D.K.E 9

6.2K 439 143
                                    

Multimedya: Hazal

Rabia: Bir baksana buraya sen.

Osman: Buyur?

Rabia: Sıkmadı mı artık şu nefretin?

Osman: Ne nefreti?

Rabia: Ne nefreti olacak Osman? Senin şu sürekli beni aşağılamanı sağlayan nefret.

Osman: Öyle bir şey yok? (:

Rabia: İlk olarak şu emojiyi atma.

Rabia: İkinci olarak da ne olduğunu gayet iyi biliyorsun sen.

Osman: Hangi emojiyi?

Osman: Ayrıca farkındaysan konuşmanın başından beri soru işareti koymadığım bir cümle yok. Çünkü ne dediğini anlayamıyorum.

Rabia: (: işte bunu.

Rabia: Senin hep benim hakkımda kötü şeyler söylemenden bahsediyorum mesela. Arkadaş değilmişiz gibi davranmandan.

Rabia: İlk tanıştığımızda böyle değildin.

Osman: Hatırlatırım ilk tanıştığımızda sen de böyle değildin Rabia.

Rabia: Ben hep olduğum gibiyim zaten.

Rabia: Hiçbir zaman sana kötü bir laf söylemedim de söyletmedim de ama sözde arkadaşım olarak gördüğüm birisinin bu hareketleri hiç hoşuma gitmiyor.

Rabia: Aramıza ne girdi de benden soğudun -ki hatta nefret ettiğini bile düşünüyorum- bilmiyorum ama bir an önce bunu düzeltsen iyi olur.

Rabia: Çünkü sen kendini düzeltene kadar Rabia diye bir arkadaşının kalacağını pek sanmıyorum.

Osman: Senden nefret etmiyorum ben Rabia.

Osman: Sen kendini görmüyor olmalısın.

Osman: O çocuktan hoşlanmaya başladığından beri ne kadar farklı davrandığını göremiyor musun cidden?

Rabia: Yine konu dönüp dolaşıp Alp Eren'e mi geldi gerçekten?

Osman: Neden sürekli ona geldiğini bir düşün istersen.

Osman: Önceden hayat dolu birisiydin sen. Yanında rahattım, kendimi açabiliyordum.

Osman: Ama artık öyle değilsin.

Osman: Yüzümüze baktığın bile yok. Umut ile çok iyi anlaşırdınız. Ya şimdi?

Rabia: Biz halen iyi anlaşıyoruz Umut ile?

Osman: Tabi o yüzden çocuk sürekli ona neden soğuk yaptığını düşünüp duruyor.

Osman: Kusura bakma Rabia ama Umut benim çok yakınım ve onu üzmene izin vermem.

Osman: Madem sana olan tavırlarımı merak etmişsin nedenlerimi gayet açık sıraladım.

Rabia: Umut yakının da ben değil miyim? Çok sağ ol ya. Bugün de değersiz hissettik elhamdülillah.

Osman: Değersiz hissetmen için söylemiyorum.

Osman: Ama söylediklerimi aklında bulundursan iyi edersin.

Rabia: Bulundururum evet.

Rabia: Ama sen de sırf sen söyledin diye hal ve hareketlerimi değiştirmeyeceğimi kalın kafana yazsan iyi olur.

Osman: Kime ne laf anlatıyorsam?

Osman: Yola gelmezsin kızım sen.

Rabia: Gayet anlattın anlatacağını merak etme.

Rabia: İnsan gibi neden böyle yaptığını soran da kabahat asıl.

Rabia: Bir dahakine yaptığın muammeleyi kendin görürsün.

Osman: Senden ne çeşit bir muammele görürsem göreyim asla sana neden bana böyle davranıyorsun diye mesaj atmayacağıma emin olabilirsin Rabiacığım.

Rabia: Görürüz.

Rabia: Bu arada eğer yola gelemiyorsam yolu değiştiririz Osmancığım (:

Şunun ikisini birbirine yapsam ne olur ki MFÇWMSQÖÇÇAMWÇQÖAMWNWÇWM

Doğru Kişiyi Eklediniz! |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin