[Dlaczego UA na to pozwoliło?!]

352 42 37
                                    


W całym pokoju rozbrzmiewała głucha cisza. Jedyne co można było usłyszeć, to bijące serce pewnego nastolatka. Chłopak siedział na krzesle ze wzrokiem wbitym w ziemie. Z całych sił próbował sobie poukładać w głowie wydarzenia z poprzedniego dnia. Czuł sie trochę skołowany przez środki uspokajające podane mu jakis czas wcześniej.

-Tsk- blondyn poruszył rekami czując, że kajdanki mocno wbijają się w jego nadgarstki.

Katsuki oparł czoło o stolik cicho wzdychając. Siedział w tym pustym pokoju od ponad 15 godzin, czasem wychodząc tylko do łazienki, która znajdowała się za ścianą. Przez ten czas zdążył obejrzeć każdy najmniejszy szczegół pomieszczenia, w którym aktualnie przebywał. Nie było trudne, gdyż w pokoju znajdował sie stolik i dwa krzesła. Szare ściany i nieduże swiatlo wprowadzały jeszcze bardziej depresyjny klimat.

-Bakugou-zza drzwi wyłonił się Aizawa. Mężczyzna wszedł do pomieszczenia zerkając na kamerę umieszczoną tuż przy suficie. Nauczyciel usiadł naprzeciwko ucznia, który nie ruszył się choćby na milimetr - Za niedługo może przyjechać tu policja. Prędzej czy później będziesz musiał coś powiedzieć.-Nastała cisza. Czarnowłosy patrzył wyczekująco na czerwonookiego, lecz nie doczekał sie odpowiedzi- Rozumiesz w jakiej jestes sytuacji? Na oczach całej Japonii brutalnie pobiles swojego kolegę z klasy. Wiesz co ci za to grozi dzieciaku?-Shota próbował dotrzeć do nastolatka, by dowiedzieć sie co było przyczyna jego zachowania- Wszystkie media mówią o tym incydencie. To może skreślić twoją przyszlosc bohatera. Chociaz spróbuj sie z tego wytłumaczyc i powiedz coś!

-Izuku...

-Co z Midoriy'ą?-Mezczyzna nieco zaskoczony nagłą odpowiedzią od strony ucznia nachylił sie w jego stronę.

-Przyprowadzcie go tu... Tylko z nim porozmawiam... -wymamrotał lekko sie podnosząc. Jego krwiste, bez grama emocji oczy spojrzały spod gęstych sterczących we wszystkie strony włosów na swojego wychowawcę.

-Rozumiem...-Mężczyzna zmartwił sie o Katsukiego. Chłopak który siedział teraz przed nim w ogole nie przypominał tego radosnego dzieciaka, którego uczył. Domyślił sie jednak, że jesli ma cos wyciagnac od blondyna, musi sprowadzić tutaj Izuku Midoriye. W końcu znali sie zanim dołączyli do UA, a Katsuki zdawał sie byc bardzo przywiązany do chłopaka.

Shota wstał z krzesła i skierował sie w stronę drzwi. Zanim jednak opuścił pomieszczenie spojrzał ostatni raz na swojego ucznia- Trzymaj się Bakugou- wyszedł.


Tuż za drzwiami stalo dwóch policjantów. Czarnowłosy skinął do nich głową po czym poszedł do pokoju obserwacyjnego. W srodku znajdował sie dyrektor Nezu, All Might, psycholog i komisarz Kato. Aizawa usiadł na jednym z krzeseł i spojrzał na wielki monitor, na którym był przekazywany obraz z pokoju w którym znajdował sie Katsuki.

Dyrektor Nezu zdjął słuchawki odwracając sie w stronę czarnowłosego - O czym myslisz?

-Czy naprawde ściąganie tu tego chłopaka bedzie dobrym pomysłem? W końcu to podczas jego walki Bakugou stracił nad sobą panowanie. -mężczyzna złapał sie za głowę zamykając podkrążone oczy.

-Chyba nie mamy innego wyjscia... -donośny głos All Mighta rozbrzmiał po całym pomieszczeniu- Nie mozemy pozwolić na to, by Katsuki po raz drugi stracił kontrolę

Aizawa ponownie spojrzał na Bakugou.

,,Co ci chodzi po głowie dzieciaku?"


-Katsuki Bakugou? Napewno chcesz to zrobic?- zloczynca w kształcie dymu zwrocil sie do niebieskowlosego

-Tak, Kurogiri. Mistrz powiedział, ze moze nam sie przydać.-Shigaraki spojrzał na telewizor. Od ostatniego wydarzenia podczas festiwalu, w wiadomościach zaczęto mowic o niekompetencji pracowników UA jak i braku bezpieczeństwa w tejże szkole. Katsuki jak i cała placówka byli w bardzo trudnej sytuacji. Media nie dostawały nowych informacji odnośnie poczynań w związku z nastolatkiem, dlatego tez coraz bardziej oczerniali szkołę jak i jej pracowników. Społeczeństwo zaczęło czuć sie niepewnie, co mogli wykorzystać zloczyncy. -Z reszta widziales go w akcji. Nada się idealnie do naszej Ligii.

《REVERSE PERSONALITY》BAKUDEKU/DEKUBAKUOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz