*dupa 7ani *
George pov.
Azi, 3 noiembrie se împlinesc 7 ani de la moartea lui clay. Ca un omagiu adus lui am decis sa merg la mormântul lui.
Probabil ca va întrebați cum i-am făcut mormânt daca nu i-am găsit corpul.
Pai am îngropat lănțișorul cu sângele lui si am pus o piatra de mormânt peste.
Era in pădurea unda am fost si am. Plans prima data dupa moartea lui.
Acum am 25 de ani, iar el tot la 22 a rămas...
Am lăsat buchetul de flori pe mormânt si am început sa vorbesc.
G: știi, s-au schimbat multe de ultima data când am fost aici. Ranboo a fost eliberat, este înapoi la soțul si la familia lui. A, si Tommy are aceeași vârstă cu mine acum... Parca ieri m-am trezit in castel.... A trecut mult timp de atunci
Știu ca probabil daca ma aude cineva, vir zice ca sunt nebun. Dar, love is love, isn't it?
G: știu ca probabil ma crezi nebun, dar Alex nu prea ma lasa sa ies din castel. Odată am ieșit fara permisiunea lui si, m-a bătut si m-a violat... Dar, nu am decât sa trec peste, pana la urma poate asa mi-a fost mie predestinat sa trăiesc. Depresiv, si intr-un calvar de neoprit. Poate ca pentru asta m-am născut, nu?
In momentul ala am simțit lacrimi care încep sa imi curgă pe obraji. M-am lăsat încet încet pe piatra de mormânt a lui Dream punând mana pe ea.
Mi-am lăsat capul in mana si am plâns încet, sa nu ma audă cineva....
G: te iubesc.... Si mi-e dor de tine....
" I used to hear a simple song"
G: huh...
" that was, util you came along"
Ce se aude... Cântecul asta... Parca.
L-am văzut cum venea entuziasmat sa imi cânte cântecul lui pe care l-a făcut special pentru mine...
C: okay, sa imi spui daca îți place.
Si-a reglat chitara si vocea.
C: I used to hear a simple song...
That was, until you came along,
Now in this place, there's something new,
I hear it, when, I look at you...Mi-am revenit la realitate. Si m-am luat dupa vocea ce imi canta acest cântec.
G: now in this place, there's something new...
? : I hear it when I look at-
G&? : you....
Am simțit miscare din stanga mea. M-am dus lângă o tufa, si cand am pus mana pe ea, cineva a dat-o laoparte odată cu mine.
Era un om blond. Avea o masca cu un zâmbet umpic crăpata, si avea sange uscat pe ea.
Fata lui avea o cicatrice uriașă care ducea la lchi si continua si după. Avea ochii verzi si o scufita verde inchis. Un lanț care o lega sa nu cada si un medalion cu o poza in el. In poza era un băiat cu parul închis la culoare.
Nu am stat sa il admir, pentru ca m-am speriat.
Mai știu ca avea pantaloni cargo băgați în niste ghete inalte si un hanorac verde cu un ":)" pe el. La talie avea legate doua poțiuni si o borseta mai mare. Iar in spate o sabue de netherite si un topor tot de netherite
CITEȘTI
only you
RomanceGeorge este un student la schimb in florida, oare viata lui va ramane la fel?