10

622 50 7
                                    

-Bazen beni çok saşırtıyorsun.." Bu sözle istemsizce yüzümde bir gülümseme oluşmuştu.-

Scott ile konuşup salona inmiştik.

Aşağı indiğimizde Kira'nın annesi Noshiko Yukimura gelmişti.

"Şu kadın niye her yerden çıkıyor ki?"

Duyduğum sözle gülmemek için çok zor duruyordum.

"Mia.. kendini nasıl hissediyorsun?" Diye sordu Noshkio.

"Biraz daha iyi hissediyorum." Dedim.

"Void'in seni katana ile yaralanmasına bakılırsa hâlâ hayatta olmana çok şaşırdım aslında."

"Seni Void mi yaraladı?!" Diye sordu Scott.

"Onun dediğine göre o yaralamış." Dedim.

"Seni kimin yaraladığını bilemiyor musun Mia?" Diye sordu.

"Arkamda gözüm yok ya." Dedim.

"Kurt kadın olduğunu varsayarsak, hislerinin güçlü olması gerekmiyor mu?" Diye sordu.

Her şeyi çok sorguluyordu.

"Bence gerekmiyor." Dedim artık bıkmış bir sesle.

Noshiko bana gülümseyerek baktı.

"Mia her şeyi bildiğini biliyorum. Mesela ilk başta Stiles'in nasıl öldüğünden başlayabiliriz sanırım."

Hassiktir. Bence rolümü gayet iyi oynayabilirim. Sadece korkmamam gerekiyor.

"Sadece Stiles'in öldüğünü biliyorum, ama nasıl öldüğünü bilmiyorum." Dedim.

"Niye bize söylemedin..? Stiles'in öldüğünü." Diye sordu Scott. Gözleri dolmuştu.

"Eğer burada olsaydım neden söylemeyeyim?" Dedim ve sakince ona baktım.

"Kim öldürdü? Aslında sadece 2 seçeneğimiz var bence." Dedi Noshiko, sonra tekrardan konuştu.

"Ya Void öldürdü, ya da sen." Dedi.

"Benimle aptalca konuşmayı bırak. Hoşlandığım çocuğu öldürecek kadar vicdansız değilim." Dedim. Gözlerim dolmaya başlamıştı.

"Yalan söylemiyor ki." Dedi Scott.

"Ama bildiği bir sürü şey var Scott. Sadece Void'i size yem etmek gibi bir hedefi yok." Dedi.

"Ve Void'in seni dönüştürmesine de gelelim" Dedi.

Deaton bana yaklaştı ve beni koltuğa oturttu. Deaton'un elinde bir iğne vardı.

"O iğneyi sana vurmasını engellemeye çalış. Yoksa herkes öğrenir, bir Kitsune olduğunu ve sana güç verdiğimi öğrenirler. Mia kendini koruman gerekiyor. Yoksa ben geleceğim." Dedi.

Deaton iğneyi boynuma yaklaştırdığında kolunu tutup onu itmiştim.
Ben tek başıma bir şey yapamazdım. İllaki Void'in gelmesi gerekiyordu. O buradaki herkes'den güçlüydü. Scott bana doğru yaklaşıyordu ki bir anda Scott duvara doğru ittirilmişti, bu Void'idi.

Void bana gülümseyerek baktı ve Deaton tam ona yaklaşacak'iken Void onun elindeki iğneyi alıp onun boynuna geçirmişti.

"Mia.. sen Void'in tarafında mısın." Dedi Kira gözleri dolu bir şekilde.

Şu anda Void'e engel olması gerekirken bana bakıyordu.

"Annenin bunu yapmaması gerekiyordu. Beni çok zorladınız." Dedim.

"Ama sen benim en yakın arkadaşımdın." Dedi

Sadece ona baktım bir anda Void Kira'ya doğru yaklaştı ve onu kolundan tuttu sonra da kafasını duvara doğru vurdu ve onu bayılttı.

Etrafa baktığımda Deaton, Scott, Kira ve Noshiko baygındı. Void'in eline baktığımda Oni'leri getirmek için kullanılan bıçaklardan vardı.

"Gidelim mi hayatım?" Dedi ve elimden tuttu.

Bende "evet" anlamında kafa salladım.

Ay bu bölüm biraz kisa oldu ama bir dahakine daha uzun yazmaya calisacagim sadece heyecanli zamanda bolumu bitireyim diye bu kadar kisa oluyor-

Sır | Void StilesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin