Idióta.

110 11 1
                                    





Lance szemszöge:







Istenem én esküszöm hogy ki fogom nyírni ezt a nőt.. hol a fenében van Keith??
- Lance .. neked nem különös ahogy Keith viselkedik?- persze hogy az hiszen ez nem az én szerelmem..
- Shiro ... Komolyan nem veszed észre hogy ki áll előttünk?- nem hiszem hogy csak én vagyok az egyetlen aki  észrevette.
- A viselkedése és a megnyilvánulása inkább Allurála hasonlít mint ... várj.. Ez a hercegnő? Hogy a fenében nem vettem észre hamarabb?? Hol van Keith?! Miért nem csinálsz valamit ?- azért mert ha egyedül cselekszem akkor Allura ezt durván kihasználná.
- Mert kellett a segítség. Ha egyedül kezdte volna bele akkor semmit nem tudok még mert elmenekül..- szóval kell a segítséged ..



Keith szemszöge:





- Semmi baj ! Apa biztos hogy megtalál minket és nem leszünk egyedül..- nagyon félek.. egy hete már hogy itt vagyok .. talán. Mondhatni az idő érzelem teljesen elveszett.. ez még rosszabb mint amikor először a világűrben voltunk..
- Allura nem mindig volt ilyen és őszintén nem tudom mi történt vele.. Emlékszem milyen volt amikor Lance folyamatosan körülötte volt és várta a lehetőséget.. nem igazán értem a gondolkodása hogyan vett ekkora fordulatot. - mármint Lance.. a nőket szerete és akkor is láthatóan eltakarta nyerni Allura szívét.. Kérdem én akkor mégis hogy a fenében kötött ki mellettem és lett ez a vége ?
- Keithhh?? Keith merre vagy ? - ezt most csak képzelem? Lehet a képzeletem ennyire valósághű?
- Lan..Lance?- próbáltam egy mozdulattal felkelni a földről ami nem igazán sikerült.. Ajtó csapódás majd ő.. teljes valójában de mi van ha..
- Állj meg .. bizonyítsad hogy te te vagy ..- tudom hülyén hangzik de nem lehet tudni hogy ő most Lance vagy Allura.
- Keith? .. várj.. Amikor alszol a jobb kezedet mindig a balra teszed mert egyébként nem alszol kényelmesen. - pontosan .. mert amíg oldalt aludtam mindig fájdalmas volt ha a kezem csak úgy a semmibe lógott..

- Lance?! Meddig?? Meddig voltam itt ?- egyből mellém sietett és felsegitett a földről.
- 5 napig.. Istenem öt kibaszot.. Nem tudtam hamarabb jönni az a hülye ribanc.. harapó fogoval kellett kiszedni belőle..- remélem nem eset baja.
- Mi van vele ? Úgy értem Allura-val..- rosszat tett de akkor is kell újabb esélyt adni.
- Komolyan Keith??


Nem Számít Where stories live. Discover now