6.

1.1K 32 1
                                    



Osim što se tresla od hladnoće, Flor se takođe tresla i od straha. Ovo što joj se malo pre dogodilo je bilo previše stresno. Kakva ubica je sada drži za ruku i vodi ponovo u onaj pakao od kuće? Hodo je brzo, a ona nije osećala svoje noge koliko se tresla. Dok su se vraćali kući, Maros je rekao Havijaru i Žaku da se reše tela a zatim nastavio brzo hodati ka kući, sve vreme je doslovno vukao Flor ne puštajući njenu ruku.

- ,,Biću iskren, onaj čovek nije zaslužio smrt. Nije. Ali isto tako nisam mogao dozvoliti da on sve uništi. Zato od sada pazi šta radiš." , ništa mu nije rekla. Jednostavno nije imala glasa. Markos ju je tada bolje pogledao, bila je kaljava po licu. Takođe joj je i odeća bila sva blatnjava ,,Bolje bi ti bilo da si sedela u toploj kući. Ali ne, ti moraš da praviš neke probleme. Jednostavno moraš. Pogledaj se sada, sva si kaljava, drhtiš od hladnoće. Ovo ti nije trebalo uopšte." , osećala je kako joj se vrti u glavi i da je Markos je, osetivši da Flor pada, uhvatio u naručje i nosio do kuće.


Čim su stigli u kući, pipnuo joj je čelo. Imala je temperaturu. Opsovao je ljutito, samo je ovo trebalo. Ona je i dalje bila polusvesna. Radio je ono što mu je prvo palona pamet. Skinuo joj je sve sem gornjeg i donjeg veša i odneo u kadu. Spustio ju je polako i upalio hladnu vodu. Odmah se pobunila i donekle došla sebi zbog hladne vode.

- ,,Šta radiš to?" , vrisnula je drhtajući od hladnoće.

- ,,Ćuti tu. Da se nisi glupirala, do ovoga ne bi došlo. Sate si provela napolju." , rekao je besno i nastavio da je kupa hladnom vodom.

- ,,Preklinjem te, dosta je." , hladna voda joj je bila kao so na ranu u ovom trenutku.

- ,,Još malo. Imaš temperaturu." 

- ,,Neprijatno mi je pred tobom, izlazi." , razumeo je zašto je bilo. Nije ni razmišljao o tome dok nije došla k sebi, nije je ni pogledao onako kako ona misli da jeste sve dok ovo nije rekla. 

Zatim ju je odmerio. Flor je bila lepa devojka, vitke linije i jako lepe kose. Možda bi mu i zapala za oko da se sve ovo nije dogodilo. Ali od onog trenutka kada ju je oteo uopšte je nije ni pogledao niti razmišljao o njoj ili njenoj lepoti. Jednostavno, ona je bila oteta a on je bio njen otmičar. Tako su se oboje ponašali. Kada je shvatila da joj je gledao u telo, odmah se prikrila rukama. Nije bila skroz gola, ali joj je bilo neprijatno. I bila je pomalo uplašena. Oteo ju je, nije imala pojma na šta je sve spreman. Markos je to pročitao na njenom licu. Blago se nasmejao i rekao ,,Flor Verde, ja možda jesam čudovište ali baš toliko čudovište nisam." 









Svetlo njegove tameWhere stories live. Discover now