Stiles beni eve bırakıp kendi evine gitmişti. Ben ise salonda oturuyordum.
Yavaşca kafamı kaldırıp saat' e baktım.
00:30
Hiç uykum yoktu ve nedensice korkuyordum. Void' i gördüğümü Scottlar' a söylesem büyük bir ihtimalle deli olduğumu düşünürler, ama düşünmeyedebilirler. Çünkü 1000 yaşındaki çok güçlü bir tilki her şeyi yapabilir ve benim yalan söyleyip söylemediğimi anlayabiliyorlar. En iyisi onlara Void' i gördüğümü söylemek.
Odama doğru gitmeye başladım ve hemen kendimi yatağa attım. Tahmin ettiğimden daha kısa sürede uykuya dalmıştım.
Soğuk bir zemindeydim ama "galiba" çünkü göremiyordum. Gözümde bir şey vardı, ellerimi haraket ettirmeyi denedim, ama dener denemez zincir sesleri çıkmıştı, daha fazla haraket ettirmeyi denedim
ama tek olan şey seslerin artmasıydı."Boşu boşuna uğraşma, kaçamazsın." Dedi bir ses.
Adım sesleri yaklaşmaya başladı ve bir anda gözümdeki şeyin gittiğini hissettim. Gözlerimi açtığımda karşımda Void' i gördüm.
"Demek beni gördüğünü Scott' a söyleyecektin?" Dedi ve güldü.
Nedensizce gözlerimin dolduğunu hissettim. Konuşmayı denedim ama konuşamıyordum.
Bu bir rüyamıydı..?
"Hayır bu bir rüya değil, Mia." Dedi Void.
Ve ardından tekrar konuştu.
"Ama sana hep bir rüya gibi gelecek.." Dedi.
En sonunda konuşabildim.
"Ne istiyorsun benden?" Dedim.
"Benimle konuştukların ve beni gördüğün aramızda bir sır olarak kalıcak. Ama eğer bu sır' ı birisine bile anlatırsan anlattığının kişinin yüzünü bir daha göremezsin." Dedi.
Uzun süre birbirimize baktık sadece. Bir şey demem gerekiyordu ama diyemiyordum.
En sonunda sadece onaylar bir şekilde kafamı salladım.
Nefes nefeseydim, hemen aceleyle saat' e baktım.
04:34
Ellerimi alnıma koydum ve sıkıntıyla nefes verdim, ardından' da kafamı yastığa koydum.
Yatakta nerdeyse yarım saattir sağ-sol' a dönüyordum. Uyuyamıyordum, artık yataktan kalktım ve banyoya gittim.
Üstümdeki pijamaları çıkartıp duş' a girdim.
Duştan çıktıktan sonra saat' e baktım.
05:15
Yeni pijamalar giydim ve saçlarımı kuruttum. Çok yorgun olduğum için okula gitmeyecektim.
Yorgun olmama rağmen uyuyamıyordum. Halandaha benim deyimimde "rüya" olan, gördüğüm şeyin etkisindeydim.
Tekrardan uyuyamayacağımı anladığımda telefonu elime aldım, yine ilk işim saat' e bakmak olmuştu.
05:30
Odamdan çıktım ve salona gittim. Koltuğa oturduğum anda Stiles' in beni araması bir olmuştu.
Stiles beni bu saatte niye arasın ki?
Tam telefonu açıcakken Stiles aramayı kapatmıştı.
Mesajlara girdim ve hemen Stiles' a yazdım.
Mia: Stiles niye aradın?
(Gönderildi) 05:34Mia: Bir sorun mu var?
(Gönderildi) 05:35Telefonu kapatıp koltuğun önündeki sehpa' nın üzerine koydum.
Ellerimi alnıma koydum ve uzun süre öyle durdum. En sonunda gözlerimi kapattım.
Dışarıdaki kuşların sesi geldiğinde gözlerimi açtım ve camdan dışarı baktım. Hava birazda olsa aydınlanmıştı.
Kapının çalmasıyla bakışlarım kapıya doğru yöneldi. Duvardaki saat' e baktım.
06:10
O kadar olmuşmu diye düşünerek kapıya doğru yürüdüm.
Kapıyı açtığımda karşındaki kişiyi gördüğümde hareketsiz kalmıştım.
Void
"Selam bebeğim, hadi ama daha hazırlanmadınmı? Okula gideceğiz daha."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sır | Void Stiles
FanfictionBaşlangıç Tarihi: 11.12.2021 Bitiş Tarihi: 05.21.2023 Verilen tüm sırlar, arkadaşlıklar bozulmuştu ve herkes ölmüştü. Sadece bir suçu olmayan masum bir kurt kadının hayatını psikopatik takıntılı bir iblis ne kadar mahvederken bir yandan da güzelleşt...