurul taliei ca sa nu se vadă nimic bine? Așteaptă-ma aici.
Am fugit, si am vorbit cu profesorul, noroc ca era acel tip de profesor pog si a înțeles.
Am legat bluza in jurul taliei lui george si l-am carat in brate pana in camera.
G: Clay?
C: da
G: daca mai tin bluza mult, e posibil sa o murdăresc...
C: nu ma interesează.
G: *blushes*
Cand a ajuns acasă a fugit in baie si eu i-am adus haine de schimb.
G: auzi, bb, imi aduci un... Yk din dulap pls....
C: zii direct tampon, eu nu sunt scârbit de chestia asta, este complet normal <3
*îi dă tamponul*
G: mersi <333
C: np love <3
Cat timp el își facea un dus, eu m-am dus la bucătărie si am făcut popcorn, Sandwich-uri, ciocolata calda cu lapte, si am mai luat o grămadă de dulciuri.
Le-am așezat pe pat si am pregătit unul dintre filmele animate preferate ale lui george.
Cele doua filme Frozen.
Cand a ieșit din baie a ramas surprins si a întrebat :
G: awhhh pentru -
C: da bb <3
Ne-am pus acolo amândoi, el la mine in brate cu o ciocolata extra mare de la milka in maini.
Era asa de drăguț....
Cat de norocos pt fii ca il am pe el...
CITEȘTI
only you
RomanceGeorge este un student la schimb in florida, oare viata lui va ramane la fel?