Multimedya: Bölüm Şarkısı
Dost: Selam.
Hazal: Selam??
Dost: Sence de Rabia Alp Eren'e gerçekleri itiraf ettikten sonra oyunu biraz salmadık mı?
Hazal: Daha ortaya çıkaracak bir şeyler olduğunu sanmıyorum.
Hazal: O yüzden bizi rahat bırak artık lütfen.
Ona inat edecek durumda bile değildim. Alp Eren ile son konuşmamızın üzerinden beş gün geçmişti. Ve biz bu beş gün içerisinde hiç konuşmamıştık.
Arkadaş grubumuzsa... Asla eskisi gibi değildi. Umut okula bile gelmiyordu, devamsızlıktan sınıfta kalacağından endişeleniyordum. Osman arkadaşına bunu yaptığı için kendisinin hiçbir suçu olmasa da epey neşesizdi. Ben zaten son olayda sonra nasıl toparlanacağımı kestiremiyordum. Kevser, Osman'ın ve benim neşemi yerine getirmeye çalışırken harcanmıştı kız.
Ve Rabia garip bir şekilde mutsuz değildi. Sanki bunların hepsinin olacağını biliyormuş gibi eski ruh haline dönmüştü. Gülüyor, eğleniyordu. Bu durum hepimize garip geliyordu tabi.
Sevdiği çocuk ona karşı duygularını öğrenmiş aynı zamanda en yakın arkadaşı kendisine aşık çıkmıştı. Mutsuz olmasa bile en azından Umut ile bunun sorun olmayacağını söyleseydi, eskisi gibi olamasa da arkadaşca devam etselerdi hem Umut üzülmezdi hem de biz.
Bu hikayenin sonundan endişeliydim.
Bildirim sesi gelince kapattığım telefonumu elime aldım. Ellerim titriyordu ama heyecandan olduğunu sanmıyorum.
Dost: Aslında hayır henüz bitmiş değil.
Dost: Alp Eren'e karşı olan duygularını arkadaşına söylemek istersin diye düşünüyorum.
Dost: Ne de olsa dürüstlük oyunundayız öyle değil mi?
Hazal: Gerçekten artık müneccim boku yediğini düşünüyorum.
Dost: Belki de sizin hayatınıza gerçek olan bir şeyler katmak için gökten gönderilmiş bir meleğimdir ha?
Hazal: İşin icabında şeytan da bir melek.
Dost: :)
Dost: Söyleyecek misin?
Hazal: Söylerim.
Hazal: Ne de olsa artık bozulacak bir arkadaşlığımızın olduğunu sanmıyorum.
Hazal: Sayende tamamen dağıldık da.
Dost: Ben sadece gerçekleri ortaya çıkarıyorum.
Dost: Eğer birbirinizi sadece süslü yalanlar söylerken seviyor işin ucu gerçeklere dayanınca dağılıyorsanız pek de iyi bir arkadaş grubu değilsinizdir belki?
Hazal: Gayet iyi bir arkadaş grubuyduk, Alp Eren gelene kadar.
O gün o konferans salonunda ben yoktum. Ama daha sonra Umut'un Rabia'ya aşık olduğunu duyunca gerçekten çok şaşırmıştım. Ben... Bilmiyorum hiç böyle bir şeyin olabileceğini düşünmemiştim.Umut için zor olmalıydı.
Daha önce evine gitmiştim ama Pelin abla şuan konuşmak için doğru zaman olmadığını söylemişti. Belki bugün yanına gidebilirdim. Grubumuz dağılsa bile Umut ile bağlarımı koparmak istemiyordum. O şuana kadar gördüğüm en iyi yüreğe sahip insandı.
Dost: Pekâlâ.
Dost: Bugün Rabia ile konuş.
Dost: Artık bu oyundan sıkılmaya başlıyorum.
Dost: Her şey ortaya çıksın ve herkes kendi yoluna gitsin.
Hazal: Sıkıldıysan bırak.
Dost: Hayır, kendime bir sözüm var.
Dost: Bu olayların hepsi açığa çıkacak.
Hazal: Gerçekten neden bunu yapıyorsun merak ediyordum.
Hazal: Yürekli gözükmeye çalışma, bir telefonun arkasına gizlisin.
Hazal: Şimdi çevremizden biri olduğuna eminim.
Hazal: Demek ki çevremde kuyruğuna basılmış birilerini aramam gerekecek, seni bulmak için.
Selamm! İstanbul'da kar tatili varken bölüm yazmak için değerlendireyim dedim.
Sizce Dost neden böyle bir oyun kurdu?
Multimedyada ki şarkıyı Hazal, Alp Eren için dinliyormuş gibi düşünün ")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğru Kişiyi Eklediniz! |texting
Short Story|Devam ediyor. Hoşlandığı çocuğu bilerek arkadaş grubuna alıp yanlışlıkla eklemiş gibi yapan Rabia, onunla sevgili olma hayalleri kurar. Fakat olaylar pek beklendiği gibi gitmez. #okul 1 Başlangıç: 12/11/21