Merhaba,
Ben sinnerofsky. Ya da kısaca belirttiğim gibi, Sky.
Bu küçük notu buraya iliştirmek istedim, çünkü her ne kadar bitirdiğim ilk hikaye olmasa da, benim için en özel hikayem "The X". İlk ve son bölüm arasında geçen süreye ne hikayeler sığdırdım, hâlâ daha dönüp bakınca şaşırıyorum.
Çok konuşmak istemesem de, kısa kesmeye elim varmıyor. Konudan konuya atlayan bir insanım, bu yüzden burada her şeyden bahsedesim geliyor. Fakat özet şu ki,
Teşekkür ederim.
Bu hikayeyi okuyan, okutturan, paylaşan, yorumlarını bölüşen, hatalarımı gösteren, iyi taraflarını öven herkese sonsuz teşekkürler.
"The X"i yazmaya başladığımda şimdikinden daha iyi, fakat genel olarak berbat bir dönemdeydim. Her şeye, herkese kızgındım, ki bu hislerimin ilk bölümlere yansıdığını düşünüyorum. Hatalarım oldu, hatalarım hâlâ daha var, fakat hepsini görmezden gelerek sona kadar okuyan, destekleyen herkese büyük bir sevgi besliyorum. Minnettarım, çok fazla hem de.
Final bölümüne gelince, sizi tatmin eder mi bilmem, fakat benim için "The X"in akışı başından beri her şeyin iyi bittiği mutlu bir sona karşıydı. Şeker tadında bitiremezdim, çünkü eğreti dururdu. Hafif bir ekşilik gerekti. Öte yandan Jungkook ve Taehyung'u ayırmaya da kıyamazdım. Bu yüzden böyle bir sonu uygun gördüm, geride kalanları da sizin hayal gücünüze bıraktım. Bence, hikayesine yakışır bir son oldu.
Ve son olarak, bu notu bitirmeden önce, bu hikayeyi yazmamda bana destek ve ilham olan kişiye de teşekkür etmek istiyorum. Kendisi burada değil, bu notu muhtemelen görmeyecek, fakat onun desteği ve sevgisi olmasaydı, daha ilk bölümden bu hikayeyi kaldıracağımı biliyordum, bu sebeple de, teşekkür etmeden geçmek istemedim. Ben yetenekli birisi değilim, fakat kendisi beni yapabileceğime inandırmıştı. Üstümdeki emeğini söylemeden geçseydim, içimde kalırdı.
Öyle işte. Söylemek istediklerim bu kadardı.
Umarım hikayemi beğenmişsinizdir. Hepinize kucak dolusu sevgiler.
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The X || taekook
Fantasía"Gözlerini kör etmesine izin verme, Jungkook. Bu dünyada güç daima taraf değiştirir, bunu unutma. Eğer bana katılırsan," diyerek elini nazik bir tutumla bana doğru uzattı. Gözlerim gözlerinden uzaklaştı; kemikli eline, uzun parmaklarına ve elinin üz...