"müdür"
"Komik mi?" Ben hiç gülmemiştim açıkcası yanlız onlarda gülmüyorlardı.
"Çok iyi gerçekten Eren kalk gidip konuşalım zil çaldı zaten" bir süre mal mal suratıma baktı.
"Konuşamayız eğer bu yaptığımızı anlatırsak biteriz. Özellikle benim de işin içinde olduğumu anlarsa vay halime" saçma canavar değil yaa hallederdik.
Yanlız sabah canavar gibiydi...
"Okuldan atılırım eğer bir kez daha şikayet gelirse okuldan atılırsın dedi" kahkaha attım ilk günden başıma gelenlere bak azar işittiğim yetmezmiş gibi bir de mesajlaşmışım o manyakla. Allah'ım sabır ver.
"Defolun evinize. gözüm görmesin sizi kimseye de birşey anlatmayın" gidip yan sınıftan çantamı alıp kendimi okulun dışına attım.
Kim bilir bu okula başıma daha ne gelecekti. Nilda'yı alıp eve geçtim olup biteni anlattıktan sonra gidip kendime yeni bir hat çıkarmıştım. Takmadan önce mesajları açtım.
Doğa:s.a
0559***: Aleykümselam kimsiniz?
Doğa: kim olduğumu söylesem tanıyacakmısın sanki
0559***:mesaj atma amacınız nedir?
Doğa: keyfim ve kahyası böyle bir karara vardılar belli bir amacı yok yani.
0559***:kaç yaşındasın sen?
0559***:profil fotoğrafında küçük durmuyorsun
Yok artık. Hızlıca mesajlardan çıkıp profil fotoğrafına bastım üstümde sırt dekolteli kırmızı bir gece elbisesi elimde şarap kadehi arkadan çekildiği için yüzüm görünmüyordu. İsim kısmında D' yazıyordu ondan da bir şey bulamazdı heralde tekrar mesajlara döndüm.
Doğa:aynen yaa durmuyormuşum.
0559***:Hadi ya yeni mi fark ettin? Neyse bir daha böyle işlere kalkışma seninle uğraşamam.
Doğa: hadi ama lütfen konuşalım.
0559***: eğlenecek başka birilerini bul işim gücüm var.
Doğa: iki konuş ya kasma bu kadar.
0559***: Bu cahil cesareti sadece çocuklarda olur.
0559***:polis arkadaşlarım var ?
Doğa: yalan söylemek yakışmıyor sana. Beğenmiyorsan bas engeli kardeşim.
Doğa: Hem benim çok güzel hayallerim vardı. Pembe panjurlu evimiz olacaktı boy boy çocuk yapacaktık ayıp ama senin bu yaptığın.
Doğa: Bu arada isim neydi?
Doğa: ileride ki kocamın ismini bilmek en doğal hakkım diye düşünüyorum
0559*** : Saçmalamayı ne zaman keseceksin. Seni bulmam ne kadar sürer?
0559*** : seni bulmam ne kadar sürer?
Bu kişiyi Engellediniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜDÜR
General Fiction"Hocam biz numaraları sallıyorduk Eren salağı farkında olmadan Abisinin numarasını söylemiş" Benim telefonumdan?!! "Eren" dedim bana baktı "Efendim hocam" "Abin?" İçimde nedense çok kötü bir his vardı bu işin sonunda Cafer bez getirecekti galiba "...