האותיות ביוונית ואיך אומרים אותם בעברית:
Α α אלפא, Γ γ גמא, Ε εאפסילון, Η η אטא, Ι ι יוטא, Λ λ למדא, Ν ν נו, Ο ο אומיקרון, Ρ ρ רו, Τ τ טאו, Φ φ פי, Ψ ψ פסי, Β β בטא, Δ δ דלתא, Ζ ζ זטא, Θ θ תטא, Κ κ קפא, Μ μ מו, Ξ ξ קסי, Π π פאי, Σ σ ς סיגמא, Υ υ אופסילון, Χ χ כי, Ω ω אומגה
לזאבים יש דרגות ומסמנים את הדרגות האלו לפי האותיות ביוונית
לפי מה שאפשר לראות האלפא הוא הראשון משמעה הוא הכי חזק אבל יש עוד סוג של אלפא שאני יצרתי ואני קוראת לו Aאלפא שזה אומר שהוא זה שמנהיג את הלהקה, ראש הלהקה, או איך שלא תקראו לזה.
ולפי כול זה בטח הבנתם כבר שהוא זה שמחליט וקבוע ולא האלפאות כי האלפאות הם כמו הבטאות רק שהם יותר חזקים מהבטאות ובעלי כישורים יותר גבוהים.
הבטאות לפי מה שאפשר לראות הם באמצע שזה אומר שהם לא הכי חזקים אבל גם לא הכי חלשים גם יש הרבה יותר בטאות מאשר כול שאר הזנים.
ואחרון חביב האומגה הם הכי חלשים והתפקידים שלהם בשבט הם בעיקר לבשל ולנקות אף אחד לא כל כך מתייחסים אליהם בכבוד בגלל התפקידים הלא משמעותיים שנותנים להם אז כולם מתייחסים להם לרוב כמו על זבל הזרוק בצד הכביש.
בדרך כלל בספרים על זאבים לא משתמשים בשאר האותיות לייצוג הזאבים אבל אולי אני השתמש בעוד אותיות כמו גמא אפסליון וכו' ככה תדעו מי יותר חזק.
(הערה חשובה; אני המצאתי את האחוזים שתראו בהמשך ככה שבכול סיפור זה יכול להיות משהו אחר.)
רוב האומגות הן בנות אבל זה הולך ככה 15אחוז שזה יצא בן ו85אחוז שזה יצא בת.
רוב האלפאות הם בנים אבל זה הולך ככה 5אחוז שזה יצא בת ו95 אחוז שזה יצא בן.
והבטואות זה 50אחוז בנות ו50אחוז בנים
אם בנים נולדים אומגה הם יכולים להיכנס להריון אבל רק אם המיועד שלהם הוא אלפא זכר או Aאלפא זכר
בטא נקבה ובטא זכר יכולים להביא תינוק כמובן שהנקבה מולידה את הצאצאים ובכול הדירוגים האחרים זה ככה ופשוט האומגה זה מקרה חריג לגבי זה שזה זכר אומגה שיכול להיכנס להריון.
אם אתם זוג ששניהם נקבות או זכרים ונקלעתם למצב שאף צד לא יכול להיכנס להריון
אין אף דרך או מקרה שבו זוג שהן בנות יכולות להיכנס להריון ביחד באף דרוג, לעומת זאת אצל הזכרים זה שונה כי אומגה ואלפא או Aאלפא יכולים להכניס להריון [הכוונה שביחד הם יכולים ליצור צאצאים] רק אם כולם זכרים במקרה של זוגות להט"ביות.
אבל רק אם מקבלים את נחמתה של אלת הירח ושל גורל משהו שקרה רק 4 פעמיים בכול הזמנים יכולים להיכנס להריון ביחד [אם והם לא יכולים להיכנס להריון] אבל לצערי זה לא קורה בכלל. זה קרה רק 4 פעמיים בכל הזמנים.
YOU ARE READING
BElONG TO ME //Hebrew
Romance*התקציר בעמוד הראשון בספר* ___________ הסיפור יכיל: •BxB •טריגרים •שפה בוטה •דיכאון •אנשי-זאב •הטרדות מיניות •מערכת יחסים רעילה •אלכוהול __________ סטטוס: מתמשך הקריאה על אחריותכם בלבד ___________ *כריכת הסיפור מעוצבת על ידי* •כל הזכויות שמורות ל...