☁☁☁☁☁☁☁☁☁☁Göz kapaklarını naif bir şekilde araladı yeni bir güne Jimin. Amansızca halsiz hissediyordu. Ve tüm vücudu ağrıyla yanıp kavruluyordu . Öyle bir haldeydi ki daha önce hiç kendini bu kadar kötü hissetmediğini anımsadı. Yeni uyanmıştı lakin gram dinlenmemişti sanki.
Yavaşça kıpırdanarak üstündeki yorganı attığında elindeki ıslaklığı hissetmesiyle bir anlığına donakaldı. Ve ne olduğuna anlam veremedi. Fakat daha sonra elini başına götürdüğünde oldukça fazla terlediğini anladı. Öyle terlemişti ki avuç içleri bile ıslaktı.
Halsiz vücuduna rağmen kalkmak için direndi ve hafifçe doğruldu. Tek kişilik bir yatakta olduğunu farketti. Biri onu yatağa taşımış olmalıydı. Bakışlarını yavaşça etrafta dolandırdığında yanında aynı kendisinin yatmış olduğu yataktan bir tane daha olduğunu gördü. Ve bir beden arkası dönük bir şekilde orada uzanıyordu.
Kim olduğunu tahmin etmek pek de zor değildi.
Taehyung'un bayılma görüntüsü bir anlığına gözünün önünde canlandı ve derin bir iç çekmesine neden oldu. Acaba iyi miydi? Onu uyandırsa mıydı?
Hayır. Belki de ilk nasıl olduğuna bakmalıydı.
Yavaşça sürünerek yataktan indi ve adımlarını biraz ilerletti. Bunu yapmasıyla arkası dönük bedenin yüzü bakış açısına girdi.
O Taehyung değildi. Kim Seokjin'di.
İçini kaplayan amansız ani endişeyle uyuyan bedeni dürttü sertçe.
"Hey! Taehyung nerede?"
Bir anda irkilip uyanmasıyla şaşkınlıktan kocaman olmuş gözleriyle ona bakması bir olmuştu Seokjin'in. Uyurken hazırlıksız yakalanmaya alışkın değildi.
"Jimin? Uyanmışsın.."
Karşısındaki sarışının, onun ne söylediğini umursadığı pek söylenemezdi. Sorusunu sert bir şekilde tekrar yineleyerek cevap verdi.
Kumral hafifçe gülümsedi. Fakat bunu saklamaya çalıştı. Onu daha fazla kızdırmak istemezdi.
"O iyi. Yan odada uyuyor sadece. Endişelenmene gerek yok."
Sarışın gözlerini yerde gezdirerek yanıt verdi.
"Endişelenmedim. Sadece.."
Jin gözlerini devirdi sinsice. Ve sözünü tamamlamasına müsade etmedi.
"Açıklama yapmana gerek yok."
Kafasıyla onu onaylamakla yetindi. Ardından hızla odadan çıkıp bahsettiği odaya girdi. Gördüğü manzarayla nutku tutuldu.
O, hiç görmediği kadar hasta görünüyordu. Ve hâlâ uyanmamış bir hâlde yatakta uzanıyordu.
Gözlerinin istemsizce dolduğunu hissetti ve hızla yanına gitti. Yatağın kenarına oturup elini alnına yasladı kendisininki gibi ateşi çıkmış mı diye bakmak için. Fakat öyle değildi. Sanki madde onda ters etki yapmış gibiydi. Yüzü oldukça soğuktu. Kıvırcık saçları yastığa dökülmüş, alnına ise bir tutam bukle düşmüştü. Onu eliyle kenara itti nazikçe. Minik parmaklarını yanaklarına yasladı bir ümit onu ısıtır diye. Bir şey yapmak istiyordu. Yüzünü ısıtmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fly with me | Vmin
RomanceTaehyung, uyuşturucu bağımlısıydı. Park Jimin de, Kim Taehyung'a bağımlı. 'Bazıları sadece gökyüzünü izlemeyi seçer. Fakat ben uçmayı deniyorum.' ^ "Sadece uykunda hayal kurmak nedir bilir misin? Acınası olduğumu düşünüyorum." <<Bu hikayedeki...