CHARACTER ASK

1.2K 25 3
                                    

Aaaa máme tu slíbený character ask. 😊

princessScarlet12

Pro Taryet:
Proč jsi vlastně tenkrát šla do toho klubu? Jen tak se pobavit nebo za jiným účelem?

Šla jsem se pobavit a odreagovat. Doma bylo dost dusno, pohádala jsem se s bratrem i rodiči, tak jsem potřebovala jít někam se uvolnit. Mimo dosah rodiny.

Je jasné, že Holdena miluješ, ale jaký máš vztah ke Christianovi?

Jaký bych k němu měla mít vztah? Čistě profesionální Luna X Beta. Vždyť se s ním ani nebavím.

Jaká byla tvoje první reakce, když jsi zjistila, že čekáš dítě?

Byla jsem vyděšená.

Už jsi přemýšlela o jméně pro dítě?

Trošinku. Ale nevím, jestli je Caroline nebo Thomas to pravé.

Je ve staré smečce někdo, koho ti je líto, že jsi ho musela opustit?

Co se týče mé smečky, se všemi vlkodlaky mám dost komplikované vztahy. A nejen já, ale úplně všichni. Naše smečka není úplně rodinný typ.

Měla jsi partnery i před Holdenem?

Jednoho. Když mi bylo sedmnáct.

---

Pro Holdena:
Po kapitole s útěkem nás určitě všechny zajímá tvůj otec. Taryet jsi řekl, že jsi s ním nebyl v kontaktu. Je to pravda, nebo jsi jí to řekl jen proto, abys jí uklidnil?

Naposledy jsem ho viděl, když jsem se Alfou stal já. Takže ano, je to pravda.

Kdyby k vám přišel v míru s tím, že chce zase patřit do smečky, dovolil bys mu to?

Jedině pod podmínkou, že bude vsazen do vězení, když si zkusí cokoliv, co by ohrožovalo mě, Taryet, miminko i zbytek smečky.

Budeš mu někdy schopen odpustit, co udělal?

Ne. Nikdy...

Co máš na Taryet nejraději?

To nedokážu posoudit. Je chytrá a milá. A ty její velké inteligentní modré oči, plné lásky.
A co je důležité, tak si ji oblíbila i smečka.

Kdy jí hodláš požádat o ruku? Neříkej, že jsi o tom nepřemýšlel.

Nepřemýšlel. Je brzy. Vždyť oficiálně spolu jsme necelé dva měsíce... Bez ohledu na její těhotenství, tohle nechci uspěchat.

Je něco, co před Taryet tajíš?

I kdyby, myslím, že tobě bych to neřekl, i kdybys mě mučila, zvědavko.

---

Pro Christiana:
Kdy jsi se stal s Betou?

Když mi bylo dvacet dva. Teď je mi dvacet osm.

Jak dlouho se znáš s Holdenem? Jak moc dobrý spolu máte vztah?

Ve smečce jsem se narodil. Jsem o tři roky starší než Holden. Řekl bych, že teď je náš vztah spíš profesionální, ale dřív jsme byli celkem dobří kamarádi.

Ochráním tě (DOKONČENO✔️)Kde žijí příběhy. Začni objevovat