csalódás?

210 16 1
                                    
















- Hogy áll?!- kérdeztem egyszer körbe fordulva tengelyem körül . Nagyon kényelmes ez a ruha amit Lance adott , pluszba még az illata is ellepi az agyamat.
- Cuki vagy benne !- lépet mögém újra majd hasamra simultak kezei.
- Nem vagyok cuki !- fordultam felé mire ajkaink rögtön össze találkoztak , olyan édes a szája.
- A legcukibb vagy a világon ez a ruha meg legjobban rá tesz .. Olyan hatalmas te meg olyan pi...- ki nem mond vagy a kicsi Lance többször nem találkozik..
- Rendben ,rendben ! Édesem !- újabb csók , amiből egyre többet és többet akkar. Ez így nagyon nem lesz jó még a végén valaki ránk fog nyitni ..
- Lan-lance .. - próbáltam elválni tőle, nagyon nehezen sikerül ..
- Lance , le húznád végre a képed?!- egy dühös női hangot hallottunk meg mire Lance rögtön elvált , szemei furcsa szikrákat szórtak.
- Gyere indulnunk!- tolt el magától majd meg fogta a kezemet és elindultunk.













Lassan sétáltunk lefelé a lépcsőn , olyan más lett Lance .. mintha más ember lenne .  Nem tudom hogy miért lett ilyen pedig pár perce még minden rendben volt vele. Kezdek aggódni és félni.. talán..
- Veronica ! - fogott erősebben kezemre Lance , mintha dühös lenne .
- Végre haza toltad a képed ... Mennyi idő is telt el .. Hagyjuk is ki az ott melletted ?!- nézet rám furcsán Lance nővére , olyan rossz érzés kerített hatalmába .
- Ő itt Keith , a párom!- mondta nyíltan és biztosan , meg dobbantotta a szívemet ez az egy szó .
- A párod?!- kérdezte enyhe undoral a hangjában Veronica , Lance mögé próbáltam bújni. Ha erre így reagál akkor arra hogy gyermeket várok mégis milyen reakciója lenne ..












- Veronica,  kérlek !- lépet lánya mellé Lance anyukája , próbálja le csitítani.
- Nem annya ! Eltűnt évekre ez az idióta , aztán haza tért egy hím kurvával ..- Lance anyukája egy hatalmas pofont adott lányának .. Enyhén meg remegttem ..
- Ezt most hagyd abba .. mégis minek nevezted őt..- lépet el mellőlem Lance , vissza kell  fognom . Simán kinézném belőle hogy neki ront a testvérének ..
- Jól hallotad .. Nem értem annya ezt mégis hogy a fenében vagy képes elfogadni.. Emlékez vissza Lance mindig a nők után loholt.. Akkor mégis mi a fene változott mitől lett olyan meleg mint a kályha ..- köpködte a szavakat , félek .. Most miattam rossz kapcsolta lesz a családjával.. nem kellett volna ide jönnöm.














- Lance...- mondtam minél hallkabban , kezemet hasamra simitottam . Nem olyan jó ez a feszültség , a babák mocorognak , kényelmetlen . Fáj .
- Shh, mi a baj ?! Rosszul vagy ?! Gyere ülj le egy kicsit !- fordult vissza felém aggódva végig vezetve rajtam tekintetét .
Veronica csak furcsán figyelte a fejleményeket remélem nem jön rá .. nem bírnám ki az a szó amit az előbb mondott rám .. így is tört szúrt a szívembe..
- Minden rendben , Keith?! Hozzak egy pohár vizet ?!-  sietett mellém Lance anyukája mikor leültem a székre , megráztam a fejemet.
- Mégis miért foglalkoztok vele ennyire .. ő csak egy.. - Lance felé fordult , jaj ne ..
- Fogd be .. nem tudsz te semmit ..
Keith ..- gyorsan kezéért kaptam , hátra fordult csak megráztam a fejemet ..














- Mi van Keith-el ?- kérdezte felhúzva orrát .. Tudálekos az már biztos.
- Semmi !- mondta szerelmem , dühös mert majdnem elszólta magát . Megértem hogy neki miért nem harangozta be hogy mi van köztünk és hogy kik vannak úton .. Viszont megértem Veronica-t úgy reagál mint egy normál ember mégha fájdalmas is az amit mond..
- Anya !! Lance-nek tényleg gyerekei lesznek !- szaladtak a szobába Lance kistestvérei . Szerelmem fejére csapata a kezét , istenem milyen aranyos volt ez a jelenet .. másrészt..
- Gyereked lesz ?! Mégis kitől , akkor ő minek is van itt ?!- kérdezte röhögve Veronica .
- Ő itt a gyermekeim anyja ! - húzott fel gyengéden Lance a székről majd polomat a magasba húzta . Ahogy kapcsoltam vissza rángattam az anyagot magamra . Miért kell engedély nélkül más ruháját húzgálni..
- Hogy mi va..- hatalmas csattanás.

Nem Számít Where stories live. Discover now