@3

7.6K 740 17
                                    

Czat ogólny

Fakelilou: „Pomóżcie mi, błagam, bo za chwilę rozsypię się na maleńkie kawałeczki.”

Nothero zaprasza Cię do pokoju prywatnego

Nothero: Daj mi sobie pomóc.

Fakelilou: Witaj.

Nothero: Co się dzieje?

Fakelilou: Mnie też jest miło Ciebie czytać.

Nothero: Dobry wieczór. Mnie jest milej. Szczególnie, że jako pierwsza się przywitałaś. ;)

Fakelilou: Czasem mi się zdarza. Jak Ci minął dzień?

Nothero: Moja mała fakelilou zaczyna się rozkręcać! Yay!

Fakelilou: Nie jestem Twoja i nie jestem mała.

Nothero: Mimo wszystko – cieszę się. Mój dzień był wyjątkowo ciężki. Jestem padnięty i jedyne o czym marzę, to sen.

Fakelilou: Dlaczego więc się nie położysz?

Nothero: Muszę coś załatwić. Obiecałem siostrze. A jak minął Twój dzień?

Fakelilou: Nic szczególnego. Cały spędzony na ostrym dyżurze.

Nothero: Słucham?! Co się stało? Dobrze się czujesz?

Fakelilou: Wszystko w porządku. Skaleczyłam się nożem. Nie mogłam tego opanować więc pojechałam do szpitala. Nic wielkiego.

Nothero: Uważaj na siebie.

Fakelilou: Staram się.

Nothero: Jak zwykle odbiegliśmy od tematu. Powiesz mi w końcu co się stało?

Fakelilou: Czarna monotonia mojego życia. Nic szczególnego i godnego Twego zainteresowania.

Nothero: Kiedy w końcu zaczniesz być ze mną szczera? Zgodziłaś się na rozmowę. Ja naprawdę nie mam złych zamiarów.

Fakelilou: Owszem, zgodziłam. Ale nie czuję się jeszcze na to gotowa. Przepraszam, że Cię zawiodłam. Nie potrafię inaczej…

Nothero: Nie zawiodłaś mnie. Nie miałaś czym.

Fakelilou: Czy… Moglibyśmy zmienić temat?

Nothero: Oczywiście. O czym chcesz porozmawiać?

Fakelilou: Sama nie wiem.

Nothero: Masz jakiegoś zwierzaka?

Fakelilou: Perfekcyjna zmiana tematu.

Fakelilou: Mam.

Nothero: Kot? Pies? Tygrys? A może coś bardziej egzotycznego? Ludzie mają różne upodobania. ;)

Fakelilou: Mam kota.

Nothero: Uwielbiam koty! Jak się nazywa?

Fakelilou: Loki.

Nothero: Fanka superbohaterów?

Fakelilou: Tak. To jedyna seria, którą oglądałam i która skradła moje serce. Tak uprzedzając Twoje pytanie.

Nothero: Dogadałabyś się z moimi przyjaciółmi. ;)

Fakelilou: Nie sądzę.

Nothero: Dlaczego?

Fakelilou: A Ty masz jakiegoś zwierzaka?

Nothero: Niestety nie. Nie mam możliwości, by zajmować się moim wymarzonym kociakiem.

Fakelilou: Przepraszam Cię nothero, ale muszę uciekać. Żegnaj.

Nothero: Mam nadzieję, że to żegnaj nie było na zawsze. Do napisania.

Fakelilou opuściła czat

 

S@motność w sieci • styles ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz