16 |"נגזר"

605 47 10
                                    

- - - - - -

אני קם ועושה את הרגליי... אתם יודעים לצחצח שינים לשטוף פנים...

לאחר שסיימתי אני יוצא מחדר האמבטיה, אני מתקדם למטבחון שנמצא בצד השני. אני מתקדם אל השיש של המטבח, אני מעביר את היד שלי על השיש. לפתע נגלה לעיניי שיש כאן כיריים אינדוקציה אז אפשר לבשל כאן, אני מבין שבאמת אין להם אלוהים אע? הם לא מפחדים שתפרוץ שרפה? טוב בכול מקרה זה לא עומדת להיות הבעיה שלי.

אני מסתכל על הצד השני של המטבחון ואני רואה מקרר שנראה יותר כמו מכונת שתייה עם דלת, הדלת שקופה אז אפשר לראות מבחוץ הכול ואפשר לפתוח אותה במשיכה לצד, אולי בגלל שזה מטבחון רצו לחסוך במקום בשביל שזה עדיין ירגיש כמו חדר...

אני מוציא מהמקרר שתי ביצים וחלב. אני מחפש במגירות מחבת, אני מוצא אחת שתתאים בול ועל הדרך מוצא כוס זכוכית. אני רואה על השיש מכונת אספרסו עם קפסולות אז אני בוחר לנסות אותה. בשביל האספרסו אני הולך על הקפסולה הכי חזקה שברמה 8, אני אוהב את אספרסו שלי חזק. לפני שאני מכין את האספרסו אני מכין חביתה משני ביצים ומצאתי גם לחם שאוכל לאכול אותו עם הביצים, הלחם נראה יחסית טרי וגם חם? הוא היה טרי וחדש כמו הדברים שהיו במקרר, כנראה שהם מתחזקים פה את המקום ברמה מאוד גבוה. כשאני סופסוף מסיים להכין את הכול אני מניח את הצלחת של החביתה ואת האספרוסו שלי שהכני על השולחן.

אני אוכל אותה בשקט בזמן שאני מהרהר, טוב מה אני כבר יכול עושה כאן? הדבר היחידי שאני עושה כאן בתכלס חוץ מללמוד על איך להפוך לאיש זאב זה ללמוד איך לחיות עם רוי ועל זה אני כבר מעדיף לוותר... אין צורך בי כאן וזה לא נראה כאילו יש איזה שהיא תקווה שאצליח להיות אשכרה איש זאב או להפוך לאחד, אולי אני רק ביום השני שלי כאן אבל חשבתי שבארמון הכול רץ מהר, דמיינתי את זה קצת אחרת,

דמיינתי את זה יותר מעניין, יותר מסקרן.. כן אני לא רוצה להיות כאן ואני באמת לא כאן מבחירה אבל לפחות אם אני נמצא כאן שיהיה לי משהו לעשות או לפחות שיהיה כאן יותר מעניין, אני לא יכול לסבול את הניתוק הזה שאני חיי כאן במשך כמעט יומיים, אף אחד לא מספר לי כלום, אין לי עם מי להיות ובעיקרון אני נחשב תעלומה לכול המקום הזה כי אני לא איש זאב אבל אני לא לגמרי לא או לפחות מבחינת היגיון לא יכול להיות שלא. הרי נולדתי לשני זוג אנשי זאב, משהו כאן בטוח לא הגיוני במיוחד שאני "עלול להיות המיועד של היורש" הבא שלהם לכן זה עוד יותר קריטי בשבילם. אני נאנח.

מוזר מה קורה שם בחוץ, מה מופיע כרגע אצלם בחדשות, כאילו... זה עולם אחר זה לא כמו המקום שממנו באתי.. איך אנשים כאן מסתובבים ברחוב? לגיטימי בשבילם להסתובב בתור דמות זאב ולא בדמות אדם? איך זה מקובל אצלם? האם הבית ספר שלהם זה כמו בתי הספר אצלנו? טוב מה שבטוח להם יש שיעורי היסטוריה אז הם סובלים את זה בדיוק כמונו, אז אנחנו לא עד כדי כך שונים...

BElONG TO ME //HebrewWhere stories live. Discover now