2.Bölüm

9K 621 506
                                    

"GECE VE GÜNDÜZ'ÜN AŞKI"

Şarkı önerisi : Musa Eroğlu- Mihriban

Bazen bir an gelir, unuttum dediğiniz ne varsa hatırladığınız tek şey oluverir.

Kalbim ve aklım arasında kalsam hiç şüphesiz kalbimi seçerim. Zira karşımda duran adamın o kara gözleri ben de akıl bırakmıyordu. Kalbim hesap sormak istiyordu.

"Ne işin var senin burada?" diye sordum sakin olmaya çalışarak. Adar, tam bana yaklaşacakken Ayaz önüme geçerek Adar:ın görüş açısını kapadı.

"Konuşacam sadece." dedi, Adar.

"Geride durasın Adar. Fazla yaklaşmayasın. Yoksa canın yanar."

"Bana bir şey olsa üzülür müydün Mihriban'ım?" diye sormuştu Adar. Dilek ağacının altındaydık. Adar sırtını dilek ağacına dayamış, ayaklarını uzatarak oturmuştu. Ben de kafamı onun kucağına yerleştirmiş, boylu boyunca uzanıyordum.

"O ne biçim soru Adar?" dedim, gülerek.

Ben gülünce Adar da gülümsemişti. Gülümsemesi kalbime çarpmıştı sanki. İçim sıcacık olmuştu. "O biçim soru işte. Sen söyle hele. Üzülür müydün?"

"Üzülürdüm tabii. Üzülmek ne kelime, sana bir şey olsa ölürdüm." Adar'ın eli saçlarımı okşamak üzere saçlarımı bulduğunda kıkırdadım. "Ama senin bunun için endişelenmene gerek yok."

"Nedenmiş o?" diye sordu Adar kaşlarını çatarak.

"Çünkü eğer birisi senin canını yakacak olursa karşısında ilk beni bulur. Alırım tüfeğimi elime yardımına koşarım!" dedim, elimi havada yumruk yaparak.

Adar kalbime dokunan bir kahkaha atmıştı. Bir eli ile saçımı okşadığından boştaki eli ile havada yaptığım yumruğu tutmuştu. Kafasını eğerek yüzünü, yüzüme yaklaştırdığında yutkundum. "Demek öyle Mihriban hanım ha?" dedi, tehditkâr bir ifade'yle.

Kendimden emin bir şekilde gülümsedim. "Öyle!" dedim, hevesle.

"Dur, Ayaz!" dedim, Ayaz'ın kolundan tutarak.

Ayaz kaşlarını çatarak bana döndü. "Ne?"

"Ne diyecekse desin."

"Ne dersin sen Mihriban?" diye araya girdi Ferman abim.

Berzan abim ferman abimin omuzuna dokundu. "Küçücük bir kız değil o. Büyüdü. Aklı başında bir kadın o. Bırak nasıl istiyorsa öyle olsun. Konuşsunlar." Berzan abime minnetle baktım. Beni en iyi o anlıyordu.

"Saçmalama Berzan abi!" dedi ayaz öfkeyle. "Mihribanı bu namussuzla aynı yerde koyacak değilim!"

"Dediklerini kulağın duysun Ayaz!" dedi, sertçe Adar. Dakikaladır ilk kez konuşmuştu. "Laflarını seçerek konuşasın!"

İPSİZ UÇURTMALAR MATEMİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin