Maya
Položila jsem mu obě ruce na hruď a pokusil se ho od sebe odstrčit, ale nepohnul se ani o centimetr.
"Pane Běljajeve, prosím, nechte mě jít," žadonila jsem, bojujíc v jeho náručí a zoufale snažíc se osvobodit.
Jeho paže se mi sevřely kolem pasu.
"Ach, kotě, myslím, že bychom teď měli nechat zdvořilosti za sebou." Naklonil se dopředu tak, aby jeho rty byly u mého ucha, a pokračoval: "Po tom, co jsem ti udělal, myslím, že bychom měli zůstat u Christiana."
Svou větu dokončil skousnutím mého ušního lalůčku a já nad jeho náhlým dotykem nadskočila.
"Dobře. Christiane, prosím, nech mě jít."
"Udělám to, až mi řekneš, co jsem ti dělal minulou noc. Řekni to a nechám tě" zamumlal chraplavým tónem.
Snažil se mě uvést do rozpaků. Jak bezcitný mohl ještě být? On byl monstrum.
Christian se opřel obličejem o můj krk, a když jsem ucítila jeho teplé rty na své studené kůži, otřásla jsem se a zase mu propadla.
Vkládal mi mokré polibky na krk. Kousal a následné sál zmučeně pomalu moji kůži.
Jeho rty dělali mokré stopy po délce mého krku.
Zavrtěla jsem hlavou, přitáhla jsem ruce k jeho vlasům a silně jsem za ně zatáhla, dokud jeho obličej nebyl úplně zabořený do mého krku.
"Do prdele," zaklel Christian hlasitě, když jsem pokračovala v tahání.
Zvedl hlavu a pomalu se postavil do plné výšky, až se nade mnou tyčil.
Ztuhl a jeho paže byly jako ocelový pás kolem mého pasu. Vydala jsem malé zasyčení a bojovala s mírným nepohodlím a bolestí.
Zvedl jednu ze svých rukou a chytil mě za bradu, jeho stisk byl pevný a tvrdý, když mi naklonil hlavu a donutil mě podívat se do jeho tvrdých, chladných očí. Za modrými duhovkami se mihl hněv.
"Opravdu se nerad opakuji, ale udělám to ještě naposledy," řekl klidným a chraplavým tónem. „Řekni mi, co jsem ti dělal minulou noc, a já tě nechám jít. Je to jednoduché."
"Měla jsem orgasmus." Slova mi vyšla z úst dřív, než jsem stačila přemýšlet.
Hněv v jeho očích okamžitě zmizel, ale tvrdý pohled zůstal. Hrála jsem si jako divoký lev a teď jsem musela zaplatit následky.
"A užila sis to?"
"To nebylo součástí dohody," zašeptala jsem sotva slyšitelným hlasem.
Christian si přitáhl mou tvář blíž, když se jeho rty roztáhly v malém úsměvu.
"Ach, kotě. Já tu tvořím pravidla. Dělám dohody a mohu je změnit, kdykoli budu chtít. nemůžeš si vybrat. Rozumíš?"
Němě jsem přikývla a pak jsem se pokusila podívat se dolů, chtěla jsem uniknout jeho intenzivnímu, krutému pohledu, ale jeho neústupné sevření na mé bradě mi zabránilo v pohybu.
"Odpověz mi, kotě."
"Ehm, já..." začala jsem, ale nemohla jsem větu dokončit. Jak jsem mohla na něco takového odpovědět? Užila jsem si to, když mi dal můj první orgasmus? Ne? Ano? Dokonce i já jsem byla zmatená. nechtěla jsem to mít ráda a nechtěla jsem si to přiznat. Nemělo by se mi to líbit, ale líbilo se mi to.
Pevně jsem zavřela oči, nemohla jsem uvěřit vlastním pocitům. Něco se mnou bylo vážně špatně, protože to monstrum mě drželo ve svém sídle proti mé vůli a pak mi dalo orgasmus, i když jsem to nechtěla – ale líbilo se mi to.
"Mayo, odpověz mi!"
"Ano!" Zakřičela jsem.
Když jsem byla blízko něj, moje tělo nebylo moje. Můj mozek se stal chaotickou změtí a nemohla jsem myslet přímo.
Mistrně obehrál mé tělo i mou mysl.
Držel provázky a já se stala jeho loutkou.
Christian
V mé náruči ochabla a boj jí odcházel z těla.
Slyšet, jak se přiznala ke svým touhám, bylo vše, co jsem chtěl, a přineslo mi to uspokojení. Na malou chvíli. Měla strach a já bych jí dal čas.
Moje trpělivost však docházela, protože jsem jí už dal dost času, pokud jde o mě. Když jsem ji měl tak blízko u těla, začalo to zvíře ve mně zuřit.
Její teplo a její vůně ovládly mé smysly. Vše, co jsem chtěl udělat, bylo hodit ji na záda, roztáhnout ty dlouhé krémové nohy a tvrdě s ní šukat, dokud by nevykřikla svým orgasmem, který by mi uspokojil péro.
I když jsem chtěl, aby se mě bála, nechtěl jsem, aby litovala toho, co se stalo. Nikdy jsem si nevzal ženu proti její vůli a nezačal bych si s ní.
Oh ale ona, chtěla mě, ale bylo zřejmé, že je vyděšená. Její zmatení bylo jasně vepsané po celém jejím obličeji.
Sváděl bych Mayu, dokud by mě neprosila, abych si ji vzal.
Uvolnil jsem její sevření na bradě a jemně jsem odhrnul její vlasy z obličeje.
Nechal jsem prsty na její tváři několik sekund a pak jsem pomalu přejížděl palcem po její sametové kůži. Pod mými prsty se to zahřálo a malý dotek růžové poskvrnil její bledou kůži, což ukazovalo, jaký účinek jsem na ni měl.
ČTEŠ
Icy Love
RomanceModrá a zelená, zase ta kombinace. Zírali jsme na sebe, každý s jinou směsí emocí. Touha, Chtíč, vzrušení, strach a očekávání. Bože, do čeho jsem se to zase dostala?