- Ezt nem gondolhatod komolyan , Keith..?- igaz hogy az amit alura tett nem jó dolog de valami itt nincsen rendben ..
- Igen ezzel teljes mértékben tisztában vagyok hiszen én voltam ott öt napig. - hála istennek a kicsikkel minden rendben van bár.. megviselte őket is. Az egész állapot amiben vagyok egyre rosszabb.. Úgy értem érzem nagyon hogy húzódik lefelé a hasam és az idő közeledtét. Aggódom mert itt semmi felszerelés nincsen és .. férfi nem volt még várandós.. aggódom.
- Baj van ? Fáj valamid? Szóljak valakinek ? Mit tegyek ?- őszintén nem tudom mi lehetett akkor amikor eltűntem.. enyhén sajnálom a többieket.
- Semmi baj csak bele gondoltam abba hogy ha itt az idő mi lesz. Lance én félek mert itt nem ismernek ilyet.. hogy férfi terhes lehet . Aggódom mert mi van ha baj lesz vagy valami ..- nem akkarom hogy bajuk legyen .
- Figyelj ide ! Ezzen ne agyalj ha itt lesz az idő akkor minden meg fog oldódni. Igaz hogy férfi vagy és hogy babákat vársz és sok mindent átéltél. Igaz hogy ez a helyzet eléggé össze kutyult de rendben lesz minden .- arcomra simitott majd homlokomra csókolt....
Lance:
- Elaludt? - nagy nehezen de sikerült végre elaludnia .. remélem rendesen ki tudja majd pihenni magát.
- Igen .. szóval sikerült valamit kideríteni ? Mi a fenét gondolt basszus hogy ezt csinálta Allura?? Keith pedig még védeni akkarja ..- ilyenkor nem tudom mégis mit gondol .
- Védeni ? Ez a gyerek ..- pontosan.
- Valami nincsen rendben a hercegnővel.. mintha egyik napról a másikra személyiség változáson ment volna keresztül. Olyan mondhat nem önmaga lenne .. lehetséges hogy irányítás alatt áll.- de mégis ki akkarná azt hogy Keith eltűnjön..
- Valahogy ki tudjuk deríteni? -
- Hát.. nem egyszerű de van rá mód..-
- Na akkor mond..- azt hiszem köze lesz hozzá..
YOU ARE READING
Nem Számít
FanfictionAzt hittem egyedül maradtam hiszen más vagyok. Soha se hittem a barátokban mindig is a magányt kerestem. Mégis van egy pont az életemben mely sokáig titok volt. Valahogy az idő múlásával ez is jobb lett