Rendben vagyok

185 16 0
                                    







- Szerintem nem kellene így kórházba vinni ...!- Igazat addok Veronica-nak ..
- Már miért ne kellene ? Nem látod hogy nincsen jól ?!- ölelte mellkasához fejemet Lance .
- Lance a földön vagyunk és mindenhogy nézve Keith férfi. Szerinted ha így kórházba mentek hogyan fognak ott reagálni ?!- azt is ki nézzem az emberekből hogy bezárnának s a végén még fel is vágnának..
- Igazad van .. Akkor szólok az a többieknek .. valahogy meg kell vizsgálni . Fáj .. fáj de nem a hasam inkább más .
- Mi a baj édesem!??- simitott homlokomra Lance..
- Fáj.. fáj a mellkasom olyan mintha ki akkarnak szakadni a helyéről.. félek ..- körülöttem áll Lance családja , olyan rémült mindegyikük arca ..
- Édesem talán pánikrohama van .. Volt már ezelőtt ilyen ?!- nézet rám Lance anyukája.. bólintottam , egyetlen egyszer volt ..
- Akkor figyelj rám ! Mély levegő ! Vegyél lassan hatalmas levegőt majd fújd ki ! Itt vagyunk melletted minden rendben van !- Lance gyengéden megszorítótta a kezemet , rá néztem majd az anyukájára . Az anyukájával együtt lélegeztem és mintha segített volna , könnyebben lélegzem.





















- Ügyes vagy ! Jobban érzed magad ?!- kérdezte Lance anyukája , amennyire tudtam rá mosolyogtam .
- Vidd fel a szobába . A pánikroham megviselte a testét , jót fog tenni a pihenés neki !- segített fel Lance kezébe az anyukája és Veronica .
- Segíts Veronica egy kis levest csinálni!!- Veronica aprót bólintott majd a konyhába sietett.
- Menjetek fel ! Vigyázz rá nemsokára megyek én is !!- simitott arcomra Lance anyukája.













....











- Jobban vagyok ne aggódj!!- simitottam puha arcára.
- Ne mond hogy ne aggódjak ha tudod hogy aggódom ..Miért nem mondtad hogy volt már pánikrohamod?- nem igazán tartottam fontosnak hiszen régen történt és nem hittem hogy újra meg fog történni.
- Nem kérdezted nekem se volt kedvem elmondani és őszintén régen történt.. Tényleg nem hittem hogy újra megfog velem történi.- ha aggódok rajta úgy is csak rosszabb lenne , szóval inkább nem teszem.
- Szólj ha bármi van , kérlek. Aggódok miattatok.. Szóltam a többieknek , holnapra itt lesznek.- erre igazán nem lett volna szükség , így is elegen aggódnak miattunk ..
- Fiatalok , hoztam egy kis levest ! Jobban érzed magadat Keith? - feltornáztam magamat majd bólintottam , tényleg jobban érzem magamat .
- Örülök hogy jobban vagy . Kérlek ne haragudj a bolond lányomra , előbb beszél mint gondolkodik.- ez az öccsével is többször meg esik .
- Semmi baj ! Rendben vagyok én is és a gyerekek ! Elnézést hogy hivatlanul állítottam be , ilyen állapotban ..

Nem Számít Where stories live. Discover now