Diğer bölüme nazaran daha uzun bir bölüm oldu.Biraz dolu bir kafayla yazdım .Inşallah beğenirsiniz. Kendinize iyi bakın.🌸🌸🌸
İyi Okumalar...
Genç adam direksiyonun üzerindeki sağ elini kaldırıp çalan telefonu aldı yan koltuktan. Kaç kere bitti demesine rağmen hala yakayı kurtaramamıştı. Kerem'e bir küfür savurdu. Onu başına musallat eden Kerem'di. Kerem'den bunun hesabını soracaktı. Sinirle telefonu açtı.
-Melis sana aynı şeyleri tekrar etmekten sıkıldım!" Dedi hiddetle. Nesini anlamıyordu.-Arda sakin ol .Son bir kez buluşmak istedim. Kampüsteki kafedeyim."
-Ne buluşması Melis bitti diyorum . Sen beni ciddiye almıyor musun ? Sıkıldım diyorum.Bit-ti !"
Der demez telefonu yüzüne kapattı. Arabaya gaz verip sürmeye devam etti.
Okula geldikten sonra park yerine girdi. Zorla da olsa park yeri bulup aracını park etti. Zenginlerin okulunda park yeri bulmak oldukça zordu. Herkes park etmek için erkenden geliyordu neredeyse. Dersine on beş dakika vardı. Melis 'in bahsettiği kafeden kahve alacaktı ancak vazgeçti. Melis onu görürse yakasından düşmezdi. Diğer kafeye gitmek için yönünü sağa çevirdi. Telefonu tekrar çalmıştı. Arayan yine aynı kişiydi. Artık bu sefer küfür etmek için aramayı cevapladı. Kız olup olmamasını umursamayacaktı.
-Lan ben sana-"Susmak zorunda kaldı. Çünkü bir erkek sesi duydu.
-Bunu yaparım elbet ama karşılığını da alırım. "-Merak etme karşılığını vericem ama sakın bizi açığa çıkaracak bir harekette bulunma." Diyordu Melis. Bunlar ne konuşuyordu?
-Yok öyle bir şey olmaz merak etme. Ama bir şey merak ediyorum. Daha doğrusu birisini. " Dedi yabancı erkek sesi.-Kimi ?"Diyerek karşılık verdi Melis.
-Whatsaptan fotoğraf gönderdiğim akşam bir kız arayıp ağzıma sıç* Ses tonu beni bildiğin etkiledi. Kim o kız?"Arda duyduklarına anlam vermeye çalışıyordu. Telefonu kapatmadan dinlemeye devam etti.
-Kim Helya mı?"-Onun olduğunu düşünmüyorum. Bilmiyorum sanırım daha cesur biri. "
-Neyse ne. Geçen seferki gibi işin sonunda numaranı kullanıma kapatırsın. Bu sefer Helya'dan intikamımı çok fena alacağım. "
Arda 'nın kaşları çatılmış dinlemeye devam ediyordu.
-Bu sefer seksi pozlar göndermek yok. Direk yatağa atıyorum demek."Arda bu duyduğu cümleyle ortada ne döndüğünü anlamıştı. Geçen akşam Helya 'nın telefonuna gelen fotoğraf Melis 'in işiymiş. Peki bu şerefsiz çocuk ne diyordu? Iyice tepesi attı. Melis hemcinsine nasıl böyle bir tuzak kuruyordu. Aynısı kardeşine yapılsa ne hissederdi. Sinirden yüzü gerilmişti. Telefonu kapatıp cebine koydu. Az demin girmekten vazgeçtiği kafeye ilerledi ve tam da dışarıda onları karşılıklı otururken gördü. Hızla oraya ilerledi. Melis ,Arda 'yı gördüğü an panikledi. Tam ayağa kalkacaktı ki Arda kendisine sırtı dönük olan çocuğun yakasından tuttuğu gibi ayağı kaldırdı. Kendine çevirir çevirmez yüzüne yumruk attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN NEFESİ
روحانياتÜniversiteye yeni başlamış genç kız, hayatının umduğu gibi gitmemesiyle imtihan edilir. Helya, üniversiteye başladıktan sonra birçok problemle karşılaşır. Bunların imtihan olduğu bilinciyle yaşamaya gayret eder. Ancak aksilikler ,problemler, olaylar...