14

358 30 6
                                    

-Duyduğum şeyleri sindirmeye çalışarak koltuğa uzandım ve günün yorgunluğunu atlatmak için gözlerini kapatıp bilincimin kapanmasını bekledim. -

Gözlerimi açtığımda her yer karanlıktı. İçerisi sadece mutfaktan gelen bir ışıkla aydınlanıyordu. Duvardaki saate baktım;

03:48

Mutfakta Void'in olabileceğini düşünerek yavaşça yattığım kanepeden kalktım ve mutfağa doğru gittim. Mutfağa girdiğimde Void yoktu. Işığı kapattım ve merdivenlerden çıktım. Void'in odasının önündeydim. Neden burada olduğumu bilmiyordum bile. Sanki onun yanında olmalıymışım gibi hissediyordum. Bu his de beni Void'e doğru sürüklüyordu. Kapıyı çalmak için elimi uzatmıştım ama çalmadım. Çok kararsız kalmıştım ne yapıp yapmayacağıma. Tam elimi kapıdan çektiğimde Void'in sesini duymuştum.

"Mia?" Gelen sesle kafamı yana doğru çevirdim. Karşımda Void duruyordu. Bir şey söylemedim sadece ona bakıyordum.

"Ne yapıyorsun burada?" Dedi ve bana daha çok yaklaştı.

"Mutfağın ışığını açık görünce oradasındır sanmıştım ama olmadığını görünce merak ettim. Tam da gidiyordum zaten, iyi geceler." Dedim ve tam Void'in yanından geçerek gidecekken kolumu hafif ve nazikçe kavrayan bir el hissettim.

"Gitme." Gelen kelimeyle şaşkınca ona baktım.

"Ne?" Dedim ve yavaşça ona doğru döndüm.

"Gel birlikte biraz vakit geçirelim. Bu yumuşak halimi pek bulamazsın sonuçta." Dedi ve kollarımdaki ellerini benim ellerime doğru getirdi ve ellerimizi birbirine kenetleyerek beni sakince odasına doğru yürüttü.

Odasına girdiğimde etrafa iyice ayrıntılı bir şekilde baktım. Odasını ilk defa görüyordum. Bordo rengine duvar rengi vardı. Açıkçası bu rengi Void'den beklemiyordum baya zevkli çıkmıştı.

"Beğendin mi odamı?" Dedi hafif sırıtarak.

"Beğendim. Açıkçası senden bu kadar güzel bir oda beklemiyordum." Dedim gülerek. O da hafifçe gülümsedi ama yüz ifadesi tekrar ciddi olmuştu.

Void elimi bırakmadan yatağa oturdu ve beni de kendine doğru çekti. Şaşkınlıkla ona baktım.

"Seninle artık yakınlık kurmak istiyorum. Ne kadar çok kötü tarafımı görsen de hep yakın olmak istiyorum Mia. Sana asla ve asla isteyerek zarar vermiyorum. Mecbur olduğumdan veriyorum. Lütfen bana birazıcık güven." Ondan durduk yere bu sözleri asla beklemediğim için hâlâ şaşkındım. Yavaşça onun yanına oturdum ve ona bakmamaya çalışarak etrafa bakıyordum.

"Güzelim, bana bakar mısın?" Dedi ve çenemden tutup hafifçe yüzümü ona doğru sabitledi.

Hiçbir şey diyemedim. Void'le yakınlık kurmam tamamen yanlış bir şeydi ama yapamıyordum, kendime engel olamıyordum. İllaki bir şey oluyordu ve Void'e ister istemez bağlanıyordum. O benim arkadaşımın ölümüne sebep olmuştu, herkesle aramı bozmuştu ama yapamıyordum.

"Çünkü sen de beni seviyorsun." Dedi ve yavaşça bana yaklaştı. Nefeslerimiz birbirine karışıyordu. Dudaklarımız birbirine değiyordu ama asla öpüşmüyorduk.

"Biz birbirimiz için yaratıldık. Bu yüzden kendine engel olamıyorsun. Senin ait olduğun yer Stiles'in yanı değil. Hep benim yanımdasın çünkü bana aitsin. Bu yüzden kendine engel olma sadece her şeyi bana salsan ikimize de engel olan kimse olamayacak."

"Her şeyi sana salsam eminim ki illaki bir terslikler olur." Dedim ve güldüm.

"Belki de o ters giden her şeyin olması gerekiyordur güzelim. Mesela şu an gibi, bu senin için ters giden bir şey ama benim için hayatımın en güzel anı." Dedi ve bir anda beni öpmesi bir olmuştu.

Şu an hiçbir şekilde içgüdüsel bir şey yoktu. Tamamen kendi isteğimle karşılık veriyordum. Hem çok rahattım ama bir yandan da içimde bir şeyler vardı.

Void bir anda çekilip tişörtünü çıkartmıştı. Şaşkınlıkla bakakalmıştım. Tekrardan öpüşmeye başladık. Bu işin yanlış yerlere gideceğinden korksam da aldırışa vermedim nasıl olsa engel olabilirdim.

Void bir anda öpüşmeyi kesip kendini yatağa bıraktı. Bende anı masumlaştırmak için göğüsüne  kafamı koydum ve ona sarıldım. Hayatımda ilk defa bu kadar rahat ve huzurlu hissediyordum. Yanımdakinin Void olmasına rağmen.

Void saçlarımı okşamaya başlayınca yavaşça gözlerim kapanmaya başlamıştı. Artık kendimi uykuya bırakmaya karar vermiştim. Bilincimin kapanması çok uzun sürmemişti.

Bok gibi smut yazdigim icin bu kitapta olaylari smuta cekmemeye calisiyorum✋🏿 Neyse Void'i bir yumusatalim falan diye dusundum bence cok tatlis bir adamcik olmaya basladi😿😊🧠

Sır | Void StilesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin