A hétvégét nálam töltőttük, hogy ne legyek egyedül, bár ezzel hátráltattam Jungkook-ot, mert ő nem tudott haladni a saját feladataival, míg én többnyire igen.
Ezt a hétvége utolsó napján elégelte meg és döntött úgy, hogy áthoz pár cuccot.
Míg ő a dalokkal foglalkozott, addig én a makettemet kezdtem el építeni. Persze, sikerült kupit is csinálni, amit igyekeztem rendesen eltűntetni, de nagyon nehezen ment egyedül.- Mikor szeretnéd, hogy felénekeljem a dalt? - kérdezem tőle, miközben ebédszünetet tartunk. Kezében megáll az evőeszköz, nagy szemekkel néz rám.
- Akarod? - kérdezi.
- Persze. - bólintok. - Már akkor tudtam, hogy így döntök, csak kellett gondolkozzak.
- Holnap jó lesz neked? - kérdezi. - A bentlakásnak van pár studiója és lefoglalom délutánra az egyiket kettőnknek.
- Jó lesz. - bólogatok. - Előtte írj nekem nyuszifül.
- Úgy lesz csibefalat. - mondja mosolyogva.***
Másnap, kicsit rosszul élreztem magam, de úgy voltam vele, hogy rendbejövök ha eszek valami finomat és édeset.
Ebből persze az lett, hogy ettem egy sós perecet és ittam egy kevés teát.
Leadtam a kész feladataimat a tanároknak.
Művészet történelem után azonnal siettem is a tánc órámra, mert késésben voltam.
Gyorsan átöltöztem, majd mentem is melegíteni, hogy azért ne húzódjon meg semmim se. Hamarosan itt van a féléves vizsga és át akarok menni rajta.
- Na. - csapja össze kezeit a tanárunk. - A bizotság úgy döntött, a helyett, hogy az unalmas ismétlődő koreográfiát néznék órák hosszat, egyedien kell színpadra állnotok saját mozdulatokkal. - néz végig rajtunk. - A vizsga előtt egy héttel kérném a dalokat, illetve, ha segítség kell pár mozdulatban segítek, de nem én alkotom meg a mzdulatsorokat.
- Jaj ne. - lépek párat hátra, hogy leülhessek a padra. Semmi bajom nincs a saját koreográfiával, inkább azzal, hogy egyedül kell szerepelnem a színpadon és mindenki engem fog nézni. Legalább is az osztály és a vizsgáztatók. De az is majdnem harminc ember.
- Jól lenni Jimin? - ül le mellém Jack.
- Igen. - erőltetek magamra egy mosolyt.
- Inni vizet? - kérdezi és felém nyújt egy palack vizet.
- Köszönöm. - veszem el tőle, majd kortyolok párat, végül idegességemben megiszom az egészet.
- Fog menni. - bíztat Jack és megveregeti a vállamat.
- Biztosan. - bólogatok.Szerencsére tánc után már nem volt semmilyen órám és felhívtam Kook-ot. Hamarabb végzett, mint én és gyorsan le is foglalta a studiót nekünk, ha lefoglalt.
- Sikerült? - kérdezem, mikor felveszi a telefont.
- Addig van még egy óránk, de igen. - válaszolja. - Mi a baj?
- Odamegyek és elmondom.
- A szobában várlak kicsi. - becéz ismét.
- Ez hányadik becenevem? - kérdezem lágy mosollyal.
- Nem tudom, de várlak. - kuncogja el magát ő is. - Vigyázz magadra.
- Vigyázok, nemsokára ott vagyok. - megszakítom a hívást, majd utamra indulok.Jungkook fele, beléptem az egyik üzletbe, mert nagyon megkívántam a fagyit, gondoltam viszek neki is.
A fagyival a számban nyitok ba a szobába.
- Itt vagyok. - veszem ki az édességet az ajkaim közül.
- Mizu? - lép ki a fürdőből Kook vizes hajjal. - Oh. - mosolyodik el a fagyi láttára.
- Jöttem panaszkodni és csókot lopni. - válaszolom mosolyogva. - Meg énekelni.
- Azt tudom édes. - nyom egy puszit ajkaimra. - Hmm, milyen finom.
- Hoztam neked is. - adom át a fagylaltot. - Fehércsoki.
- Edd csak meg. - ölel magához.
