YİRMİ ÜÇ

404 27 10
                                    

Umarım bölümü beğenirsiniz.

Şarkıyı açmayı unutmayın.

Daha fazla büyümemiz için bu paragrafın yorumuna @ yazıp çıkan ikinci kişiyi etiketler misiniz?

Yorumlarda görüşmek üzere.

Bölüm şarkısı: Deniz Tekin-Yıldızlar

🖇️

(Herkes buraya kitabımızın simgesini koymayı unutmasın.:))

"Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızın Aden'i kendime istiyorum."

"Ne!?"

"Ne diyorsun oğlum sen!?"

"Emin misin?" Bu son ses babamdan çıkmıştı...

Gerçekten tek söyleyeceği şey bu muydu? Emin misin?..

"Oğlum seni öldürürüm lan!" Abim ben daha ne olduğunu anlamadan kafa göz dalmıştı Umut'a.

Umut mahallenin her kızına görür görmez aşık olan, kızlarla zorla sevgili olup birkaç gün sonra da yüzüstü bırakıp giden biriydi ve babam bunu bilmesine rağmen sadece 'Emin misin?' demişti.

"Oğlum dur ne yapıyorsun?"

O, onları ayırmaya çalıştıkça abim daha da sinirleniyor ve öldüresiye vurmaya devam ediyordu.

Birkaç adımda yanına gittim ve kolunu tutmak için elimi kaldırdım fakat o beni babam zannetmiş olacak ki bir anda bana da vurmasıyla arkaya doğru savruldum.

"Aden!"

Şaşkınlıkla birkaç saniye yüzüne baktım. Öfke problemini hallettiğini düşünüyordum fakat son zamanlarda bu konuda yanılmış olduğumu fark etmeye başlamıştım.

"Abicim özür dilerim birtanem." Pişmanlığı yüzünden okunuyordu. "Yemin ederim bilerek yapmadım. Sen olduğunu bilseydim yapar mıydım?" Göz bebekleri titriyordu
şu an bana bakarken.

Son cümlesini kendi kendine mırıldanarak söylemişti.

Başımı iki yana salladım. Bunu onunla daha sonra konuşacaktım. "Biliyorum." Ellerini tuttum. "Emin ol, seni senden daha iyi tanıyorum."

"Biz yarın için geleceğiz o zaman." Abim Umut'un sesini duyar duymaz tekrar ayaklandı ve o tarafa doğru birkaç adım attı yeri delercesine.

"Lan seni öldürürüm! Sen ne diyorsun!?" Ellerini yumruk yaptı.

Umut ise abimin bağırması ile arkasını döndü ve hızla evden uzaklaşırken, "Aden benim için hazırlanmayı unutma sakın!" diye de bağırdı pişkince.

"Ya sabır!"

Abim öfkeden delirirken, babamın ağzından tek bir cümle çıktı.

"Yarın geldiklerinde hazırlıkların hepsi hazır olacak o yüzden başlayın şimdiden." Babam kaşlarını çatmış nefretle bana bakıyordu.

SUSAM SOKAĞI (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin