- ,,Markose, ja i dalje ne mogu da verujem da nisi uspeo da odvratiš Sebastijana od njegovih bizarnih ideja. Čovek je završio još jedan posao sa Galijancima, namerno nam prkosi. Kao neki nesposobnjaković si, govore da si najbolji ovo ono. Ne pokazuješ mi to." , Pablo besno sikće na Markosa koji sedi u fotelji i zamišljeno posmatra sliku Mona Lize koja se nalazila u radnoj sobi Pablove kuće. On je voleo umetnost i Leonardo Da Vinči mu je bio jedan od omiljenih slikara. I sada dok Pablo viče i dok mu svašta govori, Markos kao da nije tu. Potpuno se isključio čekajući da Pablo napokon ućuti.
- ,,Je l' si završio?" , njegovo pitanje je skroz zbunilo Pabla koji je izgledao kao da je spreman svakog trena da ga ubije.
- ,,Molim te, kaži mi šta imaš reći i nadaj se da će mi se to dopasti." , šizično je odgovorio.
- ,,Uzmi vode, diši malo, uostalom nisam ja kriv što je Sebastijan takav kakav jeste. Jednostavno, neće biti lako sa njim."
- ,,Znači, u prevodu, nećeš uspeti da odradiš posao do kraja?"
- ,,Rekao sam da će biti teško, ne nemoguće. Pusti me da se držim svojih planova."
- ,,Nešto mi se čini da nećeš uspeti u tim svojim planovima." , prokomentarše Pablo zajedljivo dok im sipa viski.
- ,,Ne želim, hvala. Samo je tebi potreban." , odbio je viski i zatim ustao.
- ,,Slušaj, izabrao sam te jer su mi rekli da ovaj problem možeš rešiti. Najbolje je da im pokažemo koliko smo ozbiljni, neka mala visi sa neke zgrade. Snimi se neki video, završi na vestima. Nešto na taj fazon. Moramo biti brzi i efikasni."
- ,,Vidi, oduzimaš mi vreme tim tvojim pričama. Prvo me požuruješ, a onda mi bespotrebno oduzimaš vreme. Ne želim da te slušam dok mi sikćeš o tome kako se ništa ne dešava kako treba i tako dalje. Saplićeš me ovim pričama i ubijaš volju za radom. Sada, istog trena mogu da se okrenem i prekinem ovu glupost." , napravio je kratku pauzu i potpuno mirno rekao ,,Radim za tebe sada, ali to ne znači da ću dozvoliti da me ne poštuješ. Ne možeš onako da pričaš sa mnom. Mislio sam da su ti to već preneli."
- ,,Dobro, ne filozofiraj mi odmah." , rekao je ironično te odmahnuo rukom ,,Jesu mi rekli da imaš tešku narav, i svestan sam toga ali to ipak ne znači da ću se ja tebi podređivati. Mora da se zna ko je kome šef ovde."
- ,,Pablo, ti si taj koji toga nije svestan. Jesi mi šef, ali klinka i Sebastijan su moj problem. Ti si me unajmio da rešim taj problem, i pusti me da radim sve što treba da taj problem što pre bude rešen. Kada bude rešen, ja dobijam svoj novac, ti ono što si želeo i kraj priče. Nemoj da mi se mešaš u to kako ja rešavam ovaj problem, to je moja briga. Tebe samo razultat treba da zanima." , Markos je pružio ruku u znak pozdrava jer planira krenuti kući.
- ,,Dobro, nadam se da se neću razočarati. Veruj mi, loše prolaze oni ljudi u koje se razočaram." , rekao je drsko Pablo dok su se rukovali.
- ,,Pretiš?" , upitao je sa ironičnim osmehom Markos.
- ,,Upozoravam."
- ,,Ne mešaj se više u moje poslove, jer kao što rekoh ja rešavam problem na svoj način, ti dobijaš rezultat. Nema potrebe ništa da upozoravaš jer ti to ništa ne znači. I plaši se da ja ne krenem pretiti, jer kada krenem pretiti nemam vremena ništa da upozravam. Neću biti skroman, moje pretnje umeju biti jako zajebane i brzo se ostavaruju." , pustio mu je ruku ,,Zato me nemoj nervirati. Nisam kao drugi. Želim međusobno poštovanje pre svega."
Srećan Božić svima koji slave, sve najlepšee <3
YOU ARE READING
Svetlo njegove tame
Mystery / ThrillerU životu se najgore stvari uglavnom dešavaju nedužnim ljudima. Markos je to znao, ali uprkos tome je i dalje radio posao koji radi. Bio je nešto poput plaćenih ubica. I ponekad bi se dešavalo da i neko nedužan nastrada. Novi zadatak mu je bio da ot...