Mlčky prošel dlouhou chodbou až ke společenské místnosti, kde se scházeli všichni vlci ze smečky.
Beta šel před ním, otevřel dveře a upozornil tak na svůj příchod. Smečka zmlkla a všechny pohledy se na Betu otočili.
Christian poté vešel dovnitř a ustoupil stranou.
Do místnosti vstoupil blonďatý muž v jehož obličeji se zračila jednoznačná nervozita.
Nikdo ani nepípl. Všichni čekali, jak bude vypadat první krok Luny. Stála k němu celou dobu zády, protože svou dcerku pokládala do kolébky.
Poté, co se děvčátko nacházelo v kolébce, otočila se ke svému druhovi čelem.
Zadívali se navzájem si do očí a ani jeden se nehnul. Černovlasé mladé ženě stekla po tváři jedna jediná neposedná slza.
To už Alfa nevydržel a rozeběhl se k ní, brzy jí svíral v náručí a tentokrát mu docházelo úplně všechno:
Zaprvé, z jeho smečky bylo cítit nadšení a úleva.
Zadruhé, žena v jeho náručí byla štěstím bez sebe.
Zatřetí, je zpátky na své pozici a všichni ho přijali.
Začtvrté, má malou dcerku, která se nacházela v kolébce vedle něj.A co bylo nejdůležitější...
Tentokrát už jejich rodinu nic nerozvrátí. Není nikdo, kdo by je mohl od sebe oddělit.
Tentokrát hodlal svůj slib dodržet.
/Aaa, už jsme na konci, moji milí. Tento příběh mohu s hrdostí prohlásit za svůj nejdelší. 😎 Má 91 normostran a 28 977 slov. Tleskejte mi prosím. 👏🤣
Ehm. Ne, to nemusíte, i když skutečně mohu tento příběh přihlásit za svůj nejúspěšnější, poněvadž se umístil na prvním místě v kategorii Vlkodlaci, přestože je tento příběh dokončený až nyní.
Chci moc poděkovat všem, kteří zde s Holdenem a Taryet byli až do konce, přestože to bylo dost dramatické. 😳😬😁
Také chci poděkovat za vaši podporu, ohlasy a prostě celkově děkuji VÁM, moje vlčátka, že tu jste stále pro mě. Díky vám a vašim úžasným komentářům, mám motivaci stále něco psát, abych potěšila sebe i vás.
Protože k čemu je psaní knih, které nikdo nečte? Správně, k ničemu, to bych se na to psaní mohla vybodnout.
Doufám, že se brzy setkáme u dalšího vlkodlačího, či jen vlčího, příběhu.
Mějte se hezky, užívejte života a AHUUUJ
Wolfy🐺\
ČTEŠ
Ochráním tě (DOKONČENO✔️)
WerewolfJedna uvolněná opilecká noc. Každý ji občas potřebuje. Není na tom nic špatného. Tedy do doby, než se obrátí jedné vlčici život naruby právě kvůli jedné uvolněné opilecké noci.