Nakon što je Markos napustio Pablovu kuću, Pablo je odlučio preduzeti nove korake. Uopšte mu nisu ulivale nadu Markosove reči i nema nameru da ga pusti da radi šta želi. Odlučio je igrati po svojim pravilima i poslati novo upozorenje Sebastijanu.
Sa druge strane, Sebastijan Grin, takođe uopšte nije mirovao. Svim silama se trudio spasti ćerku a pojma nije imao da se nalazi u istom gradu gde i on. Mislio je da mu je ćerka Bog zna gde, a nalazila se upravo u istoj državi, istom gradu. Madrid nije bio mali grad, ali možda bi imao šansu naći je kada bi znao da je tu.
Markos je bio previše zbunjen. Prvi put u životu nije znao šta da radi. Bio je profesionalac, nikada nije postupao vodeći se emocijama dok radi ovaj posao. Ali ovaj put je bilo drugačije. Nije mogao to objasniti, ali bio je svestan da je Flor za njega bila posebna.
Ispivajući kafu na krovu svoje zgrade, razmišljao je o njenoj lepoti. Zaista je bila predivna, imala je tu neku posebnu lepotu. Punija usta, prćast mali nos. A tek one maslinasto zelene oči.. Nije mu izlazila iz glave.
- ,,Prokleta bila.." , opsovao je sa smeškom sebi u bradu.
Napričao je neke priče Pablu, ali zapravo nije imao pojma šta da radi ni kako da dođe do cilja. Nije mogao reći da je ovo bila nemoguća misija, ali isto tako nije mogao reći da ovo nije daleko od toga. Zapravo, mogao bi on lako ovo rešiti ali nije želeo da Flor pati. Da je pusti ne može, otiće će svom ocu i ode sve dođavola. Ne može ugroziti sebe zbog nje. Pablo mu ne bi dao da živi onda. A Sebastijan je tvrd orah, neće lako učiniti ono što se traži od njega a ako ne učini, Pablo neće biti miran i Flor ostaje u opasnosti. Tako da sve ostaje isto.
Pitao se kako je došlo do svega ovoga. Kad je on postao ovakva osoba? Zašto njega zanima toliko Flor?
Samo pitanja bez odgovora. Izdahnuo je duboko i ustao. Otišao je do svog stana i zatekao Flor kako spava. U njegovom krevetu. Zamišljao je kako bi bilo kada bi se svako jutro budio uz nju. Srce mu je puno dok je gleda. Nosila je spavaćicu koja se malo svukla dok se okretala. Njene gole noge bude seksualni nagon. Previše ga je privlačila. Ovo mu se nije desilo. Poželeo je devojku koju je oteo. Bolesno mu je to bilo. Nije bio lažan moralista ali isto tako nije bio ni neki psihopata. Jednostavno, nije bila kriva zbog svega ovoga što joj se dešava ali njen otac je taj koji se bavi upravo kriminalom. U podzemnom svetu se moliš Bogu da ne budeš član porodice kriminalca jer moraš biti spreman na svakakve stvari onda.
Pomilovao ju je po licu i sklonio joj kosu u stranu. Posmatrao ju je do kasnih sati, a onda ga je u jednom trenutku obuzeo san i zaspao je pored nje, donjim delom tela je bio na podu a gornjim naslonjen na krevet.
YOU ARE READING
Svetlo njegove tame
Mystery / ThrillerU životu se najgore stvari uglavnom dešavaju nedužnim ljudima. Markos je to znao, ali uprkos tome je i dalje radio posao koji radi. Bio je nešto poput plaćenih ubica. I ponekad bi se dešavalo da i neko nedužan nastrada. Novi zadatak mu je bio da ot...