9.

1K 30 2
                                    



Flor se u jednom trenutku zagledala u polje koje je bilo ograđeno drvenom ogradom. Sa iste strane je bio i put ka izlasku. Ono u šta se Flor zagledala je bilo jagnje. Preslatko, malo belo jagnje. Nalazilo se pored ograde ispod koje se provuklo, druge ovce su stajale sa druge strane, a ono jadno se nije znalo vratiti pa je blejalo mučno. 

Ustala je i potrčala ka tamo, a Markos odmah ljutito za njom. Pomislio je da želi da beži, i taman što ju je sustigao ona je zastala i uzela jagnje u naručje.

- ,,Joj kako je preslatko.." 

- ,,Jeste, da mu ime."

- ,,Čekaj, zar nema još uvek?" , bila je začuđena.

- ,,Flor, ovo nije moje imanje. Životinje su se zadesile ovde. Ako želiš daj mu ime, a ako ne nemoj." , rekao je gubeći strpljenje. Flor je pomislila kako samo kratak fitilj ima, kao da je rekla Bog zna šta. Prebrzo je planuo.

- ,,Dobro, ne ljuti se odmah. Neka se zove Mijet." , Markos ju je pogledao popreko.

- ,,Baš si morala francusko ime."

- ,,Baš si pravi hejter moje zemlje. Šta fali Francuskoj?"

- ,,Sve. Šta znači to ime na francuskom?"

- ,,Mrvica." , Markos se na tren zamislio i rekao ,,Neka se zove Miga. Lepše zvuči." , miga je bilo značenje reči mrvica samo ne na francuskom već na španskom jeziku.

- ,,Ne razumem zašto se u sve mešaš. Rekao si da ja biram ime."

- ,,Joj kako god. Mijet, Miga nebitno. O čemu se ja raspravljam sa tobom." , prokomentariše ironično.

- ,,Ne propuštaš nijednu priliku da  kažeš bilo šta loše za Francusku, baš glupo od tebe. U svakom pogledu je i bolja i lepša zemlja od Španije."

- ,,E, ajde ne lupetaj više. To što imate onaj toranj i tobože vaš grad svetla nemojte misliti da ste Bog zna šta. Ne znaš ti šta su lepote Madrida, Barselone, Sevilje i slično." , Flor se zatim počela smejati. 

- ,,Kakve ti gkuposti pričaš. Francuska je za ovu zemlju boginja lepote u svakom pogledu. Jedino što vam valja je fudbal." ,MArkos se jošviše iznervirao. Bilo je jako čudno, a da nisu ni bili svesni toga. Odjednom su spali sa uvreda, svađanja i slično na neke pomalo slatke i čudne sitne rasprave.

- ,,Budeš li mi sada rekla da si navijač Real Madrida, znači skočiću u ono tamo oranje zaista."

- ,,Naravno da jesam. A ti si navijač Barselone? Vidim, počeo si da sediš mlad. Naravno, nije lako navijati za Barsu."

- ,,Ćuti, šta zna jedna francuskinja o barseloni i kakva je to legenda od kluba."

- ,,Znam više nego ti o Francuskoj, meni i svemu." 

- ,,Ne zavaravaj se Flor, o tebi znam i kako dišeš. A vala i o francuskoj znam dosta, ne brini o tome." , Flor je prebacila jagnje preko ograde i prekstila ruke na grudima. Sada počinje da se nervira i ona.

- ,,Dobro, hoćeš da ti kažem šta ja znam o tebi?"

- ,,Možeš samo da pretpostavljaš." , zakolutala je očima na ovo što je rekao.

- ,,Veruj mi, dobro pretpostavljam."

- ,,Hajde, pucaj, Flor Grin." , naslonio se na ogradu. Prvi put joj se obratio pravilno.

- ,,Ti nemaš nikoga. Ili si siroče, ili te je porodica odbacila. Nemaš nikoga, a vala ni duše. Jer da duše imaš i da imaš nekog svog, znao bi kako duša boli kada neko radi onima koje ti voliš stvari koje ti radiš meni sada i koje si generalno radio ljudima."

- ,,Ovo što ću ja tebi reći su proverene informacije, a ne glupo mišljenje filozofa u pokušaju. Ti si željna očeve ljubavi, rasla si sama i nikada nisi bila stvarno zaljubljena. Sve ljubavi su ti bile pogrešne i uvek sebe kriviš za njih. Duhovi te izjedaju iznutra i psihički si preslaba. I još svašta nešto. To si napisala u dnevniku, sama." , oči su joj se nakupile suzama ,,Tugica."

- ,,Kako si odvratan. Odakle ti pravo da čitaš moj dnevnik? Nije ni čudno što nemaš nikog, dobro je što su te ostavili. Kopile jedno." , vikala je na njega no nije ga uspela iznervirati.

- ,,Bez nerviranja, Flor, štetno je. A i ne viči, plašiš ovce." , doslovno se sprdao sa njom.

- ,,Mrzim te."

- ,,Ajmo soba, Flor.. Previše si zraka uzela."






Svetlo njegove tameWhere stories live. Discover now