Mintha jobban lenne vagyis az arca nyugodtságot tükröz , legalább örülök hogy ennyiben tudok segíteni. Aggódom érte ... mi van ha amiatt van baja amit a konyhában műveltűnk?? Ha miattam van baja nem tudom mit fogok csinálni.
Aggaszt hogy ennyire lefgyot ,amikor megtudta hogy galra , azt hitte hogy meg utáltuk őt. Mit mondjak azért mi is tudunk időzíteni , szegénykém mit érezhetet. Gondolataimból mocorgás ébreszt fel . Keith elég furcsán néz rám ,majd kezét kiszakitja kezemből és a mosdó felé szaladt. Gyorsan utána megyek , újból hányt .. de egyáltalán mit ha nem is olyan evet annyit.
- Keith ! Nyugodj meg semmi baj mély levegő!- mondom majd mellé lépek és határa simitok. Kisebb pánikot kapott , valami nagyon nincs rendben .. szólnom kellene Shironak..- Gyere segítek felállni , menjünk vissza a szobába .- mondom majd jobnak látom inkább ha kezembe viszem vissza inkább. Ahogy az ágyba tettem rögtön elaludt , mellé ültem mire valahogy érzte és kezemért kapott.. Írok egy üzenetet Shironak ,most nem fogom Keith így itt hagyni.
- Shiro ! Ide tudnál jönni ? - írom neki , mégis jobb ha ő is látja Keithet és nem üzenetben írom le hogy hányt meg minden .. hiszen összekapcsolt az üzenőfal. Meg hát mégis csak olyanok ők mintha testvérek lennének ..
- Valami baj van Keithel? - írt rögtön vissza .
- Jobb lenne ha itt mondanám .
- Egy pillanat és ott vagyok .- mondta és tényleg nem kellett sokat várni mire ide ért ..persze nem egyedül.
- Srácok egy kicsit várjatok itt .- mondta és becsukta az ajtót.- Valami nincsen rendben vele , tudod hogy napok óta nem igazán étkezet .. ma se evet sokat . Most nem rég megint ki adta magából valószínűleg a maradékot.. Nagyon nincs jól nem bírt vissza jönni ide .. és mintha a hasával nem lenne valami rendben. - mondom , enyhén ki kelve magamból .. őszintén nem tesz jót hogy a szerelmem így látom.
- Hogy érted hogy a hasával? - jó mondjuk tényleg nem magyaráztam el ..
- Mivel hányt , aztán amikor vissza hoztam mintha fájt volna neki . Ezért enyhén simogatni kezdtem , aztán kisebb dudort véltem felfedezni. - mondtam majd a szerelmemhez léptem és felhúztam a pólóját.
- Pidge !- Szólt mire az ajtó ki nyílt .
- Van valami ultrahang felé dolog itt ? - kérdezte ,mire meglepődtem ... Egyáltalán minek az hiszen itt senki se orvos egyáltalán honnan tudná hogy mi mi..
- Van ! - szólalt meg Allura .
- Ide tudnátok hozni ? - kérte Shiro mire a többiek elmentek.- Mit akarsz vele kezdeni ? Hiszen nem értesz hozzá , mi a baja szerinted ? - kérdem kezd az aggodalom urá lenni rajtam .
- Coran ért valamennyire az orvosláshoz . Nem tudom semmire nem gondolok viszont aggaszt az a dudor .- mondta ..
Nem telt 10 percbe mire a többiek meg érkeztek , hát mit mondjak nem is hasonlított a földi ultrahangos cuchoz.
- Engedjetek oda , Pidge te pedig kapcsold be a képet és csatlakoztasd ehhez itt .- mondta Coran majd mindenki figyelte hogy mit csinál.
Valami zselét kent fel Keith hasára , enyhén meg rezget de nem ébredt fel . Eléggé ki lehet merülve , főleg attól hogy az utóbbi időben rosszul van .
Egy ideje figyeltük hogy Coran mit csinál aztán az egyik pillanatban szemei kétszeresére nyíltak .
- Mi az Coran ? - lépet aggódva mellé Shiro , megint vissza nehéz a gépre majd nagy levegőt vett és felém nézet.
- Mivel nem vagyok orvos és nem biztos hogy jó dolgot látok ... de amikor együtt voltatok akkor használtatok kotont? - kérdi , mit mondjak azért ez így zavarba ejt hogy hangosan feltett egy ilyen kérdést.- Miért kérdezted ezt , tőle ? - kérdi Shiro , hangjában mintha dühöt véltem volna fel fedezni. Lassan felénk mutatja a motort majd egy pontra mutat .
- Ez itt egy magzat ! Viszont nem vagyok teljesen biztos benne . Nem akkarom teljesen ki jelenteni , de a tünetek is stimmelnek és a dudor elhelyezkedése is. - mondta mire kábé mindenki álla a földet súrolta.
- Úgy hiszem Keith , gyermeket vár ! - jelentette ki , most nem tudom mit kellene érznem hiszen férfi és ...
- Ez egyáltalán hogy lehetséges ?! - kérdem ,mire Shiro dühös egyben szomorú arcát látom oldalt.
- Valószínűleg a galra vére miatt lehet , ismerjük annyira, hogy meg mondjuk miben is különbözik tőlünk a testük. Minden esetre figyelni kell rá , holnap az orvos majd igazat ad vagy nem . Mi itt ennyit tehetünk . - mondta majd ki kapcsolta a gépet.
Shiro elém lépet majd a szemembe nézett és szóra nyitotta száját.
- Lance ! Gyere velem most ki ! - így tettem ahogy mondott a többiek meg bent maradtak..
ESTÁS LEYENDO
Nem Számít
FanficAzt hittem egyedül maradtam hiszen más vagyok. Soha se hittem a barátokban mindig is a magányt kerestem. Mégis van egy pont az életemben mely sokáig titok volt. Valahogy az idő múlásával ez is jobb lett