Keith

103 12 2
                                    







- Allura hercegnő?- mit csinál itt hajnalok hajnalán .. annyira megviselt az arca .
- Keith? Elnézést azt hittem hogy halk voltam ..- látható hogy valami nagyon bántja őt.
- Nem haragszol ha le ülök melléd? Tudod mostanában hajnalban mindig felkel ébrednem .. nem olyan könnyű nem tudok rendesen aludni .. - simitottam pocakomra.
- Akkor nem kellett volna ezt tennetek..- hogy tessék ?? Most ezt hogy érti..
- Lehetséges de nem volt tervben ez csak megtörtént . Szerintem te is tudod hogy ezt nem igazán lehet irányítani . - szerintem már tudom hogy mi bántja .
- Tudod amióta ismerlek téged figyeltelek hiszen eléggé különleges vagy minden tekintetben. Mégis olyan furcsa aura vesz néha körül téged amit nem ismerünk. - figyeltem azóta hogy találkoztunk és érezhető az a sötétség ami eddig nem volt benne .
- A kedvemért meg tennéd hogy elmész? Lance csak is azért van melletted mert az ő gyerekeit várod.. amint megszületnek elfog hagyni . - mi a fenéről beszél..
- Soha nem tenne ilyet . Azt hiszem te tényleg nem ismered hogy Lance milyen ember is valójában .
- A minap ő maga mondta ezt nekem ..- furcsa de amikor hazudik a fülei vörösen lángolnak.

- Tudod hercegnő annyi időt töltöttünk el együtt hogy már tudom mikor mondasz igazat és mikor nem . A füleid vörösek amikor hazudsz.. tehát jelenleg is a szemembe hazudtál . - nem tudom félnem kellene e tőle hiszen tudom milyen erővel rendelkezik .
- A kezdetekben nem értettem Lance miért volt olyan velem vagy éppen veled de most már igen . Őszintén ő maga se tudta hogy az érzelmek amiket táplál miből származik. Tudod nem könnyű az amikor valaki rá jön hogy ő más .. az én esetemben rémült voltam nem is kicsit
.. - bár valószínűleg a hercegnőt ez az egész nem érdekli.
- Azt áruld el hogy hogyan érted el hogy szeressen téged ..- ez egy igazán idióta kérdés.
- Sehogy . Hiszen nem én akkartam hogy szeressen ez tőle függött ő volt az aki döntőt. Ezt a kérdést azt hiszem némi kéne inkább feltenni. - a legjobb az lenne ha most vissza is mennék hozzá . Szeretném a teste melegét a sajátomon érezni minél hamarabb.
- Ne haragudj Keith...- mi volt ez a ...



***


- Ahhhh .. miért van ennyire sötét mégis hol a fenében vagyok ..- a kicsik istenem le kell nyugodnom a végén még baj lesz .
- Tudod a te súlyodat idáig elhozni nem is volt olyan egyszerű. Furcsa azt mondtad mennyire szeret téged de mégse vette észre hogy eltűntél. - tűnt el hírtelen a sötétség.
- Valószínűleg tettél azért hogy senki se vegye észre hercegnő..- mindent látok de őt mégse akkor most hol a fenében van vagy én hol vagyok .
- Azt hiszem ez már elég lesz ahhoz hogy végleg az enyém legyen .. - mi a... Most én vagyok ő vagy ő én .. nem értem.
- Tudod az alakváltó képességem nagyjából mindenre kiterjed.. Annyi a feladata a te drága szerelmednek hogy ennek a testnek is gyereket csináljon. - miért csinálja ezt velem ? Azt hittem a barátunk és ismerjük de ..
- Ne tedd ezt velem .. könyörgöm a gyerekeim az apjuk... Allura ha valaha is a barátunk voltál akkor .. - hatalmas csalódás és..
- A barátod? Hagyjuk ezt most. Itt maradsz szépen amíg én vissza megyek és szét teszem a lábam ahogyan te is . Szurkolj hogy nekem is össze jöjjön a kis kettő..

Nem Számít Where stories live. Discover now