George pov.
Era prima zi de facultate azi, wow, ce frumos. M-am trezit la 8 deorece aseara m-am culcat la 4-5 dimineața pt ca, eu.
M-am dus la baie sa ma spal oe fata si pe dinți ca orice om normal.
Candam ajuns in baie am vazut antidepresivele pe marginea chiuvetei...
" le-am luat in mana, si am turnat tubul de pastile pe gat fara nici un regret, cand le-am luat pe toate...
Am simțit cum mi-se blureaza vederea si am leșinat pe podeaua baii cu tubul de pastile gol, in mana. Am auzit pașii mamei si ai surorii mele alergând spre baie. Au deschis usa si asta este ultima chestie pe care am mai auzit-o.
M-am trezit la spital, singur intr-un salon si multe aparate care îmi supravegheau pulsul inimii. "Am încercat sa le ignor si am ieșit din baie.
Mi-am tras pe mine un hanorac negru si niste blugi negri, niste smudged eyeliner la ochi, ghiozdan in spate si dă-i talpa
(mi-am adus aminte de o faza, ma jucam mc cu un prieten si ne-am spawnat pe o insula,, iar cand a venit noaptea, s-au spawnat mulți mobi si el era cv in genu : PUNA BARCA DA-I TALPA FOCAAA)
Am alergat pana la școală pt ca am întârziat ca prostu in prima zi.
Doar eu puteam sa fac asta.Am alergat pe holuri si fara sa ma uit am Intrat intr-un om.
... : mai mai, uite noul student. Tocilarul.
G: nu sunt tocilar, las-ma sa ajung la ore, voi intarzia.
.... : dupa cum spu-
Am văzut cum un băiat înalt cu parul blond murdar si strălucitor ca o raza de soare călduroasă vara. Cu ochii verzi ca emeraldul si ca smaraldul, parca luceau pe langa parul lui.
Avea fata perfecta, pielea umpic mai aurie si inchisa dar nu era negru. Era, creol...
?? : eu zic sa te iei de cineva de marimea ta mai desteptule.
A spus luandu-l de bluza, nu i-a facut nimic, dar acel baiat care s-a luat de mine a plecat imediat.
?? : hai, fugi la ora, ai grija sa nu intarzii :)
G: mulțumesc...
?? : np <3
Apik am fugut repede in sala de de clasa a dirigintelui meu. M-am asezat in ultima banca din colț, si am stat acolo, ca asta fac de obicei.
Nu am făcut mare lucru. Doar ne-au dat cheile de la camera fiecaruia.
Apoi ne-a lăsat liberi pentru restul zilei, sa facem ce om vrea noi.
Am mers acasa, mi-am luat bagajele, mi-am luat la revedere de la orice lucru...
A, si sa nu uitam de monitoarele pe care ma jucam mc...
Am mers încet spre camera de camin si am descuiat usa, cand am Intrat, cine era acolo...
Băiatul care m-a scăpat de bully.
?? : oh- buna :)
G: buna :), inainte de toate, mulțumesc ca m-ai scăpat de acel băiat azi
??: nici o problema. Stai sa ma prezint, sunt Dream, dar lumea imi spune Clay,
G: frumos nume... Eu ma numesc George...
C: pot sa iti spun gogy? Imi place sa pun porecle fiecărui prieten de-al meu :)
G: da. E okay, nu ma supar...
C: vrei sa te ajut sa despachetezi?
G: da, nu m-as supara...
M-a ajutat sa despachetez si sa pun hainele mai sus unde eu nu ajung...
el se aseaza pe pat si zice:
C: eu ma duc sa ma schimb in pijamale si sa ma culc.
G: fa ce vrei. Pe mine ma găsești aici.
S-a dus la baue si eu m-am așezat in pat, a venit si el si cred ca am stat pana la 4 fimineata sa ne punem monitoarele si sa le programam.
Ne-am culcat intr-un final si noi ca oamenii normali.
(ca sa știți cum sta treaba va arat cum era camera)
(paturile sunt urcate sus si birourile dedesubt daca intelwgi ce vr sa zic)
CITEȘTI
only you
RomanceGeorge este un student la schimb in florida, oare viata lui va ramane la fel?