אחרי הרבה זמן סוף סוף פרק!!
מקווה שתהנו💕
חג שמח לכולם!
- - - - -
נ.מ לי
אני מחבק אותה בחוזקה... חושש שהיא תעזוב. אני מרגיש את הדמעות העומדת בעיניי, מאיימות לצאת. התגעגעתי אליה. בין אחד נשימתי נעתקת כשאני נמשך בניגוד לרצוני ובכך מוצא את עצמי מתנתק מהאישה שכנראה בלעדיה ככול הנראה הייתי משתגע.
לוקח לי מעט זמן להבין מה קורה סביבי עד שאני מבין שאני נלקח לחדר ולאחר מכן מוצא את עצמי מוטח על הקיר. אני מרגיש את גבי נשרף מכאב מעצם העובדה שהוטחתי לקיר בכזאת עוצמה. אני מכווץ את עיניי בכאב, אני לא מוצא את הזמן להתאפס וכבר רוי נצמד מעלי, לא נותן לי שנייה לנשום... לעכל את מה שקרה הרגע.
"כולם.החוצה.עכשיו!" הוא מצווה בזעם, גורם לכולם להשתנק ולברוח כמה שיותר מהר מאותו חדר ארור.
לעזאזל איתו. מבלי שאני שם לב הוא לפתע מרעים את אגרופו ולאחר מכן מטיח את אגרופו בקיר, מספר סינטמטרים מפרידים ביני לבין אגרופו, אני מסיט את מבטי אל אגרופו ואני שם לב לכול אותם שברים שמתבצבצים סביב אגרופו ואת ההרס שנגרם לקיר.. אני יודע שהוא עוד היה עדין, לעומת כול הכוח שהוא יכול להוצאי, הוא הוצאי רק קומץ.
אני לא אשקר זה הבהיל אותי, הרגשתי איך נשמתי כמעט יוצאת ממני כשעשה זאת. "לעזאל איתך." הוא מצהיר... הוא לא צועק אני לא מצליח להבחין אם הוא כועס או זועם או אם הוא בכלל עצוב... הוא לחלוטין מפלצת חסרת רגשות..
אבל מה שאני יכול להגיד בטוח שהוא לא, הוא לא שמח. אני בקושי מעכל את כול מה שקרה הרגע.
"אתה עושה לי את זה בכוונה? אתה נהנה לראות אותי הולך שולל אחריך? אתה אוהב לראות איך אתה שובר כול קמצוץ של תקווה בי לרסיסים? אתה אוהב לראות את הלב שלי מנתנפץ לרסיסים כול פעם מחדש? או שאתה סתם עיוור לאהבה שלי אליך...?" הוא אומר בחוסר רגישות שלו... מפציץ אותי בשאלות שכנראה לרובן אין מהות. הוא מדבר כיאלו הכאבתי לו ופגעתי בו...
ועיניו ... לעזאזל העיניים החודרות האלו שלו, אני יכול להישבע שיום אחד הם יוציאו את נשמתי.
אבל הטון שהוא מדבר, איך שהוא אומר את זה גורם לי לתהות אם אני צריך לקחת את זה כך... הוא באמת מפלצת חסרת רגשות... אני לא מבין איך אני אמור לקחת את זה.
השקט... החדר שקט לגמרי אבל למה הכול מרגיש כול כך רועש? למה אני מרגיש אשמה למרות שאני יודע שאני לא צריך להרגיש...? לא עשיתי משהו רע.
"אין לך מה להגיד? אז זה מה שזה?.... אה?" הוא מגחך מעט בסוף משפטו כשהוא מרעים לעברי את פניו, עיניו היו בצבע אדמדם כשעל פניו חיוך זחוח.
YOU ARE READING
BElONG TO ME //Hebrew
Romansa*התקציר בעמוד הראשון בספר* ___________ הסיפור יכיל: •BxB •טריגרים •שפה בוטה •דיכאון •אנשי-זאב •הטרדות מיניות •מערכת יחסים רעילה •אלכוהול __________ סטטוס: מתמשך הקריאה על אחריותכם בלבד ___________ *כריכת הסיפור מעוצבת על ידי* •כל הזכויות שמורות ל...