-"Sonunda uyandın güzelim.." dedi ve bana gülümseyerek baktı.-
Bir anda vücudum'un her yeri acıyla dolup, titremeye başladı. Ne olduğunu anlamadan Void saçlarımı okşamaya başladı.
"Çok acıtıyor, değil mi?" Dedi ve gülümsedi.
Acı kolumda yoğunlaşmaya başlayınca koluma baktım. Baktığım an gözlerim dolmuştu, çünkü kolumda derince kesilmiş, kanlı bir şekilde "Void" yazıyordu.
"Sen.. Sen ne yaptın?" Dedim zorla konuşarak.
"Çok güzel olmadı mı?" Dedi ve aptal gibi gülümsedi.
Yattığım yerden kalkmaya çalışınca, kolum tekrar sert bir şekilde acıdı. Etrafa baktığımda, kollarım ve ayaklarım zincirliydi. Bir sedye'nin üstünde yatıyordum.
"Void, yalvarırım.. Lütfen bırak beni. Bırakmayacağından eminim, ama şu zincirleri açsan..?" Dedim ve bana gülerek baktı.
"Neden sevgilim? Zincirler hoşuna gider diye düşünmüştüm.. Farklı bir fantezi olsun dedim. İyi yapmamış mıyım?" Dedi ve bu sefer daha fazla güldü.
"Ben senin sevgilin değilim! Yeter artık şunu söylemeyi kes." Dedim.
Bana sinirli bir şekilde baktı ve yüzüme doğru yaklaştı.
"Neden anlamak istemiyorsun? Sen benimsin, bende seninim. Ölene kadar birbirimize ait olacağız, sence benden kaçabileceğini mi düşünüyorsun?" Dedi ve benden uzaklaşıp, zincirleri çözmeye başladı, sonra ardından da odadan çıktı.
Ayağa kalkıp odayı gözden geçirdim, sonra da odadan çıktım. Yine Void'in evindeydim ama bu odayı daha önce hiç görmemiştim. Bir anda arkamdan bana sarılan birisini hissettiğimde arkama bakmaya çalıştım, ama Void olduğunu zaten biliyordum.
"Void.. Bırakır mısın?" Dedim, ama o bana daha sıkı bir şekilde sarıldı. Ellerimi onun ellerinin üstüne koyup, çekmeye çalışmıştım ama yine olmadı. En sonunda kendisi bırakıp bana doğru yaklaştı.
"Bunu benden çok nadiren duyabilirsin ama, seni çok seviyorum, Mia." Dedi ve aşağı salona indi.
Şu anda bunu demesinin amacını bilmiyordum ama tek bildiğim; gergin olup, huzurlu olmamdı. Cidden Void'in yanında olduğum zamanlar kafam çok karışıyordu ve duygularım çok karışık, yoğundu. Asla ona aşk anlamında karşılık vermeyecektim tabiki de ama her hareketinde içimde bir his oluşuyordu.
Düşüncelerimi kenara bırakıp salona indim ve Void'in oturduğu karşı koltuğa oturdum. Void ayağa kalkıp yanıma oturdu ve elimi ellerinin içine aldı.
"Aç mısın?"
"Biraz." Dedim ve tek elimi tutup beni mutfağa getirdi.
Mutfak tezgahına dayanıp bana baktı.
"Evett, bugün yemekte ne istersin?" Dedi tatlı bir ifadeyle.
Void'le yemek yapmak baya bir tuhaf olabilirdi, ama eğlenceli de olabilir belki.
"Pizza?"
"Tamam, sen buzdolabından malzemeleri çıkart, bende diğer malzemeleri çıkartayım." Dedi, cidden şu anda hayatımda ki yaşadığım en tuhaf şeylerden birisi olabilirdi, 1000 yaşındaki kötü ruhlu bir Nogitsune ile birazdan pizza yapacaktım.
Buzdolabından malzemeleri çıkartıp, tezgahın üzerine koymuştum, tam o sırada Void'in beni izlediğini fark ettim.
"Şey, unu alabilir miyim?" Dedim ve elindeki unu bana uzattı, yanıma doğru yaklaşıp bazı malzemeleri aldı ve pizza'nın hamurunu yapmaya başladı.
Tam o sırada güldüm.
"Ne oldu komik bir şey mi var?" Dedi hafifçe gülerek.
"Bilmem, seni böyle görünce çok komiğime gitti. Aslında kim görse gülerdi mantıkken."
"Ama sadece sen görüyorsun" Dedi, sonra da parmağındaki unu burnuma sürdü.
Şu an ki haraketleri bana Stiles'i hatırlatıyordu..
Birde aklıma takılan bir şey vardı daha saatler önce Void yüzünden hayatımın korkulu anlarını yaşıyorken, şimdi nasıl bu haldeydik ki?
"Çünkü, seninle duygularımız karşılıklı." Dedi.
"Ne?" Dedim, ama ben düşünürken o pizzayı yapmıştı bile, nasıl bu kadar çabuk yapmıştı ki?
Pizzayı masanın üstüne koydu.
"Hadi, otur." Dedi ve bende oturmuştum. Pizza gerçekten çok güzel olmuştu ama hâlâ Void ile pizza yaptığımın şokundaydım. Bir anda sol kolumda acı hissetmem ile kolumu açtım, daha sonra o yazıyı gördüm.
Ama bu sefer Void değil Stiles yazıyordu.
Evet Void'le pizza yapacak kadar aklıma fikir gelmedi nasil ama✌🏿
Aklima gercekten bu kitapla alakali fikir gelmemeye basladi, finali daha sonra yapmak istiyorum, diger kitap gibi erken bitsin istemiyorum ama kitap cok karisik bir şekilde gidiyor ve final yapmak istesem de olayları nasil finale cevirecegimi bilmiyorum su anda help.
Cok bos yaptim gorusuruz🤨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sır | Void Stiles
FanfictionBaşlangıç Tarihi: 11.12.2021 Bitiş Tarihi: 05.21.2023 Verilen tüm sırlar, arkadaşlıklar bozulmuştu ve herkes ölmüştü. Sadece bir suçu olmayan masum bir kurt kadının hayatını psikopatik takıntılı bir iblis ne kadar mahvederken bir yandan da güzelleşt...