Secret (texting)

264 18 26
                                    

Seokjin'in telefonu

12:24 16/12/2021

~ J-Hope adlı kişiden size bir mesaj var. Açmak için dokunun.~

J-Hope: Jin, acil konuşmamız gerek.

Olur.
Nerede buluşalım?

J-Hope: Yapmam gereken önemli birkaç işim var. Bu yüzden yüz yüze olmayacak gibi.

İlginç.
Normalde mesajlaşmaktan nefret edersin.
Gerçekten önemli olmalı.

J-Hope: Kesinlikle öyle. Her neyse. Acelem var.
Bana Jiwon hakkında bildiklerini hemen anlatman gerek.

Neden?
Ayrıca az çok biliyorsun zaten, neden bir anda bunu sorma gereği duydun? Ah, cidden..

J-Hope: Sürekli sorup seni de yıprattığımı biliyorum, üzgünüm. Fakat sanırım bir şey buldum ve parçaları birleştirmem için daha fazla bilgiye ihtiyacım var.

Ne zamandan beri bu kadar kibarlaştın sen? Cidden, bugün sürprizlerle dolusun Hoseok.
Ne bilmek istiyorsun?

J-Hope: Senin bildiğin kadarıyla şu Jiwon neyin nesi bi anlat önce.

Şerefsizin, sapık herifin teki.
Ondan bahsederken bile midem kalkıyor.. Sana daha önce de bahsetmiştim. Yetimhanedeki çocukları kaçırıp pazarlıyor. Ve ben..
Ben sadece, Taehyung'un da benim başıma gelenleri yaşamasını istemiyorum.. O benim küçük kardeşim gibi.

J-Hope: Anladım.. Ne pahasına olursa olsun onu korumamız gerek.

Evet.
Bu arada aslında onu uzaklaştırmamızın bir yolu var, ama.. Fazla riskli. Bizi de tehlikeye atabilecek türden.

J-Hope: ?

Bende birkaç görüntüsü var onun. Küçükken beni korumak isteyen bir çalışan gizlice çekmiş. Polise karşı sağlam bir kanıt olur. Fakat karşılık olarak bizi de uyuşturucu ile sıkıştıracaklardır.

J-Hope: Gerçekten iyi bir plana ihtiyacımız var.
Bu arada anlamadığım bir şey var. Bu adamın işi küçük çocuklar ile ise, neden hâlâ Taehyung'un peşinde?

Çünkü dokunamadığı tek kişi o.
Ve ona olan sikik bir arzusu var uzun süredir. Şu ana kadar bir şekilde durumu kurtardım fakat onun bu kaçma olayı yöneticileri sinirlendirmiş olmalı. Büyük ihtimalle NM şirketi Taehyung'u Jiwon'un eline bıraktılar. Bundan faydalanmak istiyor şerefsiz.

J-Hope: Kafayı yiyeceğim. Bu nasıl sikik bir iş böyle.
Ayrıca tüm zorluklara rağmen sen ne yaptın da bu zamana kadar onu koruyabildin aşırı merak ediyorum. Bunca pisliğin içinde temiz kalabilmesi mucize.

Korudum işte, nasıl olduğunun bir önemi yok.

J-Hope: Bir dakika, yoksa..
Sen, kendini..?

Evet.

Feda ettin.
Onun için.

Sadece fiziksel olarak koruyabildim. Ama ruhu, benliği paramparça olduktan sonra ne işe yarar ki? Onu yeterince koruyamadım. Benimle aynı çukura düşmesine de engel olmalıydım. Doğrusu uyuşturucu yüzünden bedeni de yıprandı. Sonuç olarak her iki türlü de hiç koruyamadım onu.

J-Hope: Yaptığın şey hafife alınacak bir şey değil, herkes biri için bunu yapmaz. Onu gerçekten seviyor ve değer veriyor olmalısın. Bu yüzden kendini suçlama.

Ah, teşekkür ederim.
Şey bu arada, pek iyi hissetmemeye başladım, daha sonra bu konuşmaya devam etsek?

J-Hope: Olur, tabiki. Kendini fazla yıpratma, lütfen. Taehyung da seni seviyor, unutma. Sadece gösteremiyor..
(Görüldü.)

17/12/2021 tarihinde Park Jimin tarafından da gizlice okundu.

✧✧

Sonda yazan cümle telefon bildirimi değil uyumlu olsun diye öyle yazdm :( Normalde Jimin'in telefonu gizlice alıp okumasına dair bir yazı yazacaktım fakat gerek yoktu ve gereksiz uzayacaktı bölüm. Bu şekilde ima etmek daha güzel durur diye düşündüm. Umarım hoşunuza gitmiştir. Diğer bölümde görüşmek üzere!✿

Fly with me | VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin