- - - - - - -
אני מגיע למקום בו רוי רצה שנאכל, וזה לא היה חדר האוכל המוכר. אני מסתובב על מרי "מרי למה אנחנו על מרפסת?" אני שואל מנסה להבין למה אנחנו על מרפסת ענקית, "רגע אנחנו לא עומדים לאוכל כאן נכון?" אני שואל את מרי שנראה שהיא באה לענות לי אבל אז נשתקה כשהדלת נפתחה ומתגלה לפנינו לא אחר מאשר רוי, אני מגלגל עיניים למראה זה.
אני לא מקדיש יותר מידי תשומת לב לכניסה הדרמתית שלו. אני מתבונן בתפאורה ועל אופן העיצוב של המרפסת, ואני רק נזכר כמה אני שונא את האופן עיצוב המתאמץ הזה, שמשקף חיים נוצצים, חיים "שכולם רוצים", אני שונא את זה. במכה אחת אני יוצא מהתהייה שלי כשאני מרגיש זוג ידיים עוטפות אותי ממאחור, לחיבוק. אני קופץ מרוב הלם ובמכה אחת אני מסובב את ראשי לאותו גוף שכבר מוחי הבין מי עומד מאוחרי המעשים.
כשאני מסובב את ראשי אני פוגש בעיניו של רוי שכבר הסתכלו עלי. אני מיישר את פרצופי, לא מעוניין לראות אותו. ואני חוזר על עמדתי הקודמת, אדיש וקר. אני מרגיש את הבל פיו על אוזני "אוהב את מה שאתה רואה?" הוא שואל במין טון ערמומי עדין. "תשחרר." אני אומר באי אכפתיות מנסה לצאת מאחיזתו. "לאן אתה ממהר?" הוא אומר באותו הטון ממקודם רק שעכשיו הוא גם מצחקק וזה עולה לי על העצבים.
אני חושב על דרך באה אני ישתחרר מאחיזה המעיקה הזו שלו. "מה מטרת הפגישה כאן? כי אם זה לא אוכל אין טעם שאני הישאר." לא הייתי מגיע לכאן מתחילה אם זאת לא הייתה פקודה לבוא לכאן, אין לי שום עניין בלהיות איתו אפילו לשנייה. "אם אתה עד כדי כך רעב אהוב אז נשב לאכול" הוא לוחש לאוזני מה שהבהיל אותי מעט אז הרחקתי מעט את ראשי מפניו. אני שונא את זה שהוא נוגע בי ככה ולא מתחשב באיך שאני מרגיש. זה דוחה אותי שהוא נוגע בי ככה. אבל למה הוא מרגיש כל כך בנוח, אפילו אנשים זרים על התחלה לא נגעים באחד השני ככה....
"באמת שכחת הכול?"
"אתה באמת לא זוכר כלום?"
"באמת שכחת, אותי?"
"אתה באמת לא זוכר אותי?"
"אני אשאל עוד פעם, תחשוב טוב על התשובה שלך."
"אתה זוכר אותי?"
אני נזכר במה שהוא אמר לי...רגע, הכרנו פעם..? אבל אני לא זוכר כלום. אין מצב שהכרנו פעם, נכון? טוב את זה אני כבר אבדוק אחר כך, זה הדבר האחרון שצריך להדאיג אותי כרגע. "הכול טוב אהוב?" ידו עולה על פני ומסובבת את פני לכיוונו מבלי שאני מרגיש ואז ברגע שאני חוזר לעצמי עיניי נפערות לרווחה ואני מתרחק ממנו, ומצליח להשתחרר מהאחיזה שלו. והוא רק מחזיר לי מבט משועשע. איך המצב רוח שלו משתנה כל כך מהר, רק אתמול הוא כעס עלי כמו משוגע. ומה הוא חושב ששכחתי את מה שהוא עשה ללואיס? אז פה הוא טועה.
YOU ARE READING
BElONG TO ME //Hebrew
Romance*התקציר בעמוד הראשון בספר* ___________ הסיפור יכיל: •BxB •טריגרים •שפה בוטה •דיכאון •אנשי-זאב •הטרדות מיניות •מערכת יחסים רעילה •אלכוהול __________ סטטוס: מתמשך הקריאה על אחריותכם בלבד ___________ *כריכת הסיפור מעוצבת על ידי* •כל הזכויות שמורות ל...