- Hosszú napod volt? - kérdezem felnézve rá, ő csak bólint. - Szárítsuk meg a hajad nyuszi, utána mesélsz, rendben?
- Rendben, de előtte edd meg a fagyidat. A másikat elrakom. - veszi ki a kezemből. Én a hajszárítóért megyek neki.A szobájában az ágy elé ül, átveszem haja törölgetését, majd mikor az anyag felitta a legtöbb vizet magam mellé rakom az anyagot és elkezdem a haját szárítani.
Olyan puha haja van még így is vizesen, rázogatva tincseit szárítgatom. Hamar megvan, hiszen sokkal rövidebb a haja, mint nekem és a szárítása is könnyeb.
- Kész is vagy. - állítom le a készüléket és hajába puszilok.
- Köszönöm Chim. - hátrahajtja a fejét és rámmosolyog.
- Még van egy fél óránk. - mondom az órára nézve. - Mesélj Kook.
- Az egyik lányosztálytársam rám van szállva. - mondja morogva. - Látott minket együtt és azt hiszi, hogy csak szédítelek azért, hogy megkaphassam őt. Pedig egyáltalán nem az esetem és te itt vagy nekem.
- Volt valami köztetek? - kérdezek rá tettetett nyugodsággal. Féltékeny leszek.
- Az egyik gyenge pillanatomban lefeküdtünk. - vallja be szemrebbenés nélkül. - Csak egy éjszaka volt a számomra, de rajta látszik, hogy többet akar.
- És az mikor volt? - érdeklődök.
- Egy éve, akkor szakítottam az exemmel. - válaszolja. - Nagy hiba volt lefeküdni vele.
- Hát igen. - bólogatok. - Hülye vagy. És most mit akar tőled?
- Egy randit. - válaszolja, mire felszaladnak szemöldökeim. - Ne nézz így, nem fogok vele randizni. Itt vagy te nekem és nem vagyok annyira köcsög, hogy megbántsalak, miközben tudom, hogy téged akarlak.
- Szóval te nem vagy rosszfiú, aki több vasat tart a tűzben? - kérdezek rá, de alig tudom visszafogni a mosolyom.
- Rosszfiúnak sem lehetne mondani, csak a megjelenésem súgallja ezt. - válaszolja. - De te ezt tudhatnád.
- Kook, tudom. - mondom mosolyogva és átölelem őt. - A megjelenésed olyan amilyen, szexi. De a viselkedésed kisfiús, édes és törődő. Így vagy jó Kook és tudom, hogy meg fogod oldani azzal a lánnyal a helyzetet.
- Köszönöm Chim. - suttogja és hátulról bújik hozzám jobban. - Megoldom valahogy.... mit csinálsz?
Nem válaszolok neki, nyakára tapadva szívom ki jó erőssen, hogy az a csaj tudja hol a helye, vagyis nem Jungkook mellett.
Mikor már elégnek érzem elszakadok bőrétől. Eléggé lilás árnyalatú lett.
- Így már jobb. - adok leheletnyi puszit a foltra.
- Féltékeny vagy? - fordul felém mosolyogva.
- Az vagyok. - vallom be. - Te velem vagy, nem mással és ne akarjanak téged.
- Zöld béka. - mondja azonnal és elneveti magát, én is csatlakozok hozzá.
- A zöld békád csókra szomjas. - mondom mosolyogva és összeérintem az orrainkat.
- Csak csókot kapsz, hamarosan menni kell édes. - suttogja ajkaimra.
- Értettem főnök. - szalutálok játékosan, majd visszahajolok hozzá.Lágyan csókol, amitől a fellegekben járok, nem tudom hogyan csinálja, de minden alkalommal elkápráztat vele.
Lehúz az ölébe, én pedig úgy helyezkedek, hogy mindkettőnknek kényelmes legyen és ne ingereljem magunkat. Átkarolom nyakát, frissen száraz hajában jártatom tovább kezemet.
DU LIEST GERADE
Your Eyes (JiKook) ✔
FanfictionPark Jimin heterokrómiával rendelkezik. Gyerekkorában csúfolták szegényt és e miatt nincs nagy önbizalma. Kivonja magát a társasági életből, mert fél, hogy újra célkeresztbe kerül. Jeon Jungkook megismerésével lehet több élete lesz és kilép a komfor...