Flor se spremala krenuti u sobu, no videla je sa puta da nailazi neki auto i ukopala se u mestu ne bi li ostala tu kada auto dođe. Markos je to uvideo i takođe je znao ko je u tom autu i nije želeo da to Flor vidi.
- ,,Idemo." , odupirala se ali naravno protiv njega nije mogla. Jednostavno je bila preslaba za muškarca poput Markosa. Bila je visoka oko sto sedamdeset centimetara i teška oko pedeset i nešto kilograma. To je bila neka skroz normalna visina i težina za nju, nije delovala sićušno ali naspram njega jeste. On je bio visok metar i devedeset nešto centimetara. I naročito krupan. Nije imala nikakve šanse da mu se opire jer ju je mogao nositi u jednoj ruci doslovno.
Zato se ovog puta i nije previše odupirala, Markos ju je jako stisnuo za ruku i povukao u kuću. Doslovno je morala trčati ne bi li uspela sustići njegov hod. Žurio je jer nije želeo da Pablo čeka. Otvorivši vrata sobe, pustio joj je ruku. Od njegovog stiska, predeo gde je podlaktica je bio crven.
- ,,Jednom ćeš mi otkinuti celu ruku."
- ,,Ostaješ sa Žak, ne pravi sranja inače ozbiljno menjamo film." , mnogo primamljivo zvuči to kada kaže da odlazi. Činilo se da samo Markosu ne može pobeći. Ko zna, možda Žak ili Havijar ne bi ubili onog čoveka u šumi da su na Markosovom mestu. Možda bi se uspela spasti do sada.
- ,,Smešno je kada to kažeš jer niko ne želi biti otet i jer bi svako na mom mestu želeo pobeći." , kaže drsko. Markos joj se približi i uhvati je za bradu.
- ,,Vidi, Flor, ovde ja određujem pravila. Ako ne želiš da ti ja skratim jezik, pazi šta pričaš. Previše sam ti prostora dao. Zato ti ozbiljno govorim, ne glupiraj se više. Da li sam bio jasan?" , ćutala je i namerno gledala svuda samo ne u njegove oči. Iz razloga jer je ćutala i izbegavala da ga pogleda, pojačao je svoj stisak i ponovio ,,Da li sam bio jasan?" , tvrdoglavo je i dalje ćutala ,,Ako budem treći put morao da pitam, biće loše." Zakolutala je suznim očima, znala je da je na sve spreman te je samo klimnula glavom u znak da joj je jasno.
- ,,Nisam te čuo?"
- ,,Jasno mi je." , izustila je tiho, a zatim je sklonio svoju ruku i izašao zaključavši vrata.
Napolju su bili Žak i Pablo. Žak je odmah ušao u kuću, a pre toga mu je Markos rekao da dobro pazi na Flor.
- ,,Šta je tako hitno?" , rekao je Markos nakon što je Žak otišao.
- ,,Sebastijan je tvrdoglav. Želim da ti razgovaraš sa njim." , Markos je izdahnuo. Zar mora imati posla sa još jednim francuzem?
- ,,Što? Zar mu nije stalo do ćerke?"
- ,,Povredite je i pošaljimo mu snimak da vidi da smo ozbiljni."
- ,,Zar je to baš neophodno"?
- ,,Markos, ja zbog njenog oca propadam. Mora se povući na ovaj ili onaj način."
- ,,U redu. Biće kako ti kažeš. Smisliću nešto."
YOU ARE READING
Svetlo njegove tame
Mystery / ThrillerU životu se najgore stvari uglavnom dešavaju nedužnim ljudima. Markos je to znao, ali uprkos tome je i dalje radio posao koji radi. Bio je nešto poput plaćenih ubica. I ponekad bi se dešavalo da i neko nedužan nastrada. Novi zadatak mu je bio da ot...