2

1K 77 2
                                    

Kira ile mağazadan çıktığımızda Jeep' in önüne geldik.

"Bu sefer sen sürsen olur mu?" Dedim.

Kafa sallayıp arabaya bindik. Kira arabayı sürerken sürekli aynadan bana bakıyordu. Bir şey olduğunu anlamıştı.

"Mia iyi misin?" Diye sordu bana.

"İyiyim. Sadece biraz uykum var." Dedim.

"Yemeğe gitmeye ne dersin? Yoksa direkt Scott' ların yanına mı geçelim?" Diye sordu.

Biraz hevesli göründüğü için onu kıramadım.

"Olur. Gidelim." Dedim.

Restoranta geldiğimizde Kira ile bir masaya oturup siparişlerimizi verdik.

Yemeği beklerken bir anda burnuma kan kokusu gelmeye başladı.

"Kira sende bu kokuyu duyuyor musun?" Dedim.

"Hayır ne kokusu?"

"Kan." Dedim.

"Hey ben Kurt kadın değilim. Uzaktaki kokuları alamam biliyorsun." Dedi.

Ardından tekrar konuştu.

"Uzakta ki bir yerden gelmiştir bence yâda mutfaktan geliyordur." Dedi.

"Olabilir." Dedim.

Ama koku başka taraftan geliyordu.

Lavabonun oralardan geliyordu koku tamamen o taraftan geliyordu.

Kokunun nerden geldiğine bakıcaktım.

"Kira ben lavaboya gidip geliyorum." Dedim.

"Tamam." Dedi ve ben direkt lavaboya gittim.

Kapıyı açtığımda kan kokusu çok yoğundu.

İçeri girdim ve ışığa baktım. Işık yanıp sönüyordu. Bir anda arkamda birisini hissetmemle arkamı döndüm.

Void

Bana bakıp gülümsüyordu.

Gözlerimi kırmızı renge çevirip tırnaklarımı çıkarttım ve hırlamaya başladım.

"Cidden mi? Bana bir şey yapabileceğini mi sanıyorsun Mia?" Dedi sakince.

"Aslında evet." Dedim ve Void' in karnına tırnaklarımı batırıp çıkarttım ve ona yumruk attım. Yüzüne attığım darbe ile burnu kanamaya başlamıştı ve Void bir anda acıyla inledi ama burnundaki kanama çoktan geçmişti ve karnındaki yarada iyileşmeye başlıyordu.

Çok çabucak iyileşiyor diye düşündüm.

"Baya bi hırslı çıktın bakıyorumda." Dedi ve bana doğru yürümeye başladı.

Benim boğazımı tutup duvara yasladı ve halandaha kırmızı olan gözlerime dikkatlice bakmaya başladı.

Boğazımdaki el yavaşca gevşemeye başlamıştı. Başını bana doğru biraz daha yakınlaştırdı. Burunlarımız değiyordu ve ben onun nefesini hissediyordum.

Boğazımdaki el gittiği zaman ona direkt kafa attım. Bu seferde dudağını patlatmıştım.

Artık çok sinirli gözüküyordu. Bana doğru tekrar yaklaşmaya başladı ama ben buna izin vermeden kapıdan çıktım.

İnsan formuna döndüm ve saçımı düzeltip masaya doğru yürümeye başladım.

Kira' nın karşısına oturdum ve bana gülümsedi. Bende ona gülümsedim.

Yemekler gelmişti ve bende yemeğimi yemeye başladım.

Yemeğimiz bittiğinde hesabı ödeyip restorant' dan çıkmıştık.

Jeep e binip Scottlara doğru gitmeye başlamıştık.

Gidene kadar ikimizde sessiz bir şekilde durmuştuk.

Geldiğimizde Jeep' den indik ve kapıyı çaldık.

Stiles açmıştı.

Elimdeki Jeep' in anahtarını onun eline verdim.

"Teşekkürler." Dedim.

Oda gülümseyip bana göz kırptı.

Okulda bölüm atıyorum.✋🏿

Sır | Void StilesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin