34 |הכול

396 45 10
                                    

- - - - - -

אחרי בערך שעתיים שבהם שר המשפטים דן אותם לדין ושאול שאלות כמו איך זה קרה מה הסיבות ועוד. במהלך השעתיים האלו עלו גם עדים שיעידו. לאחר שעה נוספת הוא מאשים אותם בכמה מחומרות הכי קשות. אבל עכשיו אחרי בערך שלוש שעות וקצת אנחנו סוף סוף הגענו לחלק של העונש.

רום אמור להיות כאן.
איפה הוא!?

השופט לוקח הפסקה בשביל להחליט על העונש. לעזאזל!! איפה רום!?

רבע שעה עוברת ורום עדיין לא מגיע. עיניי מתרוצצות בלחץ על הדלת, אני מרגיש איך אני מתחיל להזיע. לפתע מונחת יד על ידי, אני נבהל וקפץ מעט במקומי. אני מסתובב אל היד ואני רואה שזה רוי. "הכול בסדר לאב?" קולו מחפספס שכזה מה שמרתיע אותי אבל אני לא זז או נרתע לאחור. מבטו בוחן אותי כשעיניו קשות. במה הוא חושד הפעם?
הוא מעיק.

"בוא, תשב עלי" הוא מבקש, סליחה דורש. אני מסתכל אל הצדדים ואז עליו כשמבטי מדבר בעד עצמו 'ואומר' מה?. "אני בסדר. תודה" אני פולט, אין לי זמן לשטויות.

"לי." הוא אומר בקשיחות שדיי הבהילה אותי. אני מתחיל לשים לב לעיניים שמכוונות לעברינו ואיך מבטים מתחילים להנקב בנו.

לעזאזל איתך רוי. אתה והריח המזדיין שלך שמתריע את כולם.

אני מסתכל סביב כשהבעת פני אי נינוחה. אני בא אליו אבל ברגע שאני מולו הוא מושך אותי לישייבה. אני נבהל ויצאת מפי יבבת הלם. כשאני כבר יושב עליו הוא מחבק אותי ממאחורה, עכשיו גבי צמוד על בטנו כשראשו נח בצווארי. אני נרתע מכול דבר שקרה עד כו'.

לא נוח לי. בכלל לא, במיוחד שהנרי נמצא לידנו ומסתכל עלינו. לעזאזל. לרגע אחד אני מעיף מבט אל עבר לואיס ואני יכול לשים לב בכך שלואיס מסתכל עלי, גם ממקום מרוחק שכזה אני יכול לראות את ההבעת ההלם שלו.

אני לא מסתכל עליו יותר. למה הוא היה חייב לראות אותי במצב כזה משפיל? אני פתטי. אני מנסה להימנע מראשו של רוי בכך שאני מסיט את פרצופי כמה שיותר רחוק ממנו.

הוא לפתע נושק לצווארי, אני מתאבן לכמה שניות שבהם הוא הספיק לעשות צרורר נשיקות על צווארי. אני יוצא מהמצב הפתטי הזה ומקווה בתוך ליבי שלואיס לא ראה את זה. שאף אחד לא ראה.

שאף אחד לא באמת הסתכל עלינו... אבל המציאות מכה בי ומזכירה לי שזה כבר קרה ואני לא מדמיין.

"תפסיק... אבא שלך כאן." אני לוחש, מנסה לא לגמגם. הוא מדביק עוד נשיקה על צווארי ומהדק מעט את האחיזתו בי. "אתה חמוד שאתה מתבייש." הוא אומר לאוזני כשהוא מצחקק מעט כשקולו צרוד. הוא נושך את תנוך אוזני "מה אתה חושב שאתה עושה!?" אני מנסה ללחוש. אני מצליח איך שהוא להסתובב לעברו ולצאת מעט מהאחיזה המגעילה שלו.

BElONG TO ME //HebrewWhere stories live. Discover now