D.K.E 4

10.2K 572 186
                                    

Multimedya: Kevser

Rabia'nın attığı mesajı görür görmez şoka girdim. Ne demek Hazal senden hoşlanıyor? Hazal. Senden. Hoşlanıyor!

Şuan resmen kendisi terkedilmeye hazır olmadığı için -çocuk daha onu tanımadığından dolayı çok büyük ihtimalle açılırsa olumlu yanıt alamayacaktı- benim başımı yakmıştı!

Her sinirlendiğimde olduğu gibi ki genel olarak sinirli birisiyim ellerim titremeye başlardı. Şimdi de elimde ki telefonu yere düşürmemem bile mucizeydi. Zaten her şey yeterince pahalıydı telefonumu düşürseydim ve kırılsaydı ya tamir ettirecektim ki artık tamir parası da telefon fiyatlarına yaklaşmıştı. Ya da babama dilenecektim. Gerçi şuan telefonum düşerse ne olacağını hesaplamam gereken zamanda mıydık?

Yine de bu riski almamak adına telefonumu yatağımın üstüne attım. Ama sonra Rabia'ya bunun ne demek olduğunu sormak için tekrar elime aldım. Şuan ne yanına gidebilirdim ne de mesaj atabilirdim bu yüzden aramanın en doğrusu olduğunu düşünüp aradım.

Çalıyor. Çalıyor. Cevap yok! Tekrar aranıyor. Çalıyor. Açıldı!

"Rabia sen ne dediğinin farkında mısın?"

İlk bir dakika kadar telefondan ses gelmedi. Beklerken daha önce televizyonda sinir çıkarmak adına yastığı yüzüne koyup bağırma taktiğini denedim. Ama çığlığımı bastırması daha da sinir olmama sebep olmuştu.

-Hazal bak ben çok özür dilerim ama ne diyeceğimi bilemedim işte. Sende biliyorsun ben bu çocuğu kaç aydır seviyorum.

Allah'ım sabır ver cidden! Yaptığını yapıp özür dilemesi yok mu bir de?

"Rabia sen deli misin? Çocuğa gerçeği söyleyemedin ve sende benim başımı yaktın farkında mısın? Ayrıca bu çocuk sormayacak mı beni nereden tanıyorsun sen kimsin diye?"

Telefonun diğer ucundan gelen hıçkırık sesi beni pek şaşırtmamıştı. Rabia üzüldüğünde ağlardı ya da bir şey yaptırmak istediğinde.

Manipülasyon en nefret ettiğim taktiklerden birisi olabilirdi. Eski sevgilim eğer ondan ayrılırsam intihar edeceğini söylemişti bir keresinde. Ve bir süre devam etmiştik. Ama zorla. Kendinden soğutuyordu manipülasyon yoluyla.

Daha sonra kendime bu işkenceyi daha fazla yapamayacağım duruma gelmiştim. Bitirmek istediğim bir ilişki elimde olmadan devam ediyordu ve ben buna son veremiyordum. Sanırım kendime yaptığım en kötü şeylerden birisi de buydu, kanmak.

-Bak Hazal ben de bunu seve isteye yapmadım tamam mı? Biraz beni de anlamayı seçer misin? Ben sadece söyleyemedim. Ve elimde bir şans varken kaybetmek istemedim. Zaten çok zor bir adım atabilmişken beni bunun için yargılama lütfen.

Rabia ağlamaklı sesi ile tekrar konuşunca kendime lanet ettim. Maalesef ki hem siniri çok çabuk geçen hem de asla küs kalamayan birisiydim.

"Tamam çocuktan hoşlanıyorsun da her şeyi mahvettiğinin farkında mısın? Yine her türlü çocuk gruptan çıkacak beni ona aşık sanacak ve hayatına devam edecek."

-Şey aslında ben düşündüm ki bir şekilde onu yakınımda tutabilirim.

Mükemmel! Rabia yine saçma sapan bir planla daha karşımızda. Yine ne tür bir plan yapıp başımı derde sokacak acaba? Merakla bekliyordum doğrusu.

-Eğer sen ona onu tanımak istediğini söyleyip lütfen bir süre beni tanı dersen o gruptan çıkmaz ve belki biz yakınlaşabiliriz. Yemin ediyorum onu kendime aşık edince tüm her şeyi anlatacağım, gerçekten!

Ben mi ona lütfen beni tanı diyecekmişim? İmkansız!

Selaam! Kevser'i nasıl buldunuz? Aklınızda ki gibi mi?

Sizce Hazal bunu söyler mi? Ya da Rabia'nın planı istediği gibi gider mi?

Doğru Kişiyi Eklediniz! |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin