olyan szép

156 16 1
                                    














- Hogy lehetsz ennyire gyönyörű ?!- lépet mögém Lance .
- Lance..- fordultam felé..
- Ahogy felébredtél és megálltál az ablak előtt egyszerűen .. elállt a lélegzetem . Oldalról látszik a gyönyörű pocakod ami egyszerűen olyan különösé tesz.. - zavarba fogok jönni.
- Kérlek.. ne mondj ilyet nekem a végén még elolvadok..- dőltem égő arccal mellkasának .
- Ne aggódj nem engedlek el !- simitott végig gerincemen .
- Lancehh.. Nehh ..-
- Fiúk kész a reggeli !- szólt fel Lance anyukája . Gyorsan kihasználva az időt arébb löktem majd amennyire tudtam futni az ajtóhoz siettem . Mély levegő a végén még rá jönnek hogy mi is történt majdnem ..
- Hát Lance hol maradt ?!- segített le az utolsó lépcsőfokról az anyukája .
- Ezt még vissza kapod drágaságom ..- sietett mellém Lance.. sajnos tudom .
















- Hmm ez nagyon finom volt ! - dőltem hátra a székben . Olyan sokat ettem talán ha még egy falatot lenyeltem volna akkor már nem lennék itt . Annyira finom volt az étel és hát eléggé kívántam is .
- Váljék egészségedre ! - simitott arcomra Lance anyukája.
- Lenne kedved sétálni egy kicsit ?- fogott derekamra Lance.
- Igen !- jó lenne végre kimozdulni.
- Ne legyetek kint sokáig , Keith-nek még pihenésre van szüksége . - nem is tudom őszintén egyáltalán nem érzem gyengének magamat . Inkább olyan mintha az erőm túl csordulna ..
- Menjünk édesem, adok neked valami nagyobb ruhát és ha gondolod indulhatunk is .- segített felállni Lance.
- Ez miért nem jó ?- ez is több mérettel nagyobb rám és még ennél is nagyobbat akkar adni ??







...









- Kényelmes a ruha ?- és ha azt mondanám hogy nem mit csinálna ? Egyébként meg nagyon kényelmes , valószínűleg azért mert Lance anyukája kölcsön adott egy nagyon kényelmes nadrágot.
- Kényelmes , igaz a hasam folyamatosan előre húz de imádom az érzést hogy velem vannak a gyermekeink !- néztem Lance-ra mosolyogva  .
- Imádnivaló vagy ! - simitott hasamra .
- Tudod nem gondoltam volna hogy az életem ilyen lesz.. ezt nem rád értem kicsikém !- csókolt nyakamra hirtelen.
- Nem hittem volna hogy apa lesz belőlem ennyire korán .. féltem attól hogy tényleg alkalmas leszek erre a feladatra . Minden megváltozott amikor megláttam hogy milyen is vagy "anyának". Imádlak mindenhogy imádlak .. szavakat nem találok ..- engedett el majd maga felé fordított teljesen .
- Lehet nem a legalkalmasabb alkalom de nem bírok tovább várni .- lépet egyet hátra majd letérdelt.. ő most ..
- Keith ! Összekötnéd velem az életedet ?- húzott elő zsebéből egy kis dobozt , elém nyújtotta aztán kinyitotta . Ezt nem fogadhatom el annyira gyönyörű .
- Édesem ! Leszel a " feleségem "? - kérdezte hatalmas mosollyal .
- I.. igen ..- kezdtem el sírni .
- Hey , édesem ne sírj !!- húzott térdére.

Nem Számít Where stories live. Discover now