Sledećeg jutra
- ,,Izvoli." , rekao je Markos nakon što joj je stavio tanjir na sto. Njena soba je bila mala. Sve što se nalazilo bilo je neki krevetić, sto i stolica gde može jesti i odmah pored je bilo kupatilo, spojeno sa sobicom.
- ,,Koji je danas dan?" , obratila mu se na španskom. Markos se nasmejao, popustila je konačno.
- ,,Sviđa mi se kako pričaš španski, da imaš tamniju put moglo bi se reći da si Špankinja, Flor Verde."
- ,,Merde!" opsovala je na francuskom a zatim nastavila na španskom jeziku ,,Nemoj me tako zvati."
- ,,Flor Verde, danas je 12 novembar."
- ,,Znači prošlo je dva dana od kako sam napustila francusku."
- ,,Pa ne baš punih četrdeset osam sati, ali da i dalje je bio 10 novembar kada smo napustili Francusku."
- ,,Sjajno." , bila je ironična, a onda se na kratko zamislila i rekla više za sebe ,,12. 11.21."
- ,,Palindrom datum, a? Ovo je retkost, današnji datum se može pročitati sa bilo koje strane." , Flor je zakolutala očima. Nije želela da priča sa njim ni o čemu. Samo je želela da se vrati u svoju državu i nastavi živeti život kakav je živela.
- ,,Mene nešto mnogo zanima, šta ti želiš od mene?"
- ,,Jedi. Zar nisi gladna?" , bila je gladna. Itekako. Tog dana na poslu je samo ručala.
- ,,Zašto mi ne odgovoriš na pitanje? Šta sam ti učinila da me otmeš i dovedeš u stranu zemlju?"
- ,,Flor, ne postavljaj pitanja na koja nećeš dobiti odgovor. Jedi da ti se ne ohladi hrana." , otvorio je vrata i krenuo izaći.
- ,,Molim te.. Samo mi reci šta sam ti uradila pa sam ovako završila?"
- ,,Meni lično, baš ništa. I nisam ovo uradio zbog sebe, da se ja pitam nastavila bi živeti svoj dosadan život. Ali ne pitam se." , slegao je ramenima i izašao.
Flor je krenula plakati, kako će se sve ovo završiti? Ništa joj jasno nije. Samo joj je jedno sigurno, ovaj čovek je neće pustiti.
Kasnije tog dana. Žak je išao do prodavnice, a Havijer i Markos su ostali na imanju. Sve što je kupio stavio je na sto u kuhinji. Bilo je dosta kesa, a sve namirnice koje su bile za fridžider je tu i stavljao.
Iz jedne kese je vireo čipkani veš i Havijer je to video te je tu kesu izvukao razgledajući veš. Krenuo se smejati kao lud.
- ,,Valjda će joj odgovarati, video sam u izlogu i bilo mi žao da ne kupim."
- ,,Žak, jesam li ja tebe poslao da kupuješ te gluposti? Ko je od tebe tražio da joj ovo kupuješ?" Markos je izvukao neke čipkane gaćice i dodao ,,Daj uozbilji se malo čoveče, Flor stvari nisu potrebne. Za sve sam se ja pobrinuo."
- ,,Daj! Ne ljuti se odmah." , kaže pomalo razočarano. Markos ga je samo popreko pogledao i promenio temu.
- ,,Jesi li kupio sve sa spiska?"
- ,,Sve sem hrane za one životinje napolju. To nisam našao."
- ,,Bitno je da si našao čipkani veš." , Markos je bio ironičan ,,Sada zbog tebe neko od nas mora ponovo ići u centar. Bespotrebno zaista."
- ,,Želim napolje. Doslovno se gušim ovde." , lupajući na vrata sobe oglasila se i Flor. Markos se popeo na sprat i otključavši vrata rekao ,,I ja bih želeo da sam sad na Maldivima i da mi neka kurva puši kurac, ali zagalavio sam sa tobom i ovim ludacima. Ne ispunjavaju nam se svima želje, zato umukni da ti ne bih svezao i stavio traku na usta." , rekao joj je glasno nakon čega ga je opet krenula psovati na francuskom.
YOU ARE READING
Svetlo njegove tame
Mystery / ThrillerU životu se najgore stvari uglavnom dešavaju nedužnim ljudima. Markos je to znao, ali uprkos tome je i dalje radio posao koji radi. Bio je nešto poput plaćenih ubica. I ponekad bi se dešavalo da i neko nedužan nastrada. Novi zadatak mu je bio da ot...