ők is

152 13 1
                                    







- Ez most komoly , Lance? Képes voltál kihagyni minket belőle ..- jó újra látni őket..
- Keith! Wow mennyire hatalmas már a hasad . Elnézést hogy nem a megbeszélt időben érkeztünk ..- ölelt erősen magához Shiro. Annyira örülök hogy végre ők is itt vannak mellettünk. Őszintén hiányoztak.
- Azt hiszem egyedül kellett ezt meg tennem, Hunk . Nem igaz Keith?- fogott oldalamra Lance..
- Tényleg szép pár vagytok !- lépet előre Allura .
- Lance .. tudnánk beszélni egy kicsit ?- furcsán viselkedik a hercegnő .. érdekel hogy mit akar mondani.
- Itt is eltudod , nem igaz ?- szorított erősebben magához.
- Négyszemközt szeretnék beszélni veled. - nagyon nem stimmel itt valami .
- Keith . Nyugi semmi baj nincsen . - lehelt gyors csókot ajkamra .
- Khm ..- nézőközönség..






Lance szemszöge








- Mit szeretnél, hercegnő? - már akkor is furcsa volt Allura amikor eljöttünk.
- Szeretlek téged !- kapott kezem után .. talán érdekelt is volna amikor érdeklődtem iránta .. de jelenleg egyáltalán nem .
- Az szuper. Viszont nekem jegyesem van aki éppen a gyerekeinket  várja a szíve alatt. - mégis mi a fenét gondol ? Igaz hogy kezdetekben volt egy kisebb fellángolásom iránta de annak már rég vége .  Nem akarom csúnyán kifejezni magamat de rá jöttem hogy a közöttünk lévő korkülönbség enyhén .. nagy.. Elegem lett abból hogy számára semmi nem elég jó. Értem ezt úgy hogy mindig amikor valamit csináltunk a többiekkel húzta a száját.. Szerintem nem képes elfogadni azt hogy mások is létezni tudnak olyan tudással mint amivel ő rendelkezik.
- Mi az amivel ő rendelkezik?? - mégis mi ez a hangnem?










- Sokminden! Ha megbocsájtasz vissza is mennék a többiekhez . - nyúltam a kilincsért mire kezemért kapott.
- Hercegnő! Megtennéd hogy elemgeded a kezemet ?- fordultam felé idegesen.
- Mi a fenét csinálsz? Nem hallottad azt amit az előbb mondtam ? - rángatam le magamról kezeit.. egyre jobban úgy érzem hogy a közelsége megöl.
- Nem érdekel hogy a jövőben mit fogsz csinálni de kérlek engem és a családomat hagyj békén. Lépj túl.. abban így is van gyakorlatod !- nem érdekel hogyha ezzel talán megsértettem. Máshogy úgyse fogadná el azt amit mondok így se biztos.. eléggé szívós egy személy..
- Minden rendben? Mintha kiabálást hallottunk volna ?- fordult felém aggódva Keith .
- Természetesen ! - öleltem magamhoz homlokára hosszú csókot nyomtam.
- Ne nézzetek ennyire .. Keith már így is elindult az olvadás szintjére..

Nem Számít Where stories live. Discover now