Tudja?

419 24 0
                                    

A lépések egyre hangosabbak én pedig itt ülök meztelenül míg a "párom" csak húzza a lobőrt. Jó őszintén be kell vallanom így elképesztően aranyos és ahogy lassan az elmém újra megtelik az emlékel.

Istenem olyan nehezen hiszem el hogy ez tényleg megtörtént köztünk nem is egyszer. Az hogy én láthatam úgy egyszerűen olyan boldogsággal tölt el.
De nem nézetem tovább és nem álmodozhatok, ha így talál ránk Shiro nem tudom mi történe.

Lassan mellé kuszom és vállát próbálom lökdösni hogy értse a célzást.
-Mi az cicus? Szeretnél még egyet? - kérdi majd már a nyakamba is csókolt, tudja hogy az a gyengém. Másrészt minek hívott "cicus" na jó ez a férfi.

-Hallod ezt? - mondom neki majd rögtön abba hagyja amit tett, majd az arcára ki ült a felismerés. Gyorsan fel ált mire újra szembe találtam magam nem kicsi férfiasságával. Mit mondjak úgy ált mint a cölöp  azért most nem lennék a helyében.

A hangok egyre közelebb érnek tovább az alsóm felettem majd a polóm na jó álljunk meg egy kicsit. Ez túl nagy rám, majd rá nézek istenem ez Lance.
-Keith itt vagy bent? - szólal meg Shiro az ajtó másik oldalán. Lancenek intek hogy bújon a pult mögé, hálát adok valakinek hogy még pont időben voltunk. A másik pillanatban már Shiro ált előttem.

-Keith mit csinálsz te itt így? - kérdi szemöldökét felhúzva a magasba. Na jó és te ezt magyarázd ki Keith bravó..
-Tudod én mostam el a tányérokat és a víz eléggé kicsapot amikor nem figyeltem. Lance akkor jött majd hozott ruhát nekem, de nadrágot elfelejtett hozni és vissza ment érte. Aztán jöttél te.
-na jó ennél hülyeb dolgot senki más nem tudot volna kitalálni, biztos hogy nem fogja elhinni.

-Rendben, de öltözz fel mert még mefázzol, Allura is biztos csapdába eset meg nézem hogy van. Gyere utánam de előtte szólj Lancenek. - mondja majd jobban végig pillant rajtam istenem a szívás, gyorsan kezemet nyakamra teszem. Mintha így is észre vett volna valamit, de lassan elsétál. Egy kéz húz le maga mellé, persze hogy valaki ölébe foglalok helyet.

-Istenem, ez az illat. Nem bírom tovább! - mondja Lance majd nyakamra harap amitől nyögök egyet.
-Mit mondasz még egy menet? - kérdi majd farkát már érzem is a hátamnál, érzem ahogyan lüktet és a sok eret rajta. Nem bírok ennek az embernek ellenállni.

...

Nem Számít Where stories live. Discover now