Multimedya: Umut
Grup Nostalji
Kevser: Ne beyi?
Kevser: Bey mi dedi?
Osman: Bir yalnız bırakmaya gelmiyor sizi ne oluyor abicim?
Rabia: Ben aslında bey/hanım yazacaktım.
Rabia: Klavye birden gönderdi yani.
0534: Cümlenin sonunda ki noktayı da klavye eklemiştir kesin.
Hazal: Ya biz seni yanlışlıkla ekledik bu gruba erkek mi kız mı olup olmadığını nereden bilelim kardeşim?
0534: Tamam abi biraz salak olabilirim de bu numaraya kanacak kadar da değilim şükür.
Rabia: Tamam söylüyorum, erkek mi kız mı olduğunu öğrenmek istedim.
Rabia: Bu yüzden de bey dedim çünkü erkeksen erkek olduğumu nereden biliyorsun gibi kızsan da ben erkek değilim gibi bir yanıt vereceğini düşünmüştüm.
Rabia: Yani tuttu da hani bak.
Osman: Mükemmel zekasını konuşturdu yine Rabia hanım.
Umut: Selam ne konuşuyorsunuz?
Hazal: Hani şu Zekiye arkadaşımızın yerine yanlışlıkla eklediğimiz ERKEK VEYA KADIN olan birini eklemiştik ya aşk, onunla sohbet ediyoruz.
Hazal: Çok kafa biriymiş, bayıldık birbirimize. Bundan sonra da konuşmayı düşünüyoruz.
0534: Ya tabi ne demezsin.
Umut: Yine mi o muhabbet ya? |İletilmedi.
Kevser: Canım hatay usulü dürüm çekti.
Kevser: Var mı ısmarlayacak bir baba yiğit?
Hazal: Para mı var köpek?
Hazal: Sen ısmarlarsan gelirim ama.
Kevser: Beleşe getirmek için buraya yazıyorum zaten para olsa size mi yazarım aw.
Osman: Benim de canım çekti ben ısmarlarım siz hazırlanın hadi yarım saatten fazla sürerse beklemem valla.
Hazal: Pekala canım shipim, sizi başbaşa bırakıp hatay usulü dürüm gömerken birbirinize ne kadar yakıştığınızı anlamanızı sağlayabilirim |İletilmedi.
Hazal: Ama hatay usulü dürümden de olamam ki. Hatay usulü dürüm bu boru mu? |İletilmedi.
Hazal: O yüzden siz birbiriniz için yaratılmış olduğunuzu anlamak için birazcık daha bekleyeceksiniz. |İletilmedi.
0534: Yani Allah'ım düşe düşe bu gruba mı düşürdün?
Rabia: Niye beğenemedin mi?
0534: Şöyle bir sugar mommy olsa iyiydi hani.
Umut: Senin seveceğin çocuğun ben Rabia. Bir de burada ben varken, ne bileyim. |İletilmedi.
Hazal: Biz yıllardır bekliyoruz aslanım ama yok.
0534: Of neyse onu bunu bırakın da beni buraya neden eklediniz?
Kevser: Yanlışlıkla ekledik dedik ya.
0534: Yemedim. Erkek olduğumu biliyorsunuz ve sürekli çelişkili konuşuyorsunuz.
0534: Hem Zekiye ne be?
Kevser: Anan.
Rabia: Yani biz seni yanlışlıkla ekledik ben de erkek mi kız mı olduğunu öğrenmek için söyledim işte bu kadar.
Rabia: Çok derinlere de girme. Ne yapacaksın sanki büyüyünce Sherlock Holmes mi olacaksın?
0534: Yani aslında iyi fikir. Parası da iyi midir acaba?
0534: Gerçi Sherlock maaş almıyor diye biliyorum ama ben alırım canım.
Osman: Zeki bu çocuk demedi demeyin bak.
0534: Zekiyim tabi.
0534: Zeki olduğum için bu gruba yanlışlıkla eklenmediğimi anlayabiliyorum.
0534: Yani aklımda gruptan birinin bana bir şeyler hissettiği için eklendiğimi düşünüyor ama bilemiyorum.
Rabia: Siktir |İletilmedi.
Rabia: Çok özür dilerim Hazal. |İletilmedi.
Rabia: Of tamam söylüyorum ben artık.
Osman: Sonunda.
Rabia: Arkadaşımız Hazal senden hoşlanıyor ve biz de seni gruba yanlışlıkla almış gibi yaptık. İşte bu kadar!
Kitapta kim kiminle olacak tahminleri alayım?
Umut beyimizin de maşallahı var tü tü tü. Peki sizce Umut ile Rabia mı olmalı yoksa Alp Eren ile Rabia mı?
Bu günlük bu kadardı bölümü bırakıp kaçıyorum. Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayıın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğru Kişiyi Eklediniz! |texting
Short Story|Devam ediyor. Hoşlandığı çocuğu bilerek arkadaş grubuna alıp yanlışlıkla eklemiş gibi yapan Rabia, onunla sevgili olma hayalleri kurar. Fakat olaylar pek beklendiği gibi gitmez. #okul 1 Başlangıç: 12/11/21