rúg

203 16 1
                                    




Lassan egy órája eszméltelen Veronica , kicsit már kezdek aggódni. Lance azt mondta hogy most már csak alszik és nem kell aggódni.
- Huh..- tudom hogy le kell nyugdonom a kicsikre már így is kihatással van a stressz.
- Édes ! Jól vagy ?!- térdelt mellém Lance .
- Semmi baj ne aggódj ! Ma eléggé mozgékonyak !- simitottam puha hajába .
- Édeseim ! Kérlek azért ne okozazatok anyunak nagy fájdalmat !- csókolt végig hasamon.
- Lance fogd már be .. halljátok olyan álmom volt .. Lance haza hozott egy hím...- észre vett minket az éppen ébredő Veronica , o jaj mi lesz itt még.
- Szóval nem álom volt ..- állt fel lassan a kanapéról.
- Egy rossz szó és már is mész itthonról !- lépet lánya elé Lance anyukája. Veronica csak megvetően nézet rám , ez nagyon rosszul esik .
- Szívem , menj fel most kérlek a szobámba ! Nem akkarom hogy halljad  azt amit mondani fogok !- húzott fel a székből Lance .
- De ..- szám elé tette kezét .
- Semmi de ! Ezt elrendezük aztán viszem neked a reggelit !- adót egy gyors csókot . Aprót bólintottam majd lassan fel mentem a szobába.














" ~ Ne merj rosszat mondani Keith-ről ! Nem veszed észre hogy a testvéred mennyire szereti őt ?!~kicsit sunyi vagyok de a szoba ajtaját kicsit nyitva hagytam és hallgatozom .. tudom nem illendő de azt hiszem ez egy kicsit rám is tartozik .
~ Anya mégis miért állsz mellettük .. a fiad egy degenerált az ott fent meg mégjobban..~ hallom hogy valaki erősen az asztalra csapot , valószínűleg Lance volt .
~ Engedj el anya .. nem hagyom hogy ilyet mondjon róla . ~ soha nem hallottam még ilyen dühösnek .
~ Nem ismered ne engedj meg magadnak ilyen hangnemet ha róla beszélsz. Nem tudod milyen ember is ő valójában . Azt se hogy mi együtt miket éltünk át.. Ha képtelen vagy elfogadni menj el itthonról .. Én itt végeztem ezzel a témával , ha meg bocsájtottok megyek fel a szerelmemhez ~ itt az idő az ágyba bújni ,bár menne olyan gyorsan mint ahogy elképzeltem. Viszont még éppen időben .















- Ne haragudj az előbbi miatt.. mennyit hallottál?!- kérdezte Lance miközben egy tálcát egyensúlyozott.
- Ne állj fel , megoldom !- előre látó mint mindig ...
- Alig hallottam valamit .. - a fülentés mindig is jól ment .
- Tényleg ne haragudj , azt hittem ha el jövünk nem kell majd annyit aggódnod .. közben pedig még többet aggodsz..- hajtotta le fejét .. közelebb húzódtam hozzá .. óvatosan nyakára simitottam majd apró csókokal látam el .
- Nagyon örülök hogy itt lehetek veled a családod között .. meg tudom hogy milyen is egy családban "élni ". Őszintén nem haragszom a nővéredre , úgy reagált mintegy normális ember. Azért gondoljunk bele egy férfi nem minden nap lesz terhes !- nevetem el magamat .
- Így igaz édesem ! Főleg nem egy ilyen gyönyörű férfi ! Egyébként holnap anya betervezett egy kis babás vásárlást .. mit mondasz benne vagy ?!- kérdezte nagy kék szemeivel rám nézve .
- Benne ! - szeretnék körül nézni hiszen nekem már van egy kicsi elképzelésem .. ruhák terén

Nem Számít Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang