Multimedya: Bölüm Şarkısı
Arkadaşlar kitaba koyduğum her şarkının altına sanki sanatçının fanıymışım gibi davranmayın lütfen. Beğendiğim bir şarkıyı koyuyorum, sizinle paylaşmak istiyorum ama biri gelip grubun bu şarkısını dinlemekle fan olunmuyor diyor. Ben size asla bir kişinin veya grubun fanı olduğumu söylemedim zaten Contra harici fanı olduğum bir sanatçı da yok. Bunu da bin kere söylüyorum. Bu şarkıyı da severek dinliyorum, kulağıma hitap ediyor ve sizinle paylaşmak istedim. Hemen şu bunları dinliyorsun velet misin diyen kanser tayfa gelmeden. Çünkü insanların ne dinledikleri beni de sizi de ilgilendirmiyor. Şarkıyı beğenmediyseniz 'saygı çerçevesi' içinde bunu belirtebilirsiniz, beğendiğinizi de aynı şekilde belirtebilirsiniz.
Hazal: Pişt bir bakar mısın?
0534: Efendim?
0534: Hazan değil mi?
Hazal: Sen bunu bilerek yazmadıysan benim adım da Hazal değil lan. |İletilmedi.
Hazal: Hazal adım. L ile.
Hazal: Aktif olduğun için cevap gelmese de grupta yazılanları okuduğunu düşünüyorum.
Hazal: Ondan konuya bodoslama giriyorum kardeşim.
0534: Kardeşim deme lazım olur yalnız :)
Hazal: Ben diyorum yavşak işte bu.
Hazal: Has bunu göndermeyecektim.
0534: Teşekkür ederim kardeşim bu arada bir dişim yok.
Hazal: Kardeşim deme lazım olur yalnız :)
0534: Ben diyorum yavşak işte bu.
0534: Has bunu göndermeyecektim.
Hazal: Kusura bakma ya kuzenim yazmış.
Mesajlarımıza sırıtarak odama girdim. Kış mevsiminde olduğumuzdan dolayı etraf çok soğuktu. Üstüne bir de kansızlığım olduğu için şuan bir buz parçasının içinde donmuş gibi hissediyordum. Yatağım kesinlikle tam benlikti. Sıcak ve rahat. Tam da şuanda en ihtiyaç duyduğum ikili.
0534: Tanışmak isterim kuzeninle. Çok kafa dengi biri olmalı.
Hazal: Genel olarak önüne gelen herkese yürüyen kişilerden hoşlanmaz ama sorarım tabi.
İkimizde kelime oyunu yapıyorduk ve bunun farkındaydık. Mesajı benim yazdığımı biliyordu, bende bunu bildiğini biliyordum. Kuzenin derken mesajı ben yazdığım için dolaylı yoldan beni kastettiğini anlamak zor değildi. Tamam bu açıklama biraz kafa karıştırıcı olabilir ama anladınız siz.
0534: Eminim benimle tanışmak isteyecektir.
0534: Hatta belki beni arkadaş grubuna yanlışlıkla eklemiş gibi yaparak tanışmamızı bile sağlayabilir öyle değil mi? :)
Pekala, kafa dengi birisi olduğunu düşünüyordum ama bunun yanı sıra fazla ukala olduğu da kesindi. Burada benim onu yanlışlıkla eklemiş gibi yaptığımı ve yavşaklardan da hoşlanabileceğimi yüzüme vurmuştu. Bunları ben yapmamıştım tabii ki ama çocuk ben yaptım diye bildiği için reddetme veya inkar etme gibi bir şansım yoktu. Bitirdin beni Rabia!
Bu arada ona neden yazdığımı hatırladım. Cidden şuan ona grupta kalması ve beni -gerçi beni değil Rabia'yı tanımadı içindi bütün bu oyunlar- tanıması için yalvarmam mı gerekiyordu?
Hayatım boyunca dik başlı birisi olduğum ve kendi arkadaş ortamımım dışına pek çıkmadığım için bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum. Ne demeliydim? Lütfen beni tanı gibi bir şey mi?
Hazal: Bak anlaşılan o ki grupta ne döndüğünün farkındasın.
Asla ne döndüğünün farkında değilsin aptal!
Hazal: Yani senden hoşlandığımı da biliyorsun doğal olarak.
Of nasıl girecektim konuya? Asla ne yapacağımı bilmememe rağmen parmaklarım sanki klavyenin üzerinde kendiliğinden cevaplıyordu onu. Resmen random atıyordum ama ortaya elle tutulabilir cevaplar çıkıyordu.
Hazal: Ben senin dikkatini çekmek için neler yaptım farkında mısın?
Hazal: Tabii ki değilsin aptal.
Az at Hazal az kuşlar tutacak daha.
Hazal: Ben hep sana gözükmeye çalıştım fakat sen hiç beni görmedin.
Hazal: İsmimin ne olduğunu bile bilmiyorsun daha baksana.
Hazal: Benimde beni farketmen için bunu yapmaktan başka çarem kalmadı.
Hazal: Yaptım ve hiç pişman değilim.
Hazal: Çünkü en azından reddedilsem bile bunu denediğimi bileceğim.
Hazal: Önümde uzun bir yol varken yürüyemesem de ayağa kalkabildiğimi bileceğim.
Hazal: Yani sen şimdi ne diyor bu mal diye sorabilirsin ki bana birisi aynı bu şekil şeyler yazsa aynı tepkiyi verebilirdim.
Hazal: Sen daha önce birinden bu kadar hoşlandın mı bilmiyorum ama bu gerçekten boktan bir duygu.
Hazal: Sana saçma gelebilecek tüm bu mesajlara kendi benliğimi döktüm.
Hazal: Şimdi senden tüm benliğimle bana bir şans vermeni rica ediyorum.
Selaam! Sizce Alp Eren Hazal'a bir şans verir ve grupta kalır mı?
Ve bilin bakalım kim tam sınav haftası gelmişken hem bu kitaba yeni bölüm yazıp hem de taslaklarda kurgu olmayan bir kitap yazmaya başladı?
Şu altta ki küçük yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmuyoruzz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğru Kişiyi Eklediniz! |texting
Short Story|Devam ediyor. Hoşlandığı çocuğu bilerek arkadaş grubuna alıp yanlışlıkla eklemiş gibi yapan Rabia, onunla sevgili olma hayalleri kurar. Fakat olaylar pek beklendiği gibi gitmez. #okul 1 Başlangıç: 12/11/